Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

En anna farmeplass var å gå ut i en skog i nærheten, der er det 4 mobber, en fighter, healer, hunter, mage. Du aggroer alle fire, så springer tilbake til begynnelsen og står på nedsida av inngangsklippen. Da springer de andre oppå klippen og hopper utfor. Du får visst 7000 souls pr gang du gjør det. Og lander de tilfeldigvis på ledgen din sparker du dem bare ned.

Du så det på Gamespot? :)

 

Han vendoren har en bue til 1000 souls ett eller annet sted på lista der.

Du kan jo prøve å finne den crossbowen jeg snakket om men en uting med crossbow er at du ikke kan manuelt sikte med den, som du kan med vanlig bue.

 

brukte den farm metoden på brua og fikk 300 souls hver gang :)

Funker ikke nå lenger da siden jeg stod å snipet dragen i halen for å få ett veldig sterkt sverd. Så dragen er død og jeg er ett imba sverd og 10k souls rikere :p

Jeg har sverdet, men hvor mange piler brukte du på å drepe dragen?

Brukte vel en 40-50 wooden arrows eller noe i den duren, måtte farme litt lvl først for å få dex opp til 10 for å kunne bruke bow skikkelig :p

Eneste som er kjipt med det sverdet er at det ikke scaler med strength, men det er jo helt imba nå i begynnelsen.

 

Etter sverdet tar man jo ut det meste man møter på med 2-3 slag :D

så lenge det ikke er mini bosser :p

Slet litt mer på de men har vært heldig og ikke dauet enda.

 

Og generelt så liker jeg ikke å følge walkthroughs for tett ettersom det ødelegger litt for meg vanligvis.

Men i Dark Souls har jeg ikke noe problem, sjekker opp bosser/mini bosser som regel. Vil prøve å dø minst mulig. Har bare brukt Humanity på meg selv en gang og har den enda :D

Så har hatt mye råflaks de siste par timene. Drept en black knight, Taurus bossen, Dragen(snipet så helt umulig å dø på den :p ), det møkksvære villsvinet rett etter dragen og en stor diger jævel i svart rustning og digert skjold. Var nede på 5% hp på ham :ph34r:

Finner som regel det meste ettersom jeg ELSKER å utforske etter gjemte items osv, angrer fælt på at jeg ikke tok Master Key som Gift i starten, vært ett par steder hvor jeg kunne ha brukt den tror jeg som hadde noe item.

JA! Sverder er awesome, tror nok det hadde vært MYE vanskeligere uten det. :p

Jeg valgte Master Key fordi det er den eneste item som du ikke kan finne senere i spillet.

Jeg har ikke dødd mange ganger, men når jeg først har gjort det så er det bare på en teit måte... fordi jeg var litt for uforsiktig.

 

BTW hvordan legger man inn sånn spoiler ting? :p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Demon's Souls men spilte aldri ferdig ettersom jeg ikke fant så mye motivasjon til å spille det.

Døde ikke så mye men orket bare ikke å spille, fristet ikke rett og slett.

Men synes Dark Souls er bedre, enda større frihet, bedre save system imo. Fiendene er vansklige men som vanlig er de overkommelige så lenge du har tålmodighet og litt skills.

Lenke til kommentar

Ja, da var det klang i begge bjellene å nå bærer det videre til en annen borg. Yay :D

 

Hvilken level er du? :)

 

Akkurat nå er jeg lvl 43. Tenker å holde meg der en stund men sattan så vanskelig enemies på div utraverserte steder. Dessuten finnner jeg aldri noen å spille med? Er humanity, way of white covenant, og vandrer rundt utenfor bossdører og bonfires.. ser aldri noe soul sign :(

Lenke til kommentar

BTW hvordan legge man inn sånn spoiler ting? :p

 

Trykk der det står "andre stiler" som er like over der du skriver, klikk på spoiler, skriv det du ønsker og trykk legg til :)

 

 

Takk :)

 

 

Jeg har Demon's Souls men spilte aldri ferdig ettersom jeg ikke fant så mye motivasjon til å spille det.

Døde ikke så mye men orket bare ikke å spille, fristet ikke rett og slett.

Men synes Dark Souls er bedre, enda større frihet, bedre save system imo. Fiendene er vansklige men som vanlig er de overkommelige så lenge du har tålmodighet og litt skills.

Helt enig :) har ikke blitt like frustrert over dette spillet... IKKE enda i alle fall :p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Kanskje jeg skal dra frem Demon's Soul igjen... Dark Souls ser fett ut :D

 

Eller er det noen som helst sammenheng, må jeg spille Demon's Soul for å få med meg historien i Dark Souls?

Nei, må ikke spille Demon's Souls. Er ingen sammenheng i historien i det hele tatt.

Dark Souls er ikke en direkte sequel av Demon's Soul, men er basert på Demon's Soul gameplay messig.

Tror det er sagt at Dark Souls er mer en spirituell etterfølger av Demon's Soul eller noe i den duren :p

Lenke til kommentar

Ja, da var det klang i begge bjellene å nå bærer det videre til en annen borg. Yay :D

 

Hvilken level er du? :)

 

Akkurat nå er jeg lvl 43. Tenker å holde meg der en stund men sattan så vanskelig enemies på div utraverserte steder. Dessuten finnner jeg aldri noen å spille med? Er humanity, way of white covenant, og vandrer rundt utenfor bossdører og bonfires.. ser aldri noe soul sign :(

 

Er level 48. Kom nettopp til Anor Lando. Har ikke noe problem med å finne souls signs. Det er derimot ingen som inviterer meg når jeg legger ut.

Lenke til kommentar

Da var første bjella runget!

 

 

Bossen før var litt vansklig, hadde det ikke vært for den NPC summon så hadde jeg nok dødd. Han var en utmerket avledningsperson :p

Men fy faen jeg skvatt når jeg gikk ned fra klokketårnet igjen, plutselig stod det en fyr med armene til siden og så på meg. Meide han nesten ned før jeg skjønte at det var en NPC :ph34r:

 

 

Fant 4 cracked red-eye orb på lvl 2 eller noe sånt... er det forskjellige typer red-eye orb?

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

litt om denne gjenstanden jeg e rute etter:

 

 

 

red eye orb

 

Unlike the Cracked Eye Orb, the host will not be alerted that they are being invaded, everything else works the same including the choice to indict your invader.

 

You receive this item after ranking up once with the Darkwraith covenant, you may only use this as long as you are part of the covenant.

 

 

 

hvor fett ekke det? :dribble:

Lenke til kommentar

Dette med invading, hvordan vet du at du står et sted playeren kommer forbi eventuellt? Eller springer du bare rundt og leter etter ham som i en 1v1 deathmatch? Ser han deg når du springer rundt og leter?

 

Nytter vel ikke å stå hidden i 2 timer og vente på at en fyr kanskje kommer forbi stedet ditt?

Lenke til kommentar

Nei nå gir jeg meg for i kveld.

 

 

Har kommet til Capra Demon men faen så idiotisk sted å ha en boss har jeg ikke sett før. Selve bossen i seg selv hadde kanskje vært ok hadde det ikke vært for de to faens møkka bikkjene som er der og som er veldig vansklig å ta kverken på når bossen tar knockdown lett som faen på meg :(

Pluss hvis jeg prøver å svinge sverdet så treffer jeg som regel på ett av sverdene til bossen så slaget ikke går igjennom skikkelig mot hundene...

Fant en strategi og greide det nesten en gang men greide faen ikke å svinge sverdet når jeg måtte stå tett opp til en vegg så greide aldri å drepe den faens siste hunden som endte opp med å ta livet av meg...

 

Vi prøver igjen i morgen!

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt 4-5 timer på å grinde souls i den forbaska skogen, ble jeg lei og fant ut at det allerede er en soul duping glitch som enda fungerer. Må si at å gå rundt med Dragon King's Great Hammer lvl 5 (500+ damage) og soul level 190 gjør at spillet føles mer ut som Fable 3.

 

 

På tide med enda en ny character tror jeg :/

 

 

Men akk så morro det er å meie ned alt som kommer min vei.

Endret av Hcw87
Lenke til kommentar

Du må slutte å gjøre deg så overpowered. Det er ikke meningen at folk skal grinde 6 timer for å skaffe souls til å levele opp.

På 6 timer har folk vanligvis fullført halve spillet. Og du står enda i starten og grinder noen basic monstre..du ødelegger spillet for deg selv sånn.

 

Blir som når du exploiter leveling systemet i Morrowind, og har en karakter som er sterkere enn en gud halvveis i spillet. Ingenting blir utfordrende og alt blir bare en døll plass A til plass B til plass C trasking.

 

En drage? Pff..*drept på 3 slag med sverdet*

En av de mytiske Golden Saints? 2 slag, dau.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Du må slutte å gjøre deg så overpowered. Det er ikke meningen at folk skal grinde 6 timer for å skaffe souls til å levele opp.

På 6 timer har folk vanligvis fullført halve spillet. Og du står enda i starten og grinder noen basic monstre..du ødelegger spillet for deg selv sånn.

Kom meg gjennom Gaping Dragon før jeg begynte å grinde for å ha sjans på Quelaag, som jeg også drepte før jeg ga etter og ''cheata''. Synes faktisk ikke det er noe mindre morsomt, nå får jeg hvertfall tid til å gå gjennom spillet et par ganger før BF3, Skyrim og Forza er ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...