Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle egentlig ikke begynne på dette før jeg var ferdig med Dragon Age: Origins, men jeg måtte nesten teste litt etter jeg hadde kjøpt spillet.

 

Lagde meg en pyromancer med pendant som gift. I Demon's Souls synes jeg det var en kjempefordel å slåss fra avstand med spells, da du har mye å gå på hvis du kødder det til. Pyromancer er i tillegg fysisk balansert, og jeg har kanskje et håp om å få tilgang til noen spells ala Firestorm etterhvert.

 

Begynnelsen av spillet var egentlig grei nok. Klarerte asylet og demonen uten de helt store problemene. Eneste jeg dummet meg litt ut på at jeg glemte jeg kunne angripe med R1 mens jeg falt på demonen og gjort kampen mye lettere for meg selv. Å løpe rundt ham og skyte fireballs fungerte allikevel.

Lenke til kommentar

Ja :) Den fører til en Bonfire som du aktiverte tidligere.

enkel måte å farme souls på og. Springe opp sånn at dragen blir sur på deg og spruter ild over alle fiendene. Så springer du ned så får du 300 souls. Bonfire, rinse and repeat.

Hehe, akkurat det jeg gjorde igår :) så det på Gamespot for noen dager siden. :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

De hadde kun et eksemplar igjen av Dark Souls LE (PS3) hos min nærmeste Elkjøp!

Om noen timer har jeg spillet!

Blir digg å fyre opp Dark Souls. Jeg som kun døde 50 ganger på Demon's Souls så kommer jeg nok til å dø 120 ganger på Dark Souls.

 

Men jeg vet jeg skal lære taktikker jeg brukte ifra Demon's Souls.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Vet noen om Gamestop/Game selger guiden til Dark Souls? Amazon har forventet leveringsdato uti neste uke en gang, så det hadde ikke vært dumt å ha fått tak i den lørdag morgen istedenfor.

 

Hvis noen andre lurer så får Gamestop den inn neste uke. Game i Stavanger sentrum hadde ikke bestilt den inn i det hele tatt, vet ikke om det gjelder for alle butikkene.

Lenke til kommentar

Da dro jeg ned til elkjøp og kjøpte meg en limited edition(de hadde kun tatt inn limited), kostet en 50lapp mer enn vanlig så gadd ikke å lete etter en standard versjon.

 

Etter jeg så den videoen til Gamespot AU hvor de spilte helt forferdelig måtte jeg bare kjøpe det og "vise" dem hvordan man spilte dette. Ble helt oppgitt og frustrert av å se på dem :p

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man får tak i skjold?

Du kan kjøpe skjold i av ein vendor i undead parish. Kjøpte heater shield der til 800 souls eller noe. Hvor vendoren er:

Fra bonfiren i undead parish så stikker du ned trappa til høgre ved siden av archeren og soldaten der. Når du kommer ned trappa så tar du til venstre. Der skal det stå 2 stk lancers. Drep dei, ødelegg kassene på venstre side. Drep den økse duden nede der og gå ut den første døra til venstre der. Der skal det være en undead merchant som selger masse stuff. Anbefaler å plukke opp repair kit som han selger for 3000 også

 

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Med Limited Edition får du en kode som lar deg laste ned en ganske omfattende Game Guide på 400 sider (PDF) fra CE-nettsida til spillet. Den står på et lite kredittkort som ligger inni coveret.

Prøv den :) Den har alt fra detaljerte forskjeller på begynnerstats til klassene, til area guides som funker som en walkthrough.

 

Er vel kanskje den samme man kan kjøpe i bokform. Full av bilder og stats og alt mulig.

 

Screenshot av en side i innholdsfortegnelsen

post-11520-0-22914200-1318074717_thumb.jpg

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet i går og har faktisk ikke prøvd det enda. Er litt redd for å prøve det siden alle sier det er så haaaardc00re osv.

Det er vel ikke så jævlig for en total nybegynner? Siden Demon bare var på PS3 har jeg ikke prøvd det.

Kast deg ut i det! Men ver forsiktig. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet i går og har faktisk ikke prøvd det enda. Er litt redd for å prøve det siden alle sier det er så haaaardc00re osv.

Det er vel ikke så jævlig for en total nybegynner? Siden Demon bare var på PS3 har jeg ikke prøvd det.

Nøkkelord: Tålmodighet. Om du har det så skal det gå ganske greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...