Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Bruker en oppgradert versjon av min første armor(Warrior) så min character ser ikke så spennende ut :p

 

Hvordan fikk du den armoren/robe btw Hcw87? den så skummelt tøff ut :p

 

Edit: der drepte jeg den dragen på brua, drepte den med en pil :p

Noen av dere har sikkert hørt om den metoden?

Du får den rett ved Ceaseless Discharge (bossen), det er etter du har drept Quelaag i Blighttown.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker en oppgradert versjon av min første armor(Warrior) så min character ser ikke så spennende ut :p

 

Hvordan fikk du den armoren/robe btw Hcw87? den så skummelt tøff ut :p

 

Edit: der drepte jeg den dragen på brua, drepte den med en pil :p

Noen av dere har sikkert hørt om den metoden?

Du får den rett ved Ceaseless Discharge (bossen), det er etter du har drept Quelaag i Blighttown.

ok, takk :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Jaja, dette ser jo sånn noenlunde lovende ut... Jeg gir det et forsøk, men... Bør spille/fullføre Demon Souls før jeg begir meg ut på nykommeren?

 

Ja,vil jeg si..da blir du vant til spillestilen til spillet osv.... dark souls var mye vanskeligere ,hehehehehehe:)

 

Er jo ikke nødt til det da om du ikke klarer å vente :) peace

Endret av berrgen
Lenke til kommentar

Jaja, dette ser jo sånn noenlunde lovende ut... Jeg gir det et forsøk, men... Bør spille/fullføre Demon Souls før jeg begir meg ut på nykommeren?

 

Ja,vil jeg si..da blir du vant til spillestilen til spillet osv.... dark souls var mye vanskeligere ,hehehehehehe:)

 

Er jo ikke nødt til det da om du ikke klarer å vente :) peace

peace & love

Lenke til kommentar

Eneste jeg synest er litt "dårlig" med spillet er faktisk det som og er BRA med spillet.

Vanskelighetsgraden!:D litt for vanskeligt en god delk plasser. vet at de sier coop er en viktig del osv, men utrolig rart når det skal være så "vanskeligt" å faktisk få til å spille coop:P Men en solid 8 av 10 hos meg vertfall:) konge spill men litt for vanskeligt.

Lenke til kommentar

aaaah, det var deilig. Tok å grindet to lvler for å så drepe Capra Demon på første forsøk :thumbup:

Prøvde å dra tilbake til undead asylum før jeg tok capra demon, gikk ikke helt bra...

Stray Demon er aaaalt for sterk for meg når jeg var der(lvl 26 pyromancer), gjorde knapt 26 i skade hvis jeg fikk inn ett godt slag og demonen slår jo godt over halve helsa mi bort hvis han får en fulltreffer :p

Fullt av Black Knights også, greide å drepe en av dem etter en del forsøk.

Fant ut at jeg ikke var høy nok lvl til å fortsette der :p

Gikk videre ned til Depths og sluttet der for i dag. Storfornøyd med framgangen i dag!

Lenke til kommentar

Stray Demon tek helvetes lang tid! Eg hadde 18 i Strength og brukte Mace+4 med båe hendene, og det gjorde då +/- 90 skade per slag. Det er nok ikkje verdt det med mindre du har investert mykje i melee, slik som eg hadde.

 

Følg godt med på taket i kloakken, forresten. :ph34r:

Endret av mosleth
Lenke til kommentar

Stray Demon tek helvetes lang tid! Eg hadde 18 i Strength og brukte Mace+4 med båe hendene, og det gjorde då +/- 90 skade per slag. Det er nok ikkje verdt det med mindre du har investert mykje i melee, slik som eg hadde.

 

Følg godt med på taket i kloakken, forresten. :ph34r:

Fant fort ut å kikke i taket ja :D

Kom ned og kikket veeeldig forsiktig rundt og det lå en død fyr med en soul rett til siden, trodde at det var for godt til å sant men så jo ingenting! gikk bort til den og plopp, slime rett i hode :D

Var veldig nøye med å sjekke taket etter dette :p

De er svake mot ild btw

 

I morgen skal jeg prøve meg på titanite demon ved Blacksmith :ph34r:

Lenke til kommentar

Stray Demon tek helvetes lang tid! Eg hadde 18 i Strength og brukte Mace+4 med båe hendene, og det gjorde då +/- 90 skade per slag. Det er nok ikkje verdt det med mindre du har investert mykje i melee, slik som eg hadde.

 

Følg godt med på taket i kloakken, forresten. :ph34r:

Fant fort ut å kikke i taket ja :D

Kom ned og kikket veeeldig forsiktig rundt og det lå en død fyr med en soul rett til siden, trodde at det var for godt til å sant men så jo ingenting! gikk bort til den og plopp, slime rett i hode :D

Var veldig nøye med å sjekke taket etter dette :p

De er svake mot ild btw

 

I morgen skal jeg prøve meg på titanite demon ved Blacksmith :ph34r:

Han er ganske lett :) bare å drepe han med ranged attack.

Lenke til kommentar

Er det noen andre her som syns at spillet ikke har vært såååå vanskelig til nå?

 

yep. Tiden med Demon's souls var god opplæring =P

Men enkelt er det ikke.

men det er noen steder som er helt forj*vlig.

 

 

Anor Londo med byeskytterne, Smough og Orstein, Seath the scaless og HELE Tomb of the giants.

 

Lenke til kommentar

Er det noen andre her som syns at spillet ikke har vært såååå vanskelig til nå?

 

yep. Tiden med Demon's souls var god opplæring =P

Men enkelt er det ikke.

men det er noen steder som er helt forj*vlig.

 

 

Anor Londo med byeskytterne, Smough og Orstein, Seath the scaless og HELE Tomb of the giants.

 

Jeg har ikke kommet meg dit enda, så da har jeg vel noe å grue meg til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...