Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

var nok denne linken Hcw87 mente å poste tidligere

 

http://www.youtube.com/watch?v=Qg_cl1MItkI&feature=channel_video_title

Ja, aner ikke hvordan linken min ble så feil. Dobbeltsjekka tilogmed.

 

Kvar er det eg får Curse-statusen? :dontgetit:

Nevner bare en ting, når du ser frosker så bør du være obs på den skyen de spytter ut. Har ikke blitt cursed selv enda, heldigvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg hadde høyrt at ein må ha statusen for å slåst mot Ghosts i Depths, og koma seg til Blighttown. Eller så må ein ha Transient Curse, eller ein spesiell type våpen.

 

Er det altså absolutt ikkje verdt å ha Cursed-statusen?

 

 

edit: surrar fælt her, trur eg ... :whistle:

Endret av mosleth
Lenke til kommentar

Eg hadde høyrt at ein må ha statusen for å slåst mot Ghosts i New Lando Ruins, og koma seg til Blighttown. Eller så må ein ha Transient Curse, eller ein spesiell type våpen.

 

Er det altså absolutt ikkje verdt å ha Cursed-statusen?

curse statusen er jævlig. Du kan få den 2 ganger og kver gang senker den max hp ned 50%. Så du kan ende opp med 25% av hpen din om du får den 2 ganga. Tingen er at curse ikkje går vekk etter du dør heller. Du må ha ein item som koster 3k souls for å kurere den kvar gang du blir cursa. Anbefaler heller at du skaffer deg transient curse eller sverdet som lar deg drepe dei.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

er det noen som har klart den mini bossen i bunnen av tårnet som fører opp til taurus bossen på muren? har ikke sjangs siden han one-shotter meg selv om jeg blocker. trenger ikke å drepe han siden døren bak han bare går ut i skogen, men liker å drepe alle mini bossene for loot or souls.

Vil anbefale deg å ta han, han dropper en ring som booster inventory limiten (som gjør at du blir MYE mer mobil selv om du bruker heavy armor). Teknikken er at du lar han slå i bakken før du går inn og deler ut et eller to slag før du beveger deg raskt unna. Aldri rull unna, siden han ''beregner'' hvor du skal rulle, og treffer rimelig nøyaktig hele tiden.

 

 

Han er såppass treg at han er mye lettere å ta enn f.eks Black Knights som er noe raskere i bevegelsene.

 

 

Bruk block hele tiden i tilfelle han skulle treffe, du burde absorbere det meste av damage, men du overlever bare såvidt.

 

Tok han rimelig enkelt, men trengte et par forsøk. Det å rulle unna fungerer perfekt hvis du timer riktig, men da må karakteren din være rask. Ringen er fantastisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har 2humanity i inventoryen min, kommer de til å forsvinne vis jeg dør? jeg er hollow! så står at jeg har null humanity på siden av hp baren min.

 

Og er det noen som har et tips til hvilket bonfire det er lurest å kindle?

Du kan ikke miste noe i inventory ved å dø. Jeg bruker å kindle alt jeg kommer over. Mer enn nok Humanity rundt omkring, og det er lett å farme fra rottene i sewers.

Lenke til kommentar

Rotter dropper ofte humanity, så ikke knug på de to du har. Bare kindle bonfires, å ha 10 estus flasks istedet for 5 er utrolig kjekt.

Rottene respawner jo hver gang du rester, så kan du grinde mere humanity-items.

 

Er også 3 rotter i oppgangen mellom broa under dragen og Undead parish, en av de dropper nesten alltid en humanity.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Bruker en oppgradert versjon av min første armor(Warrior) så min character ser ikke så spennende ut :p

 

Hvordan fikk du den armoren/robe btw Hcw87? den så skummelt tøff ut :p

 

Edit: der drepte jeg den dragen på brua, drepte den med en pil :p

Noen av dere har sikkert hørt om den metoden?

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Bruker en oppgradert versjon av min første armor(Warrior) så min character ser ikke så spennende ut :p

 

Hvordan fikk du den armoren/robe btw Hcw87? den så skummelt tøff ut :p

 

Edit: der drepte jeg den dragen på brua, drepte den med en pil :p

Noen av dere har sikkert hørt om den metoden?

 

 

NEEEI!?! hvordan? hater den dragen:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...