Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!: Mere 6.5 så langt.. tror ikke jeg orker det uten en guide er som å spille noe fra ps1 for en letdown for gi det en go til i morgen eller om 14dager zzzzz kansje et mirakel har pacha animasjoner og gameplay :!: welcome back 2 the 90s ....

Ikke alle spill MÅ være adrenalin fyllte hjernedøde skytespill. Noen spill må man sette seg ned med og sette seg inn i. Alt for mange dårlige skytespill nå om dagen.

Lenke til kommentar

Fikk dette spillet med på kjøpet av rage :thumbup:

 

Sier egentlig litt hvor trua gamestop har for titelen :!:

 

Trolling er dårlig bisniss u know? I følge Kmart solgte Dark souls mer enn Rage på PS3. nå har jeg begge tittlene, og Rage er et godt spill for all del, men ingenting slår Dark souls imo. Hvorfor? fordi spillet ikke undervurderer meg i det hele tatt. I motsettning til nesten alle spill på markedet for tiden, er dette brutalt vanskelig. for å sitere IGN: "This is a game in the truest sense. all games now days wants to be movies, but Dark Souls wants to be a game and succedes at it"

 

sånn bare for FYI, så solgte Demon's souls 1 mill eksemplarer i USA alene, og det er svært godt gjort for et spill uten en haug av markedsføringskroner. (Atlus var utgiver og de hadde ikke penger til å markedsføre det) Namco Bandai, som gir ut Dark Souls har det, og forhåpentligvis vil de selge mange kopier av Dark Souls, slik at det kommer en oppfølger.

 

Når jeg var innom Gamestop tidligere i dag, så solgte de 5 eksemplarer av Dark Souls på mindre enn 5 minutter. Så jeg tror nok Gamestop har tro på produktet.

 

sånn bare i tilfellet ikke troller, så er det bare å bruke lett armor, så får characteren din fart i propellen. Alt i Dark souls er risk vs. reward. skal du ha mye armor må du tåle å bli treg. hvis du vil ha lite armor blir du kjapp. Alt er situational, så man kan skifte armor når man vil for å passe encounteren/spillestil.

Lenke til kommentar

bedre enn rage og gears 3 så langt for min del.

 

Jeg liker nok Gears 3 bedre :p men det er bare min mening :) Og det er to forskjellige spill som ikke kan sammenlignes.

Men for all del, ignorer fanboy kommentarer... alltid like teit når folk begynner med sånt...

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

tror det fleste er av ps3 spillere egentlig :hmm: håper det går an å skifte på kontroll systemet slå med rb og rt :D himmel hvem har funne på det? føles helt feil

 

linken jeg sendte var xbox!

og vær så snill å slutt å trolle!

Er ikke fanboy av spillet. Mangler jo historie og coop som for min del er viktig i ett spill, men dette er likevel HEEEELT UNIKT!. finnes ingen spill som er ute idag som ligner og det er ett kjeeempe stort pluss før kloner dukker opp.

Lenke til kommentar

Er ingen Lemming :thumbup: Har Egne meninger :ph34r:

 

HAHAHAHHA ja tydeligvis:P lol

men dette er "Dark souls tråden"!!! ikke "Hva synes du om Dark souls?" tråden!

Har allerede tipset moderator om at du troller så vær så snill å slutt!

du ødelegger for folk som spør spørsmål som håper på hjelp osv!

Lenke til kommentar

Noen somvet hvordan man får humanity lettere?

er rett med den der armored boaren(har drept den) men har lyst på 10 hp flasker:D

Men trenger å finne ut hvor og hvordan jeg kan skaffe meg 2 humanity litt fort slik jeg kan oppgradere bonfire:D

Rottene dropper Humanity :) Ikke alltid, men om du har litt tålmodighet så dropper de etter hvert.

Lenke til kommentar

Noen somvet hvordan man får humanity lettere?

er rett med den der armored boaren(har drept den) men har lyst på 10 hp flasker:D

Men trenger å finne ut hvor og hvordan jeg kan skaffe meg 2 humanity litt fort slik jeg kan oppgradere bonfire:D

Rottene dropper Humanity :) Ikke alltid, men om du har litt tålmodighet så dropper de etter hvert.

 

 

de 2 rottene i kloakken rett under den røde dragen?

Lenke til kommentar

Noen somvet hvordan man får humanity lettere?

er rett med den der armored boaren(har drept den) men har lyst på 10 hp flasker:D

Men trenger å finne ut hvor og hvordan jeg kan skaffe meg 2 humanity litt fort slik jeg kan oppgradere bonfire:D

Rottene dropper Humanity :) Ikke alltid, men om du har litt tålmodighet så dropper de etter hvert.

 

 

de 2 rottene i kloakken rett under den røde dragen?

3*, men ja :)

Lenke til kommentar

Noen somvet hvordan man får humanity lettere?

er rett med den der armored boaren(har drept den) men har lyst på 10 hp flasker:D

Men trenger å finne ut hvor og hvordan jeg kan skaffe meg 2 humanity litt fort slik jeg kan oppgradere bonfire:D

Rottene dropper Humanity :) Ikke alltid, men om du har litt tålmodighet så dropper de etter hvert.

 

 

de 2 rottene i kloakken rett under den røde dragen?

3*, men ja :)

 

 

 

 

hahah ok takk:D skal prøve. og btw, vet du om noen snarveier jeg kan få bruk for? har ikke funnet 1 enda:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...