Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

har kun nådd lvl 3 og har knapt kommet meg noen vei men har dauet nesten 10 ganger til nå tror jeg XD

Fleste har vært uheldig tulling død, pluss ett par mot to skeletons. Fant ut at Fireball funket utmerket mot de :p

Var litt værre når jeg gikk videre nedover graveyarden og så ett veldig stort skjelett som lå på bakken.

Pro tip: IKKE gå nærme store skjelett på bakken med mindre du har fullt liv og eventuelt noe magic som kan brukes :!:

fikk den ned til 30% hp eller noe men var vansklig å dodge med alle gravstøttene i veien :p

 

Blir litt små irritert at når jeg skal caste en fireball så må jeg stanse opp helt i ca to sek.

 

Nå har jeg ikke spilt Demon's Souls så har ikke mye erfaring derfa.

 

Noen som har noen anbefalinger av hva jeg burde satse på av stats helt i starten som Pyromancer?

Har tatt Vitality og Endurance(den som øker mengden du kan bære osv) til nå.

 

Snublet over en veldig stor pipp pipp som jeg ikke turte og røre heller...

Kunne gå helt inn til den men faen om jeg angriper :ph34r:

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha, nå så jeg at "miniguide.pdf" bare inneholder de hvite utheva delene i innholdsfortegnelsen, ja. Jaja. Har ingenting i mot å kjøpe guides til vanskelige spill egentlig. Har flere av dem. 600-siders guide til Pokemon Heartgold/soulsilver f.eks.

 

Er så MYE bedre å ha en papirguide med fargebilder og kart ift å sitte og lese vegger av tekst på gameFAQs.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er omtrent helt stuck nå i undead burg.

 

Ene veien ned en trapp-> en høy kar i rustning jeg ikke har sjans mot

opp trappa der, så kommer man inn i ett svært tårn. Går man ned er det en fyr med klubbe som jeg ikke har sjans mot, opp trappa, så går man inn i white mist og møter taurus demon. End of story svært fort der gitt.

 

tips?

 

Jeg får heller ikke levela, regner man trenger souls? men får jo aldri samla opp noe før jeg dauer igjen :(

Lenke til kommentar

har kun nådd lvl 3 og har knapt kommet meg noen vei men har dauet nesten 10 ganger til nå tror jeg XD

Fleste har vært uheldig tulling død, pluss ett par mot to skeletons. Fant ut at Fireball funket utmerket mot de :p

Var litt værre når jeg gikk videre nedover graveyarden og så ett veldig stort skjelett som lå på bakken.

Pro tip: IKKE gå nærme store skjelett på bakken med mindre du har fullt liv og eventuelt noe magic som kan brukes :!:

fikk den ned til 30% hp eller noe men var vansklig å dodge med alle gravstøttene i veien :p

 

Blir litt små irritert at når jeg skal caste en fireball så må jeg stanse opp helt i ca to sek.

 

Nå har jeg ikke spilt Demon's Souls så har ikke mye erfaring derfa.

 

Noen som har noen anbefalinger av hva jeg burde satse på av stats helt i starten som Pyromancer?

Har tatt Vitality og Endurance(den som øker mengden du kan bære osv) til nå.

 

Snublet over en veldig stor pipp pipp som jeg ikke turte og røre heller...

Kunne gå helt inn til den men faen om jeg angriper :ph34r:

 

Du bør holde deg unna området med skjelettene så tidlig.

Lenke til kommentar

Er omtrent helt stuck nå i undead burg.

 

Ene veien ned en trapp-> en høy kar i rustning jeg ikke har sjans mot

opp trappa der, så kommer man inn i ett svært tårn. Går man ned er det en fyr med klubbe som jeg ikke har sjans mot, opp trappa, så går man inn i white mist og møter taurus demon. End of story svært fort der gitt.

 

tips?

 

Jeg får heller ikke levela, regner man trenger souls? men får jo aldri samla opp noe før jeg dauer igjen :(

Kan jo alltids bare farme de svake undead mobsene hvis du føler for det? Drepe dem, løpe tilbake til bonfire, drepe dem igjen osv osv.

Lurte litt på om jeg skulle gjøre det etterpå når jeg starter spillet igjen, er litt lei av at jeg dør så fort.

Lenke til kommentar

Er omtrent helt stuck nå i undead burg.

 

Ene veien ned en trapp-> en høy kar i rustning jeg ikke har sjans mot

opp trappa der, så kommer man inn i ett svært tårn. Går man ned er det en fyr med klubbe som jeg ikke har sjans mot, opp trappa, så går man inn i white mist og møter taurus demon. End of story svært fort der gitt.

 

tips?

 

Jeg får heller ikke levela, regner man trenger souls? men får jo aldri samla opp noe før jeg dauer igjen :(

Kan jo alltids bare farme de svake undead mobsene hvis du føler for det? Drepe dem, løpe tilbake til bonfire, drepe dem igjen osv osv.

Lurte litt på om jeg skulle gjøre det etterpå når jeg starter spillet igjen, er litt lei av at jeg dør så fort.

 

Ta Taurus! Han er ikke vanskelig når du finner ut hvordan det skal gjøres. :)

Lenke til kommentar

Er omtrent helt stuck nå i undead burg.

 

Ene veien ned en trapp-> en høy kar i rustning jeg ikke har sjans mot

opp trappa der, så kommer man inn i ett svært tårn. Går man ned er det en fyr med klubbe som jeg ikke har sjans mot, opp trappa, så går man inn i white mist og møter taurus demon. End of story svært fort der gitt.

 

tips?

 

Jeg får heller ikke levela, regner man trenger souls? men får jo aldri samla opp noe før jeg dauer igjen :(

Tips for Taurus Demon:

 

Han er svak mot firedamage, så kjøp med deg firebombs. Du kan og starte fighten ved å løpe tilbake og klatre opp i tårnet der du kommer fra (er en stige rett til høyre for der du kommer ut, ta ut skjelettene før taurus demonen kommer ut) og gjør et "luftangrep".

 

Lenke til kommentar

har kun nådd lvl 3 og har knapt kommet meg noen vei men har dauet nesten 10 ganger til nå tror jeg XD

Fleste har vært uheldig tulling død, pluss ett par mot to skeletons. Fant ut at Fireball funket utmerket mot de :p

Var litt værre når jeg gikk videre nedover graveyarden og så ett veldig stort skjelett som lå på bakken.

Pro tip: IKKE gå nærme store skjelett på bakken med mindre du har fullt liv og eventuelt noe magic som kan brukes :!:

fikk den ned til 30% hp eller noe men var vansklig å dodge med alle gravstøttene i veien :p

 

Blir litt små irritert at når jeg skal caste en fireball så må jeg stanse opp helt i ca to sek.

 

Nå har jeg ikke spilt Demon's Souls så har ikke mye erfaring derfa.

 

Noen som har noen anbefalinger av hva jeg burde satse på av stats helt i starten som Pyromancer?

Har tatt Vitality og Endurance(den som øker mengden du kan bære osv) til nå.

 

Snublet over en veldig stor pipp pipp som jeg ikke turte og røre heller...

Kunne gå helt inn til den men faen om jeg angriper :ph34r:

 

Du bør holde deg unna området med skjelettene så tidlig.

Så jeg burde ta heisen ned til hvorenn det var først da?

Liker at det er vanskelig men av og til skulle jeg likt en liten pekepinne som viste meg noen valg om hvor jeg kan/burde gå uten å møte på helt umulige monstre :p

Vel vel, får vel finne en liten guide etterhvert som kan kanskje gi meg noen tips.

 

@bytex: Skal være helt enig med deg der men har opplevd noen få ganger at game guidene som kan kjøpes i div. butikker er fullstendig ubrukelig og ikke nøyaktig nok. Hemmelige items o.l. som ikke blir nevnt osv.

 

btw, noen som fant ut hvordan man kom opp til den ene corpse greia man kunne loote i start fasen? den som er til venstre(og til høyre så er trappen med den ball fellen og han ene fyren du kan snakke med).

Leitet rundt men fant ingen vei opp, mulig jeg er halveis blind men så ingenting. Var to hint på bakken om hemmlig rom eller illusjon vegg tror jeg det var.

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Den har coveret til miniguiden i PDF-fila, og det jeg har lest der har vært svært informativt, hvertfall. Fine bilder og gode forklaringer. Bradygames pleier å lage sånne "official game guides" til veldig mye spill, men denne er vel laget av utviklerne selv.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nei, du bør nok ikke ta noen heis. Tror det er en trapp du har oversett! Se på mannen som sitter ved bålet. Snu deg så til høyre og gå rett fram. Når du da møter fjellveggen skal du ha en trapp på høyre side.

Takker for tipset, gikk opp den veien litt og drepte tre undead karer(ene døde av friendly firebomb fire :D ) og lootet en lost soul. Men hadde lyst å utforske litt mer før jeg fortsatte opp den veien.

Første monstrene du møter på hvis du tar heisen ned er jo mer eller mindre de samme som i start delen, lette å drepe og farme men gir ikke så alt for mye souls.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...