Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

litt idiot spørsmål her men hvordan lager du beskjeder osv i bakken?

 

Du må kjøpe en red soapstone hos en vendor tidlig i spillet. Men du får ikke skrive hva du vil, bare sette sammen en setning fra ferdige ord. Da kan du også gi rating til andre sine beskjeder, har lest at hvis beskjeden din får nok ratings får du bonusting i reward.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg fant vendoren dere snakker om igår kveld, en message på bakken sa "merchant ahead" så jeg rota rundt og knuste kassene og fant trappa ned til han. Men han hadde ingen prosjektil-våpen, bare sverd og shields og rustning. Og throwing knife, men den hadde jeg allerede funnet på et hustak.

 

Skal prøve å farme de to med store skjold. Syns det er vanskelig nok å drepe dem uten å miste halve helsa, da. Men det er jo bare å gå tilbake til bonfire igjen..så respawner alt :p Hadde vært veldig kjekt å finne crossbow e.l. i undead burg, så mange som kaster ting eller som jeg ser på lang avstand.

 

Har "spilt" spillet i søvne i hele natt, det var sabla irriterende. Altså at spillet bare fortsetter i hodet ditt med en gang du lukker øynene.

Så våkner man hundre ganger og snur seg rundt og håper det ikke kommer tilbake med en gang man sovner igjen. Men det gjør det.

 

Jeg så en videosnutt igår med en bra soulfarming metode der i strøket. Han gikk opp til ei bro med en drage på enden som dekker hele broa med flammer ved jevne mellomrom. Tingen er at du rekker å aggroe monstrene oppå brua (3-4 undeads), og de blir grillet og du får 200 souls pr mob. Så bare springer du ned, rester ved bonfire og klatrer opp stigen igjen og gjør det om og om igjen. Jeg har ikke funnet nevnte bro enda, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

En anna farmeplass var å gå ut i en skog i nærheten, der er det 4 mobber, en fighter, healer, hunter, mage. Du aggroer alle fire, så springer tilbake til begynnelsen og står på nedsida av inngangsklippen. Da springer de andre oppå klippen og hopper utfor. Du får visst 7000 souls pr gang du gjør det. Og lander de tilfeldigvis på ledgen din sparker du dem bare ned.

Lenke til kommentar

Han vendoren har en bue til 1000 souls ett eller annet sted på lista der.

Du kan jo prøve å finne den crossbowen jeg snakket om men en uting med crossbow er at du ikke kan manuelt sikte med den, som du kan med vanlig bue.

 

brukte den farm metoden på brua og fikk 300 souls hver gang :)

Funker ikke nå lenger da siden jeg stod å snipet dragen i halen for å få ett veldig sterkt sverd. Så dragen er død og jeg er ett imba sverd og 10k souls rikere :p

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

En anna farmeplass var å gå ut i en skog i nærheten, der er det 4 mobber, en fighter, healer, hunter, mage. Du aggroer alle fire, så springer tilbake til begynnelsen og står på nedsida av inngangsklippen. Da springer de andre oppå klippen og hopper utfor. Du får visst 7000 souls pr gang du gjør det. Og lander de tilfeldigvis på ledgen din sparker du dem bare ned.

Du så det på Gamespot? :)

 

Han vendoren har en bue til 1000 souls ett eller annet sted på lista der.

Du kan jo prøve å finne den crossbowen jeg snakket om men en uting med crossbow er at du ikke kan manuelt sikte med den, som du kan med vanlig bue.

 

brukte den farm metoden på brua og fikk 300 souls hver gang :)

Funker ikke nå lenger da siden jeg stod å snipet dragen i halen for å få ett veldig sterkt sverd. Så dragen er død og jeg er ett imba sverd og 10k souls rikere :p

Jeg har sverdet, men hvor mange piler brukte du på å drepe dragen?

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Joda egentlig enig der. Dette er det eneste spillet jeg har gjort dette.

Jeg ble aldri ferdig med Demon's Souls pga jeg har sykt dårlig tålmodighet. :p

 

Men såklart så ser jeg ikke alltid på disse videoene, jeg gjøre mye uten å se på de. :)

Jeg ser bare på de når min tålmodighet har forsvunnet. :p

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Kjedelig med metagaming da. Greit nok å sjekke opp en boss-strategi eller noe, men å sitte å lese opp hvor alle de gode itemsa er ødelegger jo moroa litt, i tillegg til at spillet blir vesentlig enklere. Dessuten er det mye skumlere å ikke vite noe om nye fiender og områder du finner.

 

Helt enig. Det som er så bra med dette spillet er at du ikke blir holdt i hånden men må finne ut av det meste selv. Man kan selvfølgelig stå fast og da er det jo greit å kunne sjekke opp i et par ting, men ellers prøver jeg å holde meg unna guides ved første gjennomspilling.

Lenke til kommentar

En anna farmeplass var å gå ut i en skog i nærheten, der er det 4 mobber, en fighter, healer, hunter, mage. Du aggroer alle fire, så springer tilbake til begynnelsen og står på nedsida av inngangsklippen. Da springer de andre oppå klippen og hopper utfor. Du får visst 7000 souls pr gang du gjør det. Og lander de tilfeldigvis på ledgen din sparker du dem bare ned.

Du så det på Gamespot? :)

 

Han vendoren har en bue til 1000 souls ett eller annet sted på lista der.

Du kan jo prøve å finne den crossbowen jeg snakket om men en uting med crossbow er at du ikke kan manuelt sikte med den, som du kan med vanlig bue.

 

brukte den farm metoden på brua og fikk 300 souls hver gang :)

Funker ikke nå lenger da siden jeg stod å snipet dragen i halen for å få ett veldig sterkt sverd. Så dragen er død og jeg er ett imba sverd og 10k souls rikere :p

Jeg har sverdet, men hvor mange piler brukte du på å drepe dragen?

Brukte vel en 40-50 wooden arrows eller noe i den duren, måtte farme litt lvl først for å få dex opp til 10 for å kunne bruke bow skikkelig :p

Eneste som er kjipt med det sverdet er at det ikke scaler med strength, men det er jo helt imba nå i begynnelsen.

 

Etter sverdet tar man jo ut det meste man møter på med 2-3 slag :D

så lenge det ikke er mini bosser :p

Slet litt mer på de men har vært heldig og ikke dauet enda.

 

Og generelt så liker jeg ikke å følge walkthroughs for tett ettersom det ødelegger litt for meg vanligvis.

Men i Dark Souls har jeg ikke noe problem, sjekker opp bosser/mini bosser som regel. Vil prøve å dø minst mulig. Har bare brukt Humanity på meg selv en gang og har den enda :D

Så har hatt mye råflaks de siste par timene. Drept en black knight, Taurus bossen, Dragen(snipet så helt umulig å dø på den :p ), det møkksvære villsvinet rett etter dragen og en stor diger jævel i svart rustning og digert skjold. Var nede på 5% hp på ham :ph34r:

Finner som regel det meste ettersom jeg ELSKER å utforske etter gjemte items osv, angrer fælt på at jeg ikke tok Master Key som Gift i starten, vært ett par steder hvor jeg kunne ha brukt den tror jeg som hadde noe item.

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Gidder jeg noengang å spille igjen dette B spillet blir det med guide for å spare tid :!:

 

 

Kom deg ut av denne tråden vis du ikke har noe bedre å si!

Du spiller jo rage..så...

 

 

Noen som vet hvor man får basement key?

Jeg husker ikke hvor jeg fant den... tror det va utenfor Undead Church.

 

Noen her som spilte igjennom Demon's Souls i det hele tatt? Jeg sleit som bare f***...

 

Hvordan er dette spillet i forhold?

Jeg personlig synes at Dark Souls har vært lettere enn Demon's Souls.

Lenke til kommentar
Dei som ikkje har interesse for spelet, eller synest det er noko dritt og bortkasta tid, kan halda seg vekke frå denne tråden. Bruk tida på å diskutere spel du interesserer deg for. Å fylle opp ein tråd med negative kommentarer er berre til irritasjon for resten.

Nokre innlegg er fjerna.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...