Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

mulig dette har blitt svart på før i tråden, men er det noen som har blitt angrepet av en krabbelignende dings som skyter noe som ligner på soul arrows på deg?

bilde av den her.

Den var ikkeno spesiellt sterk eller skummel, den bare skremte vettet av meg :S.

Har ikke møtt på den, drepte du den?

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mulig dette har blitt svart på før i tråden, men er det noen som har blitt angrepet av en krabbelignende dings som skyter noe som ligner på soul arrows på deg?

bilde av den her.

Den var ikkeno spesiellt sterk eller skummel, den bare skremte vettet av meg :S.

Har ikke møtt på den, drepte du den?

Tror det er en covenant som lar spillere spawne flere mosnter i en world server. Tror krabben er ein del av det.

Lenke til kommentar

Er omtrent helt stuck nå i undead burg.

 

Ene veien ned en trapp-> en høy kar i rustning jeg ikke har sjans mot

opp trappa der, så kommer man inn i ett svært tårn. Går man ned er det en fyr med klubbe som jeg ikke har sjans mot, opp trappa, så går man inn i white mist og møter taurus demon. End of story svært fort der gitt.

 

tips?

 

Jeg får heller ikke levela, regner man trenger souls? men får jo aldri samla opp noe før jeg dauer igjen :(

Det er lettere å ta ut Taurus om du har fått tak i Astora's sword først. Dette sverdet kan du få tak i uten å risikere noe som helst med en gang du er ferdig med Asylum. Du kommer til å dø, men det er verdt det. I tillegg kan du plukke opp et skjold på samme plass. Pluss enda en gjenstand som gir ca 2K souls. Send meg en Pm, om du lurer på noe når det gjelder Astoras Sword....siden jeg overholdet ikke er flink til å legge inn skjulte spoilere.

Endret av firberblad
Lenke til kommentar

Du burde kanskje nevne at man trenger masterkey for å få tak i astoras så tidlig i spillet, dessuten har det litt høy faith requirement og mange vegrer seg nok for å bruke flere leveler på faith når du kan plukke opp drake sword rett rundt hjørnet. Så med mindre du startet som cleric med masterkey er det liten vits å gå for det så tidlig.

Lenke til kommentar

mulig dette har blitt svart på før i tråden, men er det noen som har blitt angrepet av en krabbelignende dings som skyter noe som ligner på soul arrows på deg?

bilde av den her.

Den var ikkeno spesiellt sterk eller skummel, den bare skremte vettet av meg :S.

Har ikke møtt på den, drepte du den?

Tror det er en covenant som lar spillere spawne flere mosnter i en world server. Tror krabben er ein del av det.

Drepte den ja. Den droppet ingenting av voldsom verdi såvidt jeg husker. Digger at spillere kan spawne slike ting hos andre spillere :D

Lenke til kommentar

Hm, jeg skjønner ikke helt poenget med human formen. Altså, jeg waster en humanity item for å få et point, så bruke "reverse hollowing" på bonfire. Greit nok, guides sier man får mere item drops og kan invitere andre inn i spillet. Men så dauer man jo igjen 5 minutter etterpå, og da er man Hollow på nytt. Er det meninga å være human så mye som mulig? Hvordan skal jeg greie det når jeg dør overalt hele tiden? Føles som en waste å bruke humanity itemen bare for å miste human form like etterpå..

 

Jeg sliter allerede på trappa opp mot brua rett oppfor Firelink Shrine :p Graveyarden var jo meningsløs, kan ikke drepe skjelettene, de spretter jo bare opp igjen like etter de dør. Så veien er vel opp trappa langs fjellsida bak bonfiren, der det er en som kaster firebomb og masse sverd/skjold typer oppover. Som tar livet av meg. Om og om igjen.

Har Morning star og shield, og er Warrior.

 

Edit: Klarte å slite meg til Undead Burg. Nå dør jeg hele tiden i ett rom med 3-4 axe undead og en bombekaster.

Fatter ikke vitsen med human form..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hm, jeg skjønner ikke helt poenget med human formen. Altså, jeg waster en humanity item for å få et point, så bruke "reverse hollowing" på bonfire. Greit nok, guides sier man får mere item drops og kan invitere andre inn i spillet. Men så dauer man jo igjen 5 minutter etterpå, og da er man Hollow på nytt. Er det meninga å være human så mye som mulig? Hvordan skal jeg greie det når jeg dør overalt hele tiden? Føles som en waste å bruke humanity itemen bare for å miste human form like etterpå..

 

Jeg sliter allerede på trappa opp mot brua rett oppfor Firelink Shrine :p Graveyarden var jo meningsløs, kan ikke drepe skjelettene, de spretter jo bare opp igjen like etter de dør. Så veien er vel opp trappa langs fjellsida bak bonfiren, der det er en som kaster firebomb og masse sverd/skjold typer oppover. Som tar livet av meg. Om og om igjen.

Har Morning star og shield, og er Warrior.

 

Edit: Klarte å slite meg til Undead Burg. Nå dør jeg hele tiden i ett rom med 3-4 axe undead og en bombekaster.

Fatter ikke vitsen med human form..

 

 

 

Få deg en bue å pull en å en mob av gangen :) Gjør ting mye enklere :)

Lenke til kommentar

"Få deg en bue"? Har ikke sett noen buer.

 

 

Finnest en Merchant rett i det området du er nå.. Der kan du kjøpe bue for 1000 Souls.. Litt vanskelig å forklare hvor men når du tar ner trappa til høyre så ner til venstre der det er 2 Undead med spyd som venter så clearer du noen kasser der så er det ei trapp ned å der finner du merchanten :)

Lenke til kommentar

"Få deg en bue"? Har ikke sett noen buer.

 

 

Finnest en Merchant rett i det området du er nå.. Der kan du kjøpe bue for 1000 Souls.. Litt vanskelig å forklare hvor men når du tar ner trappa til høyre så ner til venstre der det er 2 Undead med spyd som venter så clearer du noen kasser der så er det ei trapp ned å der finner du merchanten :)

Det er en Crossbow i området med 11-15 bolts tror jeg det var som du kan loote gratis av en død kropp.

Hvis du går ned til merchant, men går videre bort og ned trappen til 4 zombies(pull de til trappen for å drepe dem lettere), gå opp stigen(er noen throwing knifes der oppe også), på nedsiden av taket mot utgangen til firelink shrine kan du ta i løpefart og hoppe over i en annen bygning(litt usikker på hvordan hopping fungerer, første gangen tok jeg løpe fart og bare falt ned, andre gangen stod jeg nærme kanten og rullet og greide å komme meg over). Når du er i andre etasjen av bygningen så kan du bare gå ut døren som går opp og så gå til høyre, der er det ett lik du kan loote som har crossbow + noen bolts.

 

og en annen ting som du sikkert trenger siden du er warrior, hvis du farmer de to monstrene som er øverst på bygningen over merchant(de som har skikkelig skjold og noe spyd lignende greie), så har de sjangs til å droppe ett greit skjold, det var hvertfall en god oppgradering for meg men så spiller jeg pyromancer også :)

Måtte vel drepe dem en 10-15 ganger får den droppet. Nå må du drepe 4 andre monstre hver gang du skal prøve så fikk en del souls etterhvert og gikk vel opp to eller tre soul levels mens jeg farmet dem :)

 

Edit: Tok nettopp taurus boss første forsøk, lenge siden jeg har hatt så hjertebank av å drepe en boss :D

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar
Fatter ikke vitsen med human form..

 

Du slipper å se ut som en zombie :p

 

Human form er først å fremst for multiplayer. Når du er human kan du se andre spillere sine summonskilt og du kan velge å få hjelp av de. Du kan også bare bli invadert dersom du er i human form. I tillegg finnes det noen NPCer som kan hjelpe deg eller invaderer deg, det skjer også bare om du er human.

 

Så med mindre du er ekstremt forfengelig er det ingen grunn til å prøve å være human hele tiden.

Lenke til kommentar

"Få deg en bue"? Har ikke sett noen buer.

Rett før første bossen droppar det ein boge av han som står utanfor det kvite lyset. :p Ingen piler, men du får fortsatt ein boge.

 

Also; med han som kastar firebombs, kan du pulle ein og ein mob og gå utanfor rekkevidden til han som kastar. :) Iallefall det eg gjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...