Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg må starte på nytt igjen. Master key er ett must synes jeg, og tok ikke den, men hitpoints recovery ringen (som ikke er recovevery, men en liten boost til hp).

 

spørsmål: hvordan rygger man? dvs i battle, og jeg vil flykte, så er det kjedelig og snu ryggen til når man vil rygge.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Hvor mye har lvl og si i dette spillet egentlig? altså vis jeg nå begynner på ny, vil jeg da klare meg ganske lett der jeg satt fast med main char? feks der med den armored boar slet jeg første gang men nå er den plassen easy peasy japanese med mainen min. vil den være enkel på første sjangs?

Lenke til kommentar

Tror jeg må starte på nytt igjen. Master key er ett must synes jeg, og tok ikke den, men hitpoints recovery ringen (som ikke er recovevery, men en liten boost til hp).

 

spørsmål: hvordan rygger man? dvs i battle, og jeg vil flykte, så er det kjedelig og snu ryggen til når man vil rygge.

 

Du må "låse" deg på fienden, da er du alltid retta mot han uansett hvor du går! Er R3 på ps3!

Lenke til kommentar

På 360 trykker du ned høyre analogstikka for å låse siktet på fiender. Da beveger du deg i forhold til dem, ikke fritt kamera, og snur ikke ryggen til.

Slag treffer alltid så lenge du er er innenfor range.

 

Syns slett ikke spillet krever en fireball, man kan kjøpe en bow ganske tidlig, og piler koster småpenger (3 souls pr stk, litt mere for de kraftigere). Er bare å drepe 2-3 monstre i nærheten av vendoren hvis man begynner å gå tom, og gå tilbake og kjøpe flere.

 

Tingen er at alle klasser kan egentlig bruke alt, både spells og våpen og armor. Startklassene er bare en template du bygger ut fra hva slags spillestil du tror du liker best. Man kan gjøre en warrior om til spellcaster med å booste intelligence og faith istedet for strength f.eks. Og det er ingen max level i spillet, leste et sted at man kan ha oppmot 700 levels med alt maxet ut. Så har du for dårlig stats til å bruke en armor eller et våpen, grinder du souls en stund og kjøper poengene du trenger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg leste heldigvis litt om gifts før jeg gjorde meg ferdig i character creation.

 

Har du spilt lenge da med den charactern?

 

eneste man taper i dette spillet er omtrent tid, har begynt på nytt 1 gang, og da var jeg tilbake der jeg stod fast på første etter 20 minutt.

 

Char 2 er jeg på wild boar.

Lenke til kommentar

Arme meg! Holdt på å DØ av skrekk nettopp. Er i depths og datt nedi et hull hvor jeg landet blandt en HAUG med frosker :cry: For det første er de jævlig skumle utseendemessig og for det andre har jeg hørt mye fælt om de. Overlevde faktisk da jeg løp for harde livet og tok knekken på de en etter en. Men fy faen for en jævlig plass dette er gitt :!:

 

Hvor mye har lvl og si i dette spillet egentlig? altså vis jeg nå begynner på ny, vil jeg da klare meg ganske lett der jeg satt fast med main char? feks der med den armored boar slet jeg første gang men nå er den plassen easy peasy japanese med mainen min. vil den være enkel på første sjangs?

 

Ja. Ihvertfall på en "boss" som le Armored Boar. Alt som kreves er litt dodging og et stab eller to. Bosser som gjør stor skade kan dog være et større problem :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Arme meg! Holdt på å DØ av skrekk nettopp. Er i depths og datt nedi et hull hvor jeg landet blandt en HAUG med frosker :cry: For det første er de jævlig skumle utseendemessig og for det andre har jeg hørt mye fælt om de. Overlevde faktisk da jeg løp for harde livet og tok knekken på de en etter en. Men fy faen for en jævlig plass dette er gitt :!:

 

Hvor mye har lvl og si i dette spillet egentlig? altså vis jeg nå begynner på ny, vil jeg da klare meg ganske lett der jeg satt fast med main char? feks der med den armored boar slet jeg første gang men nå er den plassen easy peasy japanese med mainen min. vil den være enkel på første sjangs?

 

Ja. Ihvertfall på en "boss" som le Armored Boar. Alt som kreves er litt dodging og et stab eller to. Bosser som gjør stor skade kan dog være et større problem :p

Du må virkelig passe deg for de froskene! :p for all del ikke stå i røyken, da kan du få curse.

Lenke til kommentar

Arme meg! Holdt på å DØ av skrekk nettopp. Er i depths og datt nedi et hull hvor jeg landet blandt en HAUG med frosker :cry: For det første er de jævlig skumle utseendemessig og for det andre har jeg hørt mye fælt om de. Overlevde faktisk da jeg løp for harde livet og tok knekken på de en etter en. Men fy faen for en jævlig plass dette er gitt :!:

haha!! skvatt i stolen selv når jeg kom dit. plutselig forsvinner jeg og lander i en froskehage. Jeg overlevde ikke =P

 

Og jepp de er stygge som fy! Masse godt marerittdesign i dette spillet!

 

Så vis jeg starter ny vil jeg nesten klare alt jeg har gjort enkelt?

ja vil tro det ettersom jeg regner med du vet hva fiendene gjør =) er slik for meg iallefall

Lenke til kommentar

Så vis jeg starter ny vil jeg nesten klare alt jeg har gjort enkelt?

Det vil jo strengt tatt ikke være lettere, fiendene er jo akkurat de samme.

Men du vil nok ha det litt lettere på en annen måte at du vet hvor du skal, du vet hva fiendene gjør og du vet hvor du finner nytt utstyr osv. Du vil jo ikke trenge å dø mange ganger for å finne ut hva en boss gjør.

Har selv hatt noen få idiot deaths hvor jeg løp igjennom kjent område med mobs som jeg hadde drept utallige ganger, så jeg var litt uoppmerksom når jeg sloss mot de, så de endte opp med å få inn flere slag og drepe meg. Ble frustrert at jeg døde på de og skjerpet meg litt.

 

 

Men har ett annet spørsmål, hvis du starter ett nytt game etter du har rundet spillet(dvs drept alle hoved bossene og gjort deg ferdig med historien), vil du da kunne starte det nye gamet med det utstyret du har samlet opp eller er det helt blanke ark?

Lenke til kommentar

jeg har 1 sånnen curseremover jeg kjøpte for 3000souls men nå selger han ikke mer:O? hva kan jeg gjør vis jeg blir cursa 2 ganger:(?

Du får kjøpt det fra "Undead Merchant (female)" der koster det 6000 souls :/

 

 

hvor er den merchantenda? langt vekke?

Du finner henne i nedre del av Undead Burg.

Lenke til kommentar

Men har ett annet spørsmål, hvis du starter ett nytt game etter du har rundet spillet(dvs drept alle hoved bossene og gjort deg ferdig med historien), vil du da kunne starte det nye gamet med det utstyret du har samlet opp eller er det helt blanke ark?

Ja, etter det jeg har hørt så er det støtte for ''New Game+''. Fiendene skal visstnok bli sterkere for hver gang du gjør det, men looten vil også bli bedre.

Endret av Hcw87
Lenke til kommentar

Men har ett annet spørsmål, hvis du starter ett nytt game etter du har rundet spillet(dvs drept alle hoved bossene og gjort deg ferdig med historien), vil du da kunne starte det nye gamet med det utstyret du har samlet opp eller er det helt blanke ark?

Ja, etter det jeg har hørt så er det støtte for ''New Game+''. Fiendene skal visstnok bli sterkere for hver gang du gjør det, men looten vil også bli bedre.

Svarte strengt tatt ikke på spørsmålet mitt :p

 

Lurte på om jeg kanskje fikk beholde det utstyret jeg samler opp i "easy" mode når jeg kanskje tar New Game+(hard mode).

Tviler litt selv men tenkte jeg skulle spørre her hvis noen andre har noe bestemt fakta om det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...