Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver mere i morra. Blir bare oppgitt av å se på ENB sine vids, han gjør alt så enkelt. Sånn første gang han er i Undead Parish, bare cruiser forbi armored boar med noen kjappe backstabs. Mens jeg sitter i 2 timer og går hele veien tilbake fra undead burg hver gang jeg dør, og dreper de samme 10 mobbene hver gang :p I r not pr0.

 

Skal gå tilbake til miracle-fyren i starten og kjøpe healing også. Den er visst kjekk å ha så man ikke bruker opp estus flaskene så fort.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, men epicnamebro og flere andre sier at hvis man dreper han med backstabs dropper han ikke hjelmen sin. Dreper du han forfra får du en bra hjelm.

Får ikke til backstabs heller, han gruser meg opp mot en vegg hver gang.

 

 

hvis du drar han til stigen der du kommer opp, stopper han og snur ryggen til deg, og går tilbake. da kan du slå han i rompa =)

 

 

Jeg ville gjort det på enklest mulig måte (så fremt du ikke har spilt demon's souls og eier på det) og heller kommet deg et stykke i spillet før du gjør slikt. Den er ikke mista for alltid den hjelmen. er bare å dra tilbake dit i New Game+ =)

Endret av Agaroth
Lenke til kommentar

Drake sword kan du bruke med en gang, det krever bare 16 strength og har 200 dmg + en defense buff. Og du kan lett få det før Undead Parish, så lenge du har kjøpt bue og masse billigpiler.

 

Blir visst fort ødelagt hvis du bruker power attacken i twohand mode, men det trenger man jo ikke gjøre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Drake sword kan du bruke med en gang, det krever bare 16 strength og har 200 dmg + en defense buff. Og du kan lett få det før Undead Parish, så lenge du har kjøpt bue og masse billigpiler.

 

Blir visst fort ødelagt hvis du bruker power attacken i twohand mode, men det trenger man jo ikke gjøre.

Har den. Men prøver å unngå å bruke den siden spelet blir lettare då. Så spring rundt med battle axe+2 no. Treng eit betre skjold. Høyre at det skal være eit bra eit i Asylum en plass.

Lenke til kommentar

Anbefaler alle med en Melee class å gjøre dette:

 

 

 

 

 

En av de beste ringene i hele spillet, og du får den ganske tidlig.

 

Det der var jo en link til soul-farming "glitchen" i skogen. Får ikke noen ring der..?

 

Du tenker kanskje på å knerte han med gullrustningen?

Lenke til kommentar

Anbefaler alle med en Melee class å gjøre dette:

 

 

 

 

 

En av de beste ringene i hele spillet, og du får den ganske tidlig.

 

Det der var jo en link til soul-farming "glitchen" i skogen. Får ikke noen ring der..?

 

Du tenker kanskje på å knerte han med gullrustningen?

Det anbefaler eg alle å gjere i første gjennomgang av spelet. 20% meir hp, stamina og equipment load er eit must så tidleg i spelet. Men hvis du lurer på kva som skjer hvis du ikkje drep han med ein gong:

Etter ei stund vil han drepe dama som gir deg betre Ester flasks og stikke av. Han vil også gjere det slik at du ikkje kan aktivere ein bonfire seinare i spelet. Men seinare vil du og få ein quest der du skal drepe han og når du drep han vil estus flask dama bli reviva og du vil få ein ekstra reward. Kva reward det er veit eg ikkje, eg drap han med ein gang han lo av meg i fengselet :mad:

 

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Anbefaler alle med en Melee class å gjøre dette:

 

 

 

 

 

En av de beste ringene i hele spillet, og du får den ganske tidlig.

 

Det der var jo en link til soul-farming "glitchen" i skogen. Får ikke noen ring der..?

 

Du tenker kanskje på å knerte han med gullrustningen?

Det anbefaler eg alle å gjere i første gjennomgang av spelet. 20% meir hp, stamina og equipment load er eit must så tidleg i spelet. Men hvis du lurer på kva som skjer hvis du ikkje drep han med ein gong:

Etter ei stund vil han drepe dama som gir deg betre Ester flasks og stikke av. Han vil også gjere det slik at du ikkje kan aktivere ein bonfire seinare i spelet. Men seinare vil du og få ein quest der du skal drepe han og når du drep han vil estus flask dama bli reviva og du vil få ein ekstra reward. Kva reward det er veit eg ikkje, eg drap han med ein gang han lo av meg i fengselet :mad:

 

 

 

knerte hvem,hvor,når?:p

Lenke til kommentar

Anbefaler alle med en Melee class å gjøre dette:

 

 

 

 

 

En av de beste ringene i hele spillet, og du får den ganske tidlig.

 

Det der var jo en link til soul-farming "glitchen" i skogen. Får ikke noen ring der..?

 

Du tenker kanskje på å knerte han med gullrustningen?

Det anbefaler eg alle å gjere i første gjennomgang av spelet. 20% meir hp, stamina og equipment load er eit must så tidleg i spelet. Men hvis du lurer på kva som skjer hvis du ikkje drep han med ein gong:

Etter ei stund vil han drepe dama som gir deg betre Ester flasks og stikke av. Han vil også gjere det slik at du ikkje kan aktivere ein bonfire seinare i spelet. Men seinare vil du og få ein quest der du skal drepe han og når du drep han vil estus flask dama bli reviva og du vil få ein ekstra reward. Kva reward det er veit eg ikkje, eg drap han med ein gang han lo av meg i fengselet :mad:

 

 

 

knerte hvem,hvor,når?:p

I samme bygning som du sloss mot gargoyle. En etasje lenger opp så er det en vegg dekt med planker. Slår du på dem så vil du se en trapp som går lenger opp. Der oppe er det en liten fengsels celle. Du kan redde en kar med gull rustning om du har mystery key. Du kan knerta han om du vil. Noe jeg anbefaler for å få tak i Ring of Favor and Protection. Med denne ringen får du 20% mer liv, stamina og equipment load. Eneste problemet er om du tar den av vil den bli ødelagt.

Lenke til kommentar

er det noen som har klart den mini bossen i bunnen av tårnet som fører opp til taurus bossen på muren? har ikke sjangs siden han one-shotter meg selv om jeg blocker. trenger ikke å drepe han siden døren bak han bare går ut i skogen, men liker å drepe alle mini bossene for loot or souls.

Lenke til kommentar

er det noen som har klart den mini bossen i bunnen av tårnet som fører opp til taurus bossen på muren? har ikke sjangs siden han one-shotter meg selv om jeg blocker. trenger ikke å drepe han siden døren bak han bare går ut i skogen, men liker å drepe alle mini bossene for loot or souls.

Vil anbefale deg å ta han, han dropper en ring som booster inventory limiten (som gjør at du blir MYE mer mobil selv om du bruker heavy armor). Teknikken er at du lar han slå i bakken før du går inn og deler ut et eller to slag før du beveger deg raskt unna. Aldri rull unna, siden han ''beregner'' hvor du skal rulle, og treffer rimelig nøyaktig hele tiden.

 

 

Han er såppass treg at han er mye lettere å ta enn f.eks Black Knights som er noe raskere i bevegelsene.

 

 

Bruk block hele tiden i tilfelle han skulle treffe, du burde absorbere det meste av damage, men du overlever bare såvidt.

Endret av Hcw87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...