Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Niks, har ikke vært nødvendig. Faktisk er jeg overrasket over hvor enkle bossene opptil nå har vært. Jeg har mer problemer med noen av de vanlige fiendene.

Forresten, jeg må spørre; er DS3 langt mer lineært enn de andre spillene? I DS1 og 2 så har man 3 retninger man kan gå så fort man finner "hubben," og Demon's Souls har 4-5 plasser man kan gå. Men i DS3 virker det som det stort sett bare er en vei å gå. Det er riktignok flere småveier, men jeg har endt opp på samme sted hver gang. Har jeg kanskje bare oversett noe?

Lenke til kommentar

Niks, har ikke vært nødvendig. Faktisk er jeg overrasket over hvor enkle bossene opptil nå har vært. Jeg har mer problemer med noen av de vanlige fiendene.

 

Forresten, jeg må spørre; er DS3 langt mer lineært enn de andre spillene? I DS1 og 2 så har man 3 retninger man kan gå så fort man finner "hubben," og Demon's Souls har 4-5 plasser man kan gå. Men i DS3 virker det som det stort sett bare er en vei å gå. Det er riktignok flere småveier, men jeg har endt opp på samme sted hver gang. Har jeg kanskje bare oversett noe?

Veien deler seg etter du har nådd et visst område forholdsvis tidlig i spillet, så dersom du bare har en vei å gå så langt trenger du nok bare å dra litt tilbake og så finne den andre veien :)

Lenke til kommentar

 

Slet stort med rotten greatwood. Skjønte ikke halvparten av hva som skjedde, men fikk dreisen på den etterhvert. Typ death count på 15.

 

 

Nyter spillet svært mye så langt. Har vel klokka 8 timer. Jeg var ikke noen stor fan av Bloodborne, så var nervøs når det ble nevnt at de tok mye inspirasjon fra det spillet. Men de har bare tatt med de (etter min mening) gode elementene. Så er meget fornøyd.

Lenke til kommentar

 

Slet stort med rotten greatwood. Skjønte ikke halvparten av hva som skjedde, men fikk dreisen på den etterhvert. Typ death count på 15.

 

 

Nyter spillet svært mye så langt. Har vel klokka 8 timer. Jeg var ikke noen stor fan av Bloodborne, så var nervøs når det ble nevnt at de tok mye inspirasjon fra det spillet. Men de har bare tatt med de (etter min mening) gode elementene. Så er meget fornøyd.

Samme her. Jeg spilte bare til jeg møtte blood starved beast i bloodborne, tok en pause. Som aldri tok slutt. Synes spillet var bra, men jeg plagdes helt enormt mye.

Lenke til kommentar

Er litt usikker på om jeg setter så pris på at fargepaletten er så lik Bloodborne. Dark Souls skal liksom være litt mer koselig.

Har også møtt noen fiender som jeg er helt sikker på er Bloodborne-figurer i andre klær. Ikke at det gjør noe.

Fargene på omgivelsene endrer seg drastisk jo lenger ut i spillet du kommer. Da jeg først kom til Boreal Valley og kikket utover dalen fra bonfiret fikk jeg grøsninger. Nydelig område

 

Edit;

Demonickon, jeg har runna alle souls-spillene(unntaket er ds3, men regner med det er ordna innen uka er omme) inkl bloodborne, og gjør fortsatt samme feilen. Noen ganger går det greit, andre ikke. Har begynte å bruke spiked armor, og rulle på fiender når de har veldig lite liv. Redda meg mot en mimic tidligere i dag.

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...