Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går men det er veldig knotete. Spillet er ikke lagt opp for å spilles Coop, selv om mange youtubere gjør det. Man må summone kompisene sine på tungvindt måte, og de blir automatisk unsummoned hvis du dør eller dere dreper en boss, og alle tre må stå på samme plassen i hver sin verden for å plukke opp soapstones og legge ut summoning signs.

 

Det er ikke laget som coop spill.

Lenke til kommentar

De beste invasjonene er de hvor hosten er alene og opptatt med fiender, og så fyker du bare inn og føkker opp alt for han. Bonus hvis du har knerta en blå en først.

 

beste? du liker å fucke opp for en som kanskje har masse souls, som i tilleg battler mobs?

 

fair much?

Lenke til kommentar

Då var det gjort. Nokre tankar om spelet.

 

 

Etter å ha fullført historien gjensto Archdragon Peak, som var ganske kurant. Nameless King var ein av dei tøffare kampane i spelet, men ikkje så veldig vanskeleg den heller. Trur ikkje eg hadde ein einaste boss med tosifra forsøk, og dei fleste var veldig enkle. Det har nok ein del å gjere med at eg har mange timar i Dark Souls no, men synest likevel det var litt for lett. Eg runda DS1 (for andre gang) like før DS3 og hadde større problem med ein del bosser der enn i DS3.

 

Historien gjekk som venta, mykje det same som dei to føregåande spela. No kjem det vel litt DLC til spelet, men trur ikkje det skjer så mykje i det store biletet der.

 

Interessant å sjå kor tett spelet er kopla til Dark Souls 1 og har referansar til Demon's Souls, men veldig lite til Dark Souls 2. No har eg ikkje studert alle gjenstandane, men har ikkje sett så mykje som er frå DS2. Einaste eg kjem på i farten er Mirrah-settet. DS2 verkar meir som eit sidesteg der Miyazaki ikkje var så veldig involvert og som ikkje vart vidareført i særskilt grad.

 

DS3 er enklare på mange vis enn DS2. Ingen rustningoppgradering, ikkje bonfire ascetic-systemet, kjentes litt meir lineært. Ein ting eg sakna var fleire NPCs som fortalte om riket og området ein befant seg i. DS2 hadde fleire karakterar som prata mykje og fortalte om ting her og der. I DS3 var det generelt lite av den slags. Det meste av historie og informasjon får ein gjennom beskrivelsen til gjenstandar, boss souls, våpen osv.

 

Verda hang i større grad i saman enn i DS2, og det var moro å sjå "Anor Londo" på skjermen, sjølv om Aldrich ikkje levde opp til ryktet til Ornstein og Smaugh i kamparenaen i Anor Londo. Aldrich var lett å dodge og gav seg sjølv store tidsrom for angrep.

 

Dei prøvde seg på ein del alternative bosskampar, som fungerte greit, sjølv om det vart litt lett. Som vanleg er det dei små, raske bossene som er vanskelegast. Deacons, Wolnir, Greatwood og Wyvern var ikkje så vanskelege. Det var òg opptil fleire kampar med to steg (Prince, Cinder, Abyss, Nameless). Dei artigaste kampane var Abyss Watchers, Pontiff Sulyvahn og Dancer of the Boreal Valley. Der går det fort og dei gjev små tidsrom for angrep.

 

 

Plukka opp eit Broadsword i Lothric og brukte det gjennom heile spelet i lag med diverse Crest-skjold avhengig av kva område eg var i. Det var moro etter å ha brukt powerstance Greatswords i DS2. Testa litt greatswords, men synest dei var treigare og mindre effektive enn i DS2. Forskjellen frå mitt standard sword var ikkje så stor.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

 

De beste invasjonene er de hvor hosten er alene og opptatt med fiender, og så fyker du bare inn og føkker opp alt for han. Bonus hvis du har knerta en blå en først.

 

beste? du liker å fucke opp for en som kanskje har masse souls, som i tilleg battler mobs?

 

fair much?

 

 

Invasions skal ikke være fair. 

Lenke til kommentar

Er man avhengig av lynraske reaksjoner for å spille Darksoul 3, eller finnes det en build der man kan gjøre et par feil og likevel komme framover i spillet ?

 

Har sett endel youtube videoer av ulike boss fighter og jeg er litt usikker på om jeg i det hele tatt har reaksjonevne til å unngå endel av de spesial angrepa dem benytter seg av.

Lenke til kommentar

Reaksjonsevne er viktig i souls-spillene, men du kan fint gå en tower shield turtle build og fortsatt ha muligheten til å fullføre spillet. Fokuser mer på defensive stats som Vigor(HP), End og Vitality(hvor tungt utstyr du kan bære) og gå rundt med et skjold som blokkerer 100% physical damage. Start med en class som fokuserer på dette(Knight).

 

Eller du kan øve deg på fiendene i starten av spillet. Ikke slå de direkte, men unngå angrep ved hjelp av dodge roll og bevegelser. Når du klarer å unngå disse vil du forstå grunnprinsippet av spillet. Etter det må du lære deg bossene og vite når og hvor du burde dodge-rolle for å yte mest mulig skade mot bossen uten at du selv tar skade. Dette er selvsagt lettere om du har spilt noen av de forrige souls spillene, men du vil nok lære deg det meste etter første gjennomspilling. Etter dette kan du begynne å utforske andre spillestiler, noe som vil være lettere når du har basics under kontroll.

Lenke til kommentar

 

 

De beste invasjonene er de hvor hosten er alene og opptatt med fiender, og så fyker du bare inn og føkker opp alt for han. Bonus hvis du har knerta en blå en først.

 

beste? du liker å fucke opp for en som kanskje har masse souls, som i tilleg battler mobs?

 

fair much?

 

 

Invasions skal ikke være fair. 

 

 

hvorfor ikke?

 

Skal det bare være en positiv greie for de som invaderer?

Lenke til kommentar

hvorfor ikke?

 

Skal det bare være en positiv greie for de som invaderer?

Det er ingen reglar når det gjeld invasjon. Nokre er snille og lar deg avslutte det du driv med, mens andre er ute etter å ta livet av deg så effektivt som mogleg, gjerne med assistanse frå PvE. Nokre prøvar å halde mest mogleg faenskap. Det er noko ein må akseptere dersom ein spelar online. Skal du samle souls og ikkje klarar å få dei tilbake om du døyr bør du gå offline dersom invasjonar er eit stort problem.

 

Trolling er vel eit omgrep du er kjend med?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...