Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer. Vordt er fra Boreal Valley, men ikke i Boreal Valley. Jeg er ganske sikker på at alle som har lest beskrivelsen min av området kjenner seg igjen i den. Måten en kommer opp fra en hule i bakken og ut i dalen er rett og slett mesterlig gjort av From.

 

Edit:

Boreal Valley er forsåvidt det første stedet jeg kom til hvor farming av sjeler ikke bare gikk fort, men var nødvendig. Brukte kanskje 30-40min på å racke opp 110 000 sjeler(uten å ta noen bosser), som er mye selv der. Trodde først jeg var veldig underlevla for området, siden fiendene der jacker meg på 2-3 slag, men jeg trodde også muligens jeg var overlevla i området rett før. Området etter første bossen i BV var rett og slett så fucked at jeg fant et annet sted å gå. Fra nydelige landskap med forferdelig vanskelig fiender, til mørke fangehull med litt mindre forferdelige fiender.

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar

Er multiplayer et must for 3ærn? Har ikke spilt serien før.

Ikke et must nei, men du kommer til å bruke MYE tid på å utvikle en karakter og fleste vil nok finne det morro å spille mot hverandre. 

I tillegg har du coop i spillet, er det en boss du sliter med så kan du få hjelp av andre, noe som er veldig morro.

 

Personlig elsker jeg multiplayer i Dark Souls serien, det er knall og lever lenge etter du har fullført spillet.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Man kan vel bare hoppe så lenge man sprinter. Jeg har stilt den til å bruke sirkel istedet. Da holder man inne sirkel for å sprinte, deretter slipper man opp, og trykker på nytt fort, og da vil han hoppe.

Redigert: Forresten, har dere fått med dere at man kan sette HUD til auto-hide? Det er genialt hvis man liker å ta skjermbilder i tide og utide.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...