Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

hvordan i pokker skal jeg ta cursed greatwood eller hva det heter? jeg er melee..... dreper meg så lett, pluss der er så mange andre mobs,

 

fikk tatt litt slik at vi datt ned i en hule under, men der var jeg død i løp av 10 sec....

Det jeg gjorde:

 

Sprint rett mot bossen og gå løs på skrittet så snart det er mulig. Ignorer mobs i den grad det lar seg gjøre. Snart slår han hull i gulvet, og alle andre dør når dere treffer bakken. Da blir alt mer praktisk. Hold avstand og vær tålmodig. Du skader ham ved å angripe blærene han har mange steder på kroppen. Du trenger ikke ta alle for å drepe ham.

Cursed Greatwood er ikke obligatorisk for å komme seg videre, så hvis du sliter kan du spare ham til senere.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så langt må jeg si at alle bossene har vært relativt greie. Ingen jeg har brukt mer enn 20 forsøk på.  Har tatt 3 lords of cinder så langt. 27 timer inn og rundt lvl 5-60.  (har ikke brukt noen form for walkthrough eller hjelp) 

 

Digger forøvrig alle referansene til de gamle spillene (inkludert demon souls) og den brede variasjonen av fiender og spesialmobs kontra ds2 hvor det var svært få spesielle mobs. 

Endret av st2016
Lenke til kommentar

Når du enten finner eller snakker med noen å får en covenant item så kan du equippe den i inventory i covenant slotten og da er du medlem av den conveanten, og kun den, du får rewards for the conveanten du har equipped.  Covenant kan byttes forløpende ved å endre covenat item.

 

Slik jeg skjønner er det ikke noe straff for å bytte covenant i Dark Souls 3.

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Mangelfull beskrivelse av gjenstander er ikke noe nytt i Dark Souls. Kanskje det bare fungerer innenfor en viss tidsramme? Eller bare på crits? Har selv brukt den uten å merke noen stor forskjell, så jeg tok den bare av igjen. Kan faktisk hende den ikke ga noen effekt.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Noen som er ferdige? Har sjekket oversikten over steder på fextralife og det ser ut som om jeg kun har 4 steder igjen å oppsøke. 

 

Tok de 2 siste bossene på første forsøk. Litt kjipt men deilig og. :)


Bare jeg som ikke har funnet noen som vil lære meg sorceries? Har hatt litt av hvert innom firelink shrine, men ingen som selger magic eller hexes(om det finnes i ds3)

Endret av st2016
Lenke til kommentar

Det finnes en ring som øker Equipment Load også. Men rustninger er ikke like viktige som man kanskje skulle tro. Forskjellen  på klær med dårlig beskyttelse, og en god rustning er ofte bare 2-3 slag. Så da må du spørre deg selv, vil du utsette deg selv for flere slag, eller vil du velge mindre beskyttelse slik at du kan hoppe og rulle enklere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...