Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei kan eventuelt vidareføre mekanikken i andre seriar og konsept.

 

 

599,- er typisk på store AAA-titlar. 

 

Eg ser no at dei sel ein Deluxe Edition på Steam til 769,- som inkluderer to tilleggspakkar. 

 

Ikke på Steam, nye triple A-titler pleier å ligge til maks 499kr.

 

Kanskje eg blandar med andre butikkar. Meiner berre å hugse at GTAV kosta 599 på Steam, men når du nemner det har ikkje sett så mange andre. Dei er kanskje sikre nok på at det vil selje uansett.

Lenke til kommentar
 

Det er TV-reklamer: 

Det forklarer alt. Liker de 'vanlige' trailerne mye bedre.

 

Zeph:

Du har nok rett ang GTA, men vanligvis pleier nye titler å ligge rundt 500kr. En av fordelene ved å spille på PC. Hvorfor DS3 skal koste 600kr aner jeg ikke, men jeg pleier å lirke 50-100timer ut av alle Souls-spillene, og da er prisen plutselig ikke så ille lenger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Release for DS3 begynner å nærme seg og jeg må bestemme meg for hvilken versjon jeg skal kjøpe. Jeg heller mot PC-versjonen siden den åpenbart får bedre ytelse, men PCen min er fire år gammel og jeg må tenke litt på specs.

 

"This next Dark Souls release will need an aging, but still powerful, Intel i5 2500K or AMD A8 3870 to meet minimum CPU specs. Along with Direct X 11, 50 GB of Hard space and 8GB system memory. For low graphics settings at 1080p resolution Dark Souls 3 requires a PC with at least a GTX 465 or Radeon HD 6870. To get high FPS at Recommended system requirements equip your PC with at least a Nvidia GTX 950 or AMD R7 370 and an intel i5 3570 processor. An Nvidia GTX 950 at 1440p on Ultra settings gets around 30 frames per second. At 1080p the same graphics card and ultra settings gets around 55 FPS".

 

Min PC er akkurat i overkant av minimumskravene (Intel i7-2600, 16 GB minne og geforce gtx 580), så jeg er litt usikker på om jeg kommer til å få utbytte av å kjøre det på PC fremfor PS4. Scholar of the First Sin kjørte riktignok silkemykt, men det var en oppgradert versjon av et spill til forrige konsollgenerasjon.

Lenke til kommentar

Du får nok kjørt det i 60fps om du skrur ned litt av innstillinger, så kanskje bildekvaliteten til PS4, men det dobbelte av frameraten, om opplysningene så langt stemmer. (GTX 770 med alt på high, 1080p skal være nok for 60fps).

 

Du kan eventuelt kjøpe det på Steam, teste det, kjører det ikke bra nok så kan du angre kjøpet og heller kjøpe konsollutgaven.

Lenke til kommentar

 

Slite litt med å finne Collectors Edition til PS4. Sikker på at jeg så den på flere nettbutikker for en stund tilbake, men nå er den ikke ført opp en gang.

 

De har fått den inn igjen på cdon http://cdon.no/spill/dark_souls_3_collectors_edition-36426848

 

Edit: Den forsvant like fort som den kom inn.

 

Mange takk! Jeg fikk lagt inn en bestilling, men fordi jeg nølte litt i menyene der, så vet jeg ikke om det egentlig gikk. Sendte også en epost for å avbestille fra Gamezone, men det var kanskje dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...