Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er dette i forhold til bloodborne? Bloodborne var mitt første inndykk i det sinnsyke universet, og det ble nesten litt for vanskelig...og litt lite historie for min smak.

 

Ufattelig mye historie i Soulsborne spillene, du må bare lese på items osv, så har alt en sammenheng etter hvert. Det er også en god del lore videoer på youtube. Bloodborne har et mye raskere combat system enn Dark Souls 1 og 2, ellers så er det ikke så veldig mye ulikt etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Dark Souls 3 i ca 60 timer på Xbox One nå og tatt alle bosser og funnet det som er av hemmeligheter osv. Allikavel sitter jeg her dagen før offisiell release og er hyped som bare det for å kjøre gjennom hele greia på nytt på PC (eller kanskje til og med PS4).

 

Spillet er helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Dark Souls 3 i ca 60 timer på Xbox One nå og tatt alle bosser og funnet det som er av hemmeligheter osv. Allikavel sitter jeg her dagen før offisiell release og er hyped som bare det for å kjøre gjennom hele greia på nytt på PC (eller kanskje til og med PS4).

 

Spillet er helt fantastisk.

 

Det kommer jo ut 12 april? noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar

 

Jeg har spilt Dark Souls 3 i ca 60 timer på Xbox One nå og tatt alle bosser og funnet det som er av hemmeligheter osv. Allikavel sitter jeg her dagen før offisiell release og er hyped som bare det for å kjøre gjennom hele greia på nytt på PC (eller kanskje til og med PS4).

 

Spillet er helt fantastisk.

 

Det kommer jo ut 12 april? noe jeg ikke har fått med meg?

 

 

 

Jeg kjøpte det via japanske Xbox marketplace for et par uker siden nå. Man har da kunnet laste ned full engelsk versjon og spille som vanlig. Online funker ikke, men det gjorde ikke meg så mye for jeg liker å kjøre helt solo første gjennomspilling.

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt dritten..grugleder meg. Håper jeg ikke plages fullt så mye som i bloodborne. Håper også at savingfunksjonen er litt bedre enn i bloodborne.

 

Håper forøvrig også at scarlett Johansson banker på døra mi en dag.

 

Usikker på hvilke av ønskene som er minst sannsynlige.

Endret av ChopperReid
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...