st2016 Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Det finnes en ring som øker Equipment Load også. Men rustninger er ikke like viktige som man kanskje skulle tro. Forskjellen på klær med dårlig beskyttelse, og en god rustning er ofte bare 2-3 slag. Så da må du spørre deg selv, vil du utsette deg selv for flere slag, eller vil du velge mindre beskyttelse slik at du kan hoppe og rulle enklere? Jeg spiller heller naken enn å ha slowrolls. Har tittet litt på DS3 wikipedia nå angående NPC's i spillet. Fy fader det er mange jeg har gått glipp av. Er 32 timer inn i spillet og tror jeg har møtt halvparten av NPC'ne jeg kunne ha møtt.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Det er det som alltid er litt kjipt med spill som har mange godt gjemte hemmeligheter. Man føler nesten at man må spille med guide fordi man ikke vil gå glipp av noe, samtidig synes jeg det er utrolig kjedelig å måtte sjekke en guide hver gang jeg skal ta en avgjørelse. Lenke til kommentar
asesino Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Det er det som alltid er litt kjipt med spill som har mange godt gjemte hemmeligheter. Man føler nesten at man må spille med guide fordi man ikke vil gå glipp av noe, samtidig synes jeg det er utrolig kjedelig å måtte sjekke en guide hver gang jeg skal ta en avgjørelse. Noen kaller det kipt, andre kaller det replay value Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Det er det som alltid er litt kjipt med spill som har mange godt gjemte hemmeligheter. Man føler nesten at man må spille med guide fordi man ikke vil gå glipp av noe, samtidig synes jeg det er utrolig kjedelig å måtte sjekke en guide hver gang jeg skal ta en avgjørelse. Jeg er i grunn enig, men nekter å bruke guide på første gjennomspilling da det ødelegger for mye av opplevelsen. Jeg prøver å være veldig nøye med å sjekke alle kriker og kroker, så når jeg ikke klarer å finne noe nytt lengre, så skal jeg vurdere å sjekke wikien. Men første gjennomspilling skal være uten guide, og helst også uten hjelp av andre spillere så fremt det lar seg gjøre. Har fulgt begge punktene sålangt, men så har jeg sikkert gått glipp av flere ting også. Kommer til å spille igjennom det flere ganger uansett, så det er ikke egentlig noe problem. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 (endret) Man kan fint gå glipp av noe selv etter flere gjennomspillinger hvis det er godt nok gjemt. Men for min del går det mer på at jeg sjelden spiller gjennom noe som helst mer enn en gang lenger, da jeg alltid har en masse andre spill liggende jeg har lyst til å komme i gang med og begrenset med timer til spilling. Endret 19. april 2016 av Spartapus Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Internett-samfunnet er en del av opplevelsen med disse spillene. Sitter selvfølgelig ikke med wikien oppe til enhver tid, men jeg skjems ikke akkurat over å lese meg opp når jeg sliter med en boss. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Tok nettopp Aldrich, noen som vet hva jeg skal etter det? Døde forsåvidt rett etter at jeg tok bossen, på dens siste angrep, og fikk derfor ingen sjeler. Fikk Boss soulsen og sånt, men fant ikke sjelene mine noe sted. Så også etter cutscenen at det satt en npc hvor bonfiret dukket opp, men den var borte. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 (endret) edit Endret 19. april 2016 av st2016 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Tok nettopp Aldrich, noen som vet hva jeg skal etter det? Døde forsåvidt rett etter at jeg tok bossen, på dens siste angrep, og fikk derfor ingen sjeler. Fikk Boss soulsen og sånt, men fant ikke sjelene mine noe sted. Så også etter cutscenen at det satt en npc hvor bonfiret dukket opp, men den var borte. Høres ut som det var en annen spiller som satt ved bonfire, ingen NPC der oppe så vidt jeg vet. Du skal videre til Irithyll Dungeon, som nåes ved å gå ut til venstre fra kirke bonfire. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Er på siste boss nå. Musikken minner om Gwyns i DS1. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Tok nettopp Aldrich, noen som vet hva jeg skal etter det? Døde forsåvidt rett etter at jeg tok bossen, på dens siste angrep, og fikk derfor ingen sjeler. Fikk Boss soulsen og sånt, men fant ikke sjelene mine noe sted. Så også etter cutscenen at det satt en npc hvor bonfiret dukket opp, men den var borte. Høres ut som det var en annen spiller som satt ved bonfire, ingen NPC der oppe så vidt jeg vet. Du skal videre til Irithyll Dungeon, som nåes ved å gå ut til venstre fra kirke bonfire. Etter den bossen ble jeg visst teleportert til rommet hvor Dancer of Boreal Valley er, det er npcen jeg snakket med før Dancer-bossen jeg så. Der sjelene mine lå også. Etter noen timer med spilling i dag, mangler jeg såvidt jeg kan forstå kun en boss før jeg kan ta sistebossen. Noen som vet om DS3 er som DS1, og spilet autorestarter i NG+ etter å ta sistebossen, eller er det som toeren hvor det er mulig å styre rundt etter å ta sistebossen, så velge senere å starte NG+? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Hvor mange timer har folk tilbrakt i spillet nå? På en uke har jeg i underkant av 10 timer. Har rett og slett ikke tid til å spille så hardt. Desverre. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 hvilken class og våpen bruker folk? Noen build dere anbefaler? Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Tok nettopp Aldrich, noen som vet hva jeg skal etter det? Døde forsåvidt rett etter at jeg tok bossen, på dens siste angrep, og fikk derfor ingen sjeler. Fikk Boss soulsen og sånt, men fant ikke sjelene mine noe sted. Så også etter cutscenen at det satt en npc hvor bonfiret dukket opp, men den var borte. Høres ut som det var en annen spiller som satt ved bonfire, ingen NPC der oppe så vidt jeg vet. Du skal videre til Irithyll Dungeon, som nåes ved å gå ut til venstre fra kirke bonfire. Etter den bossen ble jeg visst teleportert til rommet hvor Dancer of Boreal Valley er, det er npcen jeg snakket med før Dancer-bossen jeg så. Der sjelene mine lå også. Etter noen timer med spilling i dag, mangler jeg såvidt jeg kan forstå kun en boss før jeg kan ta sistebossen. Noen som vet om DS3 er som DS1, og spilet autorestarter i NG+ etter å ta sistebossen, eller er det som toeren hvor det er mulig å styre rundt etter å ta sistebossen, så velge senere å starte NG+? Du kan selv velge å starte når du vill. Du kommer direkte til rulletekst, så får du valget. Gjorde nettop ferdig mitt på 36 timer. Tok alle bosser utenom 2. Brukte 50 t totalt på DS2. Så dette gikk endel fortere. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. april 2016 Rapporter Del Skrevet 19. april 2016 Høres bra ut, takk for infoen. Regner da med å fullføre treeren i morra. Eller ihvertfall ta sistebossen. Regner med det er mer ubetydelige bosser jeg ikke har funnet, får jakte på de etter at sjefshodet er hugget av. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Tror aldri jeg har vært så fly forbannet i et spill som da jeg kom til Cathedral of the Deep. De svære løkene med greatsword/hammer og skjold er jo helt jævlige å hamle seg med når det ikke er plass til å rulle seg rundt de. Så har du i tillegg en jævel som står med armbrøst når du kommer deg opp i takbjelkene på den svære kirken, som klarte å sende meg utfor altfor mange ganger. Elsker spillet så langt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Jeg må si at dette spillet er spennende til tider! Faktisk det meste av tiden... Kongespill! Jeg har ikkje testet de andre souls spilla Jeg liker godt Witcher 3, men Dark Souls 3 (pc) tar kaka! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Endelig kommet meg til Swamp, og klarte og rulle igjennom en vegg, som glitcha spillet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Det blir vel uker for meg å runne spillet. Disse karene er helt ville: Leaderboard Leaderboard Timeline of all tracked Dark Souls III world records Any% Rank Runner In-Game Time Real Time Attack Route VOD 1. Otsunari 1:05:58 Hours 1:10:42 Hours Astora's Straight Sword YouTube 2. taku_muzine 1:11:23 Hours - Astora's Straight Sword YouTube 3. Jung Ho Min 1:42:10 Hours 1:52:21 Hours Estoc YouTube All Bosses Rank Runner In-Game Time Real Time Attack Route VOD 1. Qttsix 1:13:44 Hours 1:22:45 Hours Anri's Straight Sword Twitch 2. Distortion2 1:14:30 Hours 1:23:57 Hours Anri's Straight Sword Twitch All bosses: http://speedsouls.com/darksouls3:Leaderboard Endret 20. april 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Møtte Havel the Rock etter å ha knerta Ancient Wyvern, blitt menneske og deretter teleportert til neste bonfire. Midt i kampen med han ble jeg invadert, og tok selvmord. Da jeg respawnet var han ikke der lenger. Spawner han kun inn om jeg er menneske, eller ble jeg fucka over pga invasjonen? Endret 20. april 2016 av Deadringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå