Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Min har gått rett i både flisebelagt og betonggulv, syns den tåler forbausende mye. Bare noen bittesmå riper på kantene, men det gjør meg ingenting, ikke så nøye med slikt da jeg ser på mobiltelefon som bruksgjenstand.. skal vises at de har vært brukt og ikke bare til pynt.

 

Hadde det vært en iPhone hadde den garantert vært knust for lenge siden med mitt bruk..

Tull og tøys, min IP4 har blitt mistet i en metalltrapp og på andre harde gulvflater uten et eneste problem. Den datt tom. i en vask full av vann uten å lide noen nød i etterkant.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, nå har jeg et lite selvlaget problem, har tafset så mye på den at jeg har fått den til å prate, altså si hvem jeg har fått meldinger av når jeg får melding, alarm ( hva det står på alarmen) osv.. dette skjer også når telefonen er på lydløs, veeeldig forstyrrende.. :tease:

 

Vet noen hvordan jeg får slått det av? finner det ikke ut selv.

Lenke til kommentar

Tragisk historie: Først mistet jeg min Note i en bøtte såpevann en gang i desember i fjor, fikk da ny på forsikringen. Så mistet jeg den nye utenfor en pub bare noen dager etterpå, hadde ikke reiseforsikring - så jeg kjøpe ny for egne penger. Så mistet jeg min Note hjemme på flisene i bislaget - som i tillegg var fullt av små singelsteiner - og hele skjermen ble spindelvev. Så nå har jeg gitt beskjed til forsikringsselskapet om at jeg igjen søker erstatning ..., jeg blir sprø!

 

Javel - så har jeg bestilt ny Note. Skal aldri ha annen telefon enn den perfekte Noten, vel, får se når de ruller ut nye utgaver av den da ...

 

Har nå en fuktskadet Note, som har ligget måneder i ulike remedier/steikeovner/kjemiske midler mm og er behandlet etter alle kunstens regler. Det er en veldig spesiell opplevelse. Den lever sitt eget liv, helt sprøtt - jeg vet liksom aldri hva som skjer, men den henter seg som oftest inn hvis den får hvile litt. Alternativet er en Samsung Galaxy 551 som kona har liggende til reserve, men den er så liten og elendig at jeg faktisk foretrekker den galne ustabile Noten, selv om den slenger meg av samtaler, henger og harker som en gal manns telefon. Skal kaste den når jeg får den andre fra Netonnet snart! :-)

Lenke til kommentar

Det var noen som nevnte at de måtte ha instillinger osv for å få 3g nettet til å fungere optimalt.

Var det operatør grunner eller noe?

 

Jeg fikk nytt sim-kort i dag, smelte det inn og surfa nesten raskere på 3g nettet en jeg gjør på wifi uten å røre en eneste instilling på telefonen.

 

Bor forøvrig i utlandet og har vodafone eller hvordan det skrives.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...