Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hvit og er meget fornøyd med valget.

vurderte blå før jeg bestilte, men fant ut art jeg sikkert hadde blitt "lei" av fargen og at hvitt er tidløst.

 

Angående ICS så er det ikke noe hast.

En kompis av meg jobber for Samsung og sier att etter ICS kom har de fått ekstremt mye klager angående alt fra batteri-levetid til at de enkleste funksjoner har sluttet å fungere.

Det verste er vel enkelte med operatørlås ikke har fått bruke telefonen i det heletatt.

 

Ser nesten for meg at det vil være mange slike problemer med note også

 

Lenke til kommentar

Jepp.

 

En fyr som jobber på stand på et kjøpesenter i Trondheim vet nok sannsynligvis noe som ingen andre i hele mediasirkuset rundt dette vet.

 

Jeg er i beste fall skeptisk til slike utsagn.

 

Samsung imponerte når det kom til ICS for SGSII og mangelen på konkrete datoer før den slapp. Det virket som alle ledd, inkludert deres egne ansatte var i det blå.

 

-KJ

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Note eller vente til Htc One X? that's the question!

Vent heller på Galaxy S3 ;)

 

Men om du ikke vil vente deg ihjel, så tror jeg ikke One X er noe dårlig valg, den har ikke langt unna samme oppløsning som note på et litt mer lommevenlig format. Note er en digg telefon, men den har laaang tilvenningsfaktor :)

 

Tror det skal gå greit med størrelsen, tenker mer på hvordan de nye quadcore cpuene gjør det i forhold til Noten osv. Har tidligere hatt en DHD, men den knuste skjermen på forleden, etter nesten 2 år. Så vil ha ny telefon NÅ, men så kommer det snart en drøss med nye :p

Lenke til kommentar
Jepp. En fyr som jobber på stand på et kjøpesenter i Trondheim vet nok sannsynligvis noe som ingen andre i hele mediasirkuset rundt dette vet. Jeg er i beste fall skeptisk til slike utsagn. Samsung imponerte når det kom til ICS for SGSII og mangelen på konkrete datoer før den slapp. Det virket som alle ledd, inkludert deres egne ansatte var i det blå. -KJ

 

Såvidt jeg forsto hadde han hørt det fra internt Samsung Norge. Men som sagt kan mye skje på den måneden!

Lenke til kommentar

Har tenkt til å kjøpe meg en Note i nærmeste fremtid, men det blir min første Android mobil. Bytter over fra iPhone. Da er det naturligvis en del ting jeg lurer på :)

 

Er 4790,- den billigste prisen? Synker Android mobiler i pris i motsetning til Apple mobiler?

 

Og kommer det ikke nye Android mobiler "hele tiden"? Noen som vet om det kommer en ny Note snart?

Lenke til kommentar

Nå følger jeg ikke med på prisene, men 4790 høres riktig ut. Android-telefoner har en tendens til å synke raskere i pris, men det er pga. at det hele tiden lanseres nye telefoner. Med det siste i bakhodet så har produsentene roet seg litt ned i det siste. Det stemmer at det kommer en del nye modeller ut til enhver tid, men de fleste modellene lever i 1 år før arvtageren lanseres.

 

Galaxy S -> SII -> SIII = 1+ år mellom hver. Note ble lansert i september/oktober ifjor, men den gikk ikke i salg før november, så det forventes at Note 2 vil komme på markedet i slutten av året igjen. Samme lanseringssyklus som iPhone altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå følger jeg ikke med på prisene, men 4790 høres riktig ut. Android-telefoner har en tendens til å synke raskere i pris, men det er pga. at det hele tiden lanseres nye telefoner. Med det siste i bakhodet så har produsentene roet seg litt ned i det siste. Det stemmer at det kommer en del nye modeller ut til enhver tid, men de fleste modellene lever i 1 år før arvtageren lanseres.

 

Galaxy S -> SII -> SIII = 1+ år mellom hver. Note ble lansert i september/oktober ifjor, men den gikk ikke i salg før november, så det forventes at Note 2 vil komme på markedet i slutten av året igjen. Samme lanseringssyklus som iPhone altså.

Takk for svaret! :)

 

Når kommer SIII? Og har spekulasjoner rundt hva som vil forbedres i Note II kommet ut enda?

Lenke til kommentar

Det spekuleres i at SIII vil lanseres i april(?) (correct me if i'm wrong), mens det er enda mer spekulering om Note 2. Det er umulig å si hva den vil inneholde, men det er vel ikke helt feil å håpe på at den vil ha en Exynos 5250 med Mali-658i GPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...