Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Mener at du uansett må ha root-tilgang for å kunne ta opp samtalepartners stemme. Correct me if I'm wrong.

Hei.

 

Min er ikke roota, så jeg får appene: Call Recorder og CallRecord til å fungere begge veier.

Problemet er at med mitt Bluetooth headset hører jeg ingenting.

Kansje root kan hjelpe da? Noen som har prøvd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk ikke med noe 14 dagers angrerett skjema fra Lefdal. Har kanskje tenkt til å levere den tilbake. Dette er fullt mulig, selv etter at jeg har åpnet den og brukt den, eller hva?

 

Så fremt at den er kjøpt på nett; ja. I butikk har de vel ikke returrett på mobiler. (http://www.lefdal.com/cms/s-50esGQVti_4AAAEx7TItwwRm/etter-kjopet)

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Hei, har fått et kjedelig problem på Noten min.

 

Telefonen lader ikke når jeg setter i laderen. Har prøvd flere ladere. Om jeg restarter telefonen telefonen så lader den.

Og og ofte så får jeg beskjed om at telefonen lader selvom laderen er ikke i.

 

Det problemet starter for rundt en uke siden. Tror det er en eller annen app som roter det til, men jeg vet ikke hvilken app det kan være.

 

Sjekket på nett og fant at flere sliter med samme feil, men på galaxy nexus.

 

http://groups.google.com/a/googleproductforums.com/forum/m/#!topic/mobile/RahZtFg39DU

 

Noen som har vært borti samme problem?

Lenke til kommentar

Hei, har fått et kjedelig problem på Noten min.

 

Telefonen lader ikke når jeg setter i laderen. Har prøvd flere ladere. Om jeg restarter telefonen telefonen så lader den.

Og og ofte så får jeg beskjed om at telefonen lader selvom laderen er ikke i.

 

Jeg har ikke peiling selv, men jeg har sett dette problemet tatt opp tidligere i denne tråden, og da ble det sagt at det skyldtes selve batteriet, at det er noe elektronikk i batteriet som feiler. Vet ikke om det stemmer, men det er jo noe å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Mitt batteri - med stock rom/siste utgave inklusive 100+MB oppdateringen - holder veldig bra, sjekka seinest i går, og da hadde den 1 døgn og 13 timer oppetid, og det var da rett i underkant av 50 % batteri igjen. Dette er og en relativt ny telefon, som ikke har så veldig mange oppladninger bak seg. Jeg bruker og telefonen hele tiden, wifi på jobb og hjemme, wordfeud og surfing samt samtaler. Dette syns jeg er veldig bra!

Lenke til kommentar

Sliter også litt med batteriet, holder akkurat ut dagen hvis jeg ikke spiller for mye.. Akkurat som min gamle sgs. Men kan leve med det. Det som skuffer meg mer er at jeg får en del low memory advarsler av tasker og opplever en del lag også på samme nivå som sgsen... Selv om jeg har nesten det samme oppsettet på noten som sgsen. Forventet bedre ytelse med såpass mye heftigere specs. Lurer på om mye kan skyldes dårlig optimalisering av golauncher..

Lenke til kommentar

Kjøpt denne nå, ble dritlei Waven med manglende oppdatering. Har den som reservetlf nå.

 

Blei litt skremt av størrelsen, tror den blir lettere å frakte rundt med PDair book leathercase som jeg har kjøpt. Da kan jeg holde den på kortsiden. Glir greit ned i lomma og alt det, det er bare fingrene som er litt korte til å holde rundt, og med en case slipper jeg og holde i skjermen og trykke på vilkårlige punkter på skjermen når jeg beveger meg kortere distanser.

 

Ellers er telefonen bare nydelig, deilig skjerm, og rett størrelse for å kunne lese nettsider uten problem.

Gjør at det oppleves som greit å organisere reiser underveis på tlf. Skal ha med netbook på reise men ser at jeg muligens kan droppe det hvis jeg ikke har med speilrefleks som trengs å tømmes, evnt ha med flere SD kort til kamera.

Jeg klarte å få oppsettet akkurat slik jeg ville med forskjellige varsler på Mail og SMS etter litt knoting. Så nå er den satt opp som jeg vil ha den, og med 64 GB mSD kort og bilmonteringssett fra Brodit, mangler jeg bare GPS programmet for å ha et greit ferieverktøy. Gleder meg til sommern. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...