Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kraftigere S2 med større skjerm.. Kan det bli bedre?

 

Sitter allerede å venter på å kunne bestille denne, forhåpentligvis TIDLIG november!

 

Dette er faktisk ikke en kraftigere S 2 som Galaxy S 2 LTE, men en annen modell, Note, som nevnt i artikkelen.

 

Den er kraftigere enn den vi har er i Norge idag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trykket på denne i går. Utrolig gøyall telefon. Jeg la den mot øyre og da forstod jeg først hvor stor denne telefonen er. Den er ikke lommevennlig, greit nok. Men det ser muligens litt jalla når en snakker i den?

Man kan jo gjerne bruke handsfree. Får den plass i en standard lomme tror du? Jeg har vanskelig for å se for meg størrelsen. Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe Note eller S2 LTE også. I utgangspunktet vil jeg heller ha Note, men jeg er litt redd for at den blir for stor til lommene, slik at jeg må ha den i vesken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trykket på denne i går. Utrolig gøyall telefon. Jeg la den mot øyre og da forstod jeg først hvor stor denne telefonen er. Den er ikke lommevennlig, greit nok. Men det ser muligens litt jalla når en snakker i den?

Man kan jo gjerne bruke handsfree. Får den plass i en standard lomme tror du? Jeg har vanskelig for å se for meg størrelsen. Jeg er usikker på om jeg skal kjøpe Note eller S2 LTE også. I utgangspunktet vil jeg heller ha Note, men jeg er litt redd for at den blir for stor til lommene, slik at jeg må ha den i vesken.

Den blir nok for stor ja. Har selv DHD aka 4,3" tommer nå og det er i meste laget om du har en av de buksene med trange lommer. Det som overrasket meg mest med denne telefonen er tykkelsen og vekten. Den er syltynn og utrolig lett. De forrige 4-5 telefonene mine har vært kun HTC, og nå ser det ut som om denne, eventuelt Hercules(S 2 LTE?) blir min neste. Jeg har tenkt litt på å beholde dhd og kjøpe meg en tablet, men tror mer at jeg vil ha nytte av en krysning av tablet og telefon.

 

Et annet problem Samsung har er at de lager glimrende produkter, men sender dem ut i butikkene alt for sent. F.eks galaxy 10.1 som kom først med kun 16 gb og uten sd kort inngang(!). Dem blir utdatert før dem kommer ut. I mellomtiden kommer 7,7 med sd kort.

 

 

Edit.

 

Når jeg tenker meg om var jeg ikke innom hallen til htc :p dem hadde store bannere på vei inn til messen for desire s og sensation, men når en kom inn var det ingen reklame. Samsung hadde desidert den fineste hallen.

Endret av Teac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kraftigere S2 med større skjerm.. Kan det bli bedre?

 

Sitter allerede å venter på å kunne bestille denne, forhåpentligvis TIDLIG november!

 

Dette er faktisk ikke en kraftigere S 2 som Galaxy S 2 LTE, men en annen modell, Note, som nevnt i artikkelen.

 

Den er kraftigere enn den vi har er i Norge idag. :)

 

Joda, men den er ikke i samme modelserie som Galaxy S II som LTE og de amerikanske utgavene er. That's my point!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen nye rykter om når den kommer ut? Har sett snakk om både november og januar. Jeg håper virkelig på november, da kommer den i god tid før bursdag og jul i desember.

 

Samsung Norge har sagt at den kommer til Norge i november til 5700,-

Tja, de sier den kommer før jul i år.

 

http://youtu.be/iR5CfuSzBX0

 

For det første er amobil/ mobilen trege med nyheter og for det andre er trolig ikke denne samsungfyren oppdatert. Mobili.no har fått bekreftelse fra Samsung Norge at mobilen kommer i november til veiledene pris på 5700,- og samme kan engadget.com, gsmarena.com, phonearena.com + mange andre bekrefte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen nye rykter om når den kommer ut? Har sett snakk om både november og januar. Jeg håper virkelig på november, da kommer den i god tid før bursdag og jul i desember.

 

Samsung Norge har sagt at den kommer til Norge i november til 5700,-

Tja, de sier den kommer før jul i år.

 

For det første er amobil/ mobilen trege med nyheter og for det andre er trolig ikke denne samsungfyren oppdatert. Mobili.no har fått bekreftelse fra Samsung Norge at mobilen kommer i november til veiledene pris på 5700,- og samme kan engadget.com, gsmarena.com, phonearena.com + mange andre bekrefte!

Visst du tror denne henger på veggen hos elkjøp 1. november, så virker det ikke som om du har observert så mange produktlanseringer. Dersom denne kommer før året er omme er jeg overrasket.

 

Sakset fra Slashgear:

 

When we met with Samsung earlier today to get a more in-depth fondle with some of the Note’s more interesting features, they told us that it’s expected to arrive in Q1 2012 in the UK (and presumably Europe).

 

Her snakkes det om at muligens kommer til UK i løpet av Q1 2012, dvs i perioden januar - april. Som sikkert flere vet så er Norge ubetydelige i mobiltelefonisammenheng, det er ikke uvanlig at telefoner lanseres i England, Nederland og Tyskland opptil flere uker før Norge. Husker jeg ikke feil ble Htc DHD tilgjengelig i Uk og Nederland i slutten av september i fjor, men ble tilgjengelig i Norge i slutten av November. Mange uker senere.

Endret av Teac
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...