Gå til innhold

Samsung Galaxy Note, 5.3", 4G etc


nor50

Anbefalte innlegg

Med Juicedefender holdt faktisk batteriet mitt frå Fredagsmorgon til litt utpå søndagen. Då har det vel vore slapp bruk i helga, men allikavel, litt wordfeud, surfing, facebook og twittring. Ifølge juicedefender sjølv har den fått 2x meir utav batteriet. Plus versjonen til 15kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nope.. Alle .tmp filene er der fortsatt :s

Hei. Slet med det samme. Slettet filene om og om igjen men noen dager senere var det flere tusen der igjen.

Fant ut at det er en feil med Allshare programmet. Om du går inn på en mediefil, f.eks. en film og velger å streame den til TV'n med Allshare lages flere tusen av disse .tmp-filene i root folderen i løpet av en film eller to.

Løsningen (om man kan) er å starte Allshare deling først for så å starte filmen (e.l.) fra mediaboks eller tv.

 

Har ikke gidda å sjekke om dette er fikset på noe vis med oppdatering. Oppdaga dette i januar en gang.

Endret av immo
Lenke til kommentar

hei,

Vurderer denne telefonen som min neste, men er det noen som vet om Samsung planlegger en oppfølger? Hvordan er den i forhold til Galaxy II i hastighet og batteritid? Hva er negativt ved den? Jeg vil gjerne ha en stor skjerm, hvis det ikke følger noe negativt ved det. Er det f.eks planlagt Android 4 på denne?

Lenke til kommentar

hei,

Vurderer denne telefonen som min neste, men er det noen som vet om Samsung planlegger en oppfølger?

ja, selvsagt

 

Hvordan er den i forhold til Galaxy II i hastighet og batteritid?

Temmelig lik på hastighet, bedre batteri

 

Hva er negativt ved den?

Den vasker verken huset eller bilene mine.

 

Jeg vil gjerne ha en stor skjerm, hvis det ikke følger noe negativt ved det. Er det f.eks planlagt Android 4 på denne?

Ja

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ny firmware i dag! ICS? ICS? ICS? ....vente.....

sukk.. nytt symbol på den grønne phone snarveien på hovedskjerm

ellers ser jeg fint lite nytt. (Kjøpt på nett uten branding, telenor bedrift abb)

 

 

Android 2.3.6

Kernel 2.6.35.7-N7000XLC1-CL1003701 se.infra@SEP-53 #2

Build nr GINGERBREAD.XXLC1

 

 

Fant til slutt dette:

Enhancements in Gingerbread XXLC1:

  • Better Battery Life which is marginally tweaked from other older builds,
  • Issues with Android Market Place (now Google PLAY) has been addressed,
  • Force Close Error in dialer when HD game is opened issue has been solved,
  • Camera light can now be used as a Torch Light,
  • Network bug has been addressed,
  • Sim Card Error message for some of the users too has been addressed,
  • Back Light bug has been solved

Lenke til kommentar

Nope.. Alle .tmp filene er der fortsatt :s

Hei. Slet med det samme. Slettet filene om og om igjen men noen dager senere var det flere tusen der igjen.

Fant ut at det er en feil med Allshare programmet. Om du går inn på en mediefil, f.eks. en film og velger å streame den til TV'n med Allshare lages flere tusen av disse .tmp-filene i root folderen i løpet av en film eller to.

Løsningen (om man kan) er å starte Allshare deling først for så å starte filmen (e.l.) fra mediaboks eller tv.

 

Har ikke gidda å sjekke om dette er fikset på noe vis med oppdatering. Oppdaga dette i januar en gang.

 

Men jeg har aldri prøvd allshare ?

Kan det ha noe med spilling av filmer generelt ?

Lenke til kommentar

Kommet frem til at jeg kjøper Note når ICS kommer, for jeg bytter fra iPhone og tenker at det blir stress å lære GB når ICS kommer snart. Hva er de største forskjellene fra iOS til GB/ISC?

Rent brukermessig er det ikke store forskjellene, en del nye funksjoner tilkommer, samt penere grensesnitt og nye fonter. Det er liten / ingen grunn til å vente med Note til ICS er kommet, det er ingenting av det du lærer som blir 'obsolete' ved oppgradering.

http://www.android.com/about/ice-cream-sandwich/

http://www.techradar.com/reviews/pc-mac/software/operating-systems/google-android-4-0-ice-cream-sandwich-1043150/review

http://www.addictivetips.com/mobile/whats-new-in-android-4-0-ice-cream-sandwich-feature-review/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er vel kanskje ikke et Note-spesifikt spørsmål forsåvidt, men... jeg får ikke logget meg inn på dette forumet fra Noten. Jeg har laget bokmerke som går til Smarttelefoner-siden, men da jeg trykker på 'Logg inn' kommer det bare opp en liten grønn statusbar, som så forsvinner.

 

Jeg bruker Dolphin HD browser (seneste oppdateringer), og den er satt opp til å "late som" den er desktop..

 

Jeg er logget inn på PCen - skal det ha noe å si? Man må vel kunne være logget inn fra flere steder?

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...