Gå til innhold

Kamptråd - SLAGET OM NORDEN - Danmark vs Norge (EM-kvalik)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

159 kroner tilbake gir deg ikke kampopplevelsen. Det er så fantastisk patetisk å legge beslag på all visning, for så å kjøre hele skjiten i grøfta.

 

EDIT: Og til den som fjernet den forrige posten min: Jeg linket da ikke til noenting. Ser sjelden at det å f.eks. hinte til at tvserier og programmer kan finnes i bukta blir slettet, så jeg ser ikke hvordan min post brøt noen regler.

Endret av Mokko
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Syns det er nogenlunde drøyt å fjerne poster som ikke linker til streams men bare subtilt 'hinter' om hvor man kan finne dem.

 

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov.

 

Selv linking til online streams er jo ikke engang i mot norsk lov?

Lenke til kommentar

Syns det er nogenlunde drøyt å fjerne poster som ikke linker til streams men bare subtilt 'hinter' om hvor man kan finne dem.

 

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov.

 

Selv linking til online streams er jo ikke engang i mot norsk lov?

 

Til filmer og slikt er det ulovlig, men til direktesendte sportssendinger er det tvilsomt om det er ulovlig.

Lenke til kommentar

*snip*

Den saken har vært oppe til diskusjon mange ganger, om du titter innom tilbakemeldinger til forumet er det sikkert en tråd du kan vekke til live igjen, om du ønsker å diskutere det igjen? :)

 

Godt at Carew kom seg inn på banen, kanskje vi får en redusering i det minste og kan jage en 2-2?

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt til nazi-mods det har blitt her inne.de siste åra. Oh well, noen syntes vel det er åleit å bruke fritiden sin på å være e-tyttebærpoliti også.

 

Ikke overraskende tynn suppe fra vår side og med en keeper som Jarstein så er det bare å glemme å vinne kamper med litt press. En ting er å slå late stormakter som gir faen i vennskapskamper, en annen ting er å vinne når det gjelder som mest. Begynner å bli pinlig lenge siden forrige sluttspill og noe sier meg at vi ikke kommer til neste heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...