Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

noen som er flinke med beregning av strøm her? jeg lurte på om jeg kunne ta med anlegget mitt på 200w siden det er de eneste høyttalerne jeg har og det er kjett å sitte med headsett hele tiden. pcen kjører da en i7 2600k og et 6950 skjermkort, og jeg har 2 skjermer (en bra og en dårlig hvis det har noe å si). jeg kommer da såklart ikke til å drive og kjøre på for fullt med lyd^^

 

er det da mulig og ha med seg eller vil det få sikringa til å gå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som er flinke med beregning av strøm her? jeg lurte på om jeg kunne ta med anlegget mitt på 200w siden det er de eneste høyttalerne jeg har og det er kjett å sitte med headsett hele tiden. pcen kjører da en i7 2600k og et 6950 skjermkort, og jeg har 2 skjermer (en bra og en dårlig hvis det har noe å si). jeg kommer da såklart ikke til å drive og kjøre på for fullt med lyd^^

 

er det da mulig og ha med seg eller vil det få sikringa til å gå?

Bare å ta med seg. Vil gå helt greit.

Lenke til kommentar

I år skal jeg ta med meg Amper/WATT måler på TG, så kan vi se hvor mye dissa monstrene deres bruker :) Kontakt meg om du vil teste hvor mye ditt monster trekker :)

Mye mulig jeg benytter meg av tilbudet ditt. Har alltid vært litt usikker på hvor mye burken min trekker under idle og load.

Lenke til kommentar

noen som er flinke med beregning av strøm her? jeg lurte på om jeg kunne ta med anlegget mitt på 200w siden det er de eneste høyttalerne jeg har og det er kjett å sitte med headsett hele tiden. pcen kjører da en i7 2600k og et 6950 skjermkort, og jeg har 2 skjermer (en bra og en dårlig hvis det har noe å si). jeg kommer da såklart ikke til å drive og kjøre på for fullt med lyd^^

 

er det da mulig og ha med seg eller vil det få sikringa til å gå?

Bare å ta med seg. Vil gå helt greit.

 

nice :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...