Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Nudler? (Er vannkokere der borte)

Levde på nudler på TG09, og det var helt jævlig. Matbilletter var ypperlig, men i år fikk jeg altså ikke tak i. Må ha mer variasjon enn pizza, burger og nudler. =P

Regna på det, og det var ikke så mye billigere med den såkalte matbilleten.

Skal ikke misse mer enn 2 måltider før du like greit kunne betalt for måltidene hver gang du spiste der.

 

Er dog usikker på om du har noe fordeler med matbilleten utenom at det er "billigere"?

Misset en frokost en morgen totalt på TG10 og '11. Synes det var et utrolig greit tilbud, slapp å ha med lommeboka! Går nok for en del handel i kantina, ja, men greit å ha med litt ekstra også. Noe annet enn nudler .. som for pokker er den eneste formen for hurtigmat jeg kommer på ( WHY?! ) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokken som har anelse om det ligger butikk som selger soveposer i nærheten av Vikingskipet? :D Viss det er nokken fra hamar som er litt kjent så hadde det vert fint :) Har ikkje sovepose i leiligheten og tenker det er best å kjøpe i Hamar for å slippe å bære så masse

Lenke til kommentar

Gjøre det 2 ganger om dagen for å få lunka brus, tar 40 min til en time pr gang 2 timer dagen * 4, 8 timer iløpav TG på den dritten der, og du er ikke engang sikra elementer eller kald brus. 8% av TG oppholdet ditt gikk bort til å vente på elementer.

Skal du skylde på alle andre fordi de valgte å gå for å hente samtidig som deg?

 

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du drar engang, tror aldri jeg har sett deg gjøre noe annet enn å klage i disse trådene. Har du virkelig null forståelse for at det ikke nødvendigvis er lett å ordne kalde elementer til 5000 mennesker til enhver tid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nokken som har anelse om det ligger butikk som selger soveposer i nærheten av Vikingskipet? :D Viss det er nokken fra hamar som er litt kjent så hadde det vert fint :) Har ikkje sovepose i leiligheten og tenker det er best å kjøpe i Hamar for å slippe å bære så masse

Googla litt for deg, ca. 2km inn til "sentrum" hvor det ligger både en Intersport og G-sport.

 

Gjøre det 2 ganger om dagen for å få lunka brus, tar 40 min til en time pr gang 2 timer dagen * 4, 8 timer iløpav TG på den dritten der, og du er ikke engang sikra elementer eller kald brus. 8% av TG oppholdet ditt gikk bort til å vente på elementer.

Skal du skylde på alle andre fordi de valgte å gå for å hente samtidig som deg?

 

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du drar engang, tror aldri jeg har sett deg gjøre noe annet enn å klage i disse trådene. Har du virkelig null forståelse for at det ikke nødvendigvis er lett å ordne kalde elementer til 5000 mennesker til enhver tid?

Duh, null problem å skaffe 5000x3=15000 kjøleelementer, og holde samtlige 15000 helt frosne til en hver tid.

Lenke til kommentar

Gjøre det 2 ganger om dagen for å få lunka brus, tar 40 min til en time pr gang 2 timer dagen * 4, 8 timer iløpav TG på den dritten der, og du er ikke engang sikra elementer eller kald brus. 8% av TG oppholdet ditt gikk bort til å vente på elementer.

Skal du skylde på alle andre fordi de valgte å gå for å hente samtidig som deg?

 

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du drar engang, tror aldri jeg har sett deg gjøre noe annet enn å klage i disse trådene. Har du virkelig null forståelse for at det ikke nødvendigvis er lett å ordne kalde elementer til 5000 mennesker til enhver tid?

 

Jeg har da aldeles ikke bare klaga her, TG er ikke perfekt, ingenting er, ting kan forbedres og noen må gripe fatt i sakene.

 

Skylder jeg på det? Jeg sier det er en dårlig ordning når alt annet er ulovligsert!

Lenke til kommentar

Fikk ikke tak i matbillett siden jeg var sent ute med all billetthandlingen, så har noen forslag til hurtigretter som kan varmes i mikroen? Helst ikke mat som utelukkende smaker salt og ikke har næring, men altså litt rikere på smak med litt næring.

 

Jeg var i Sverige i går og kjøpte med noen Gradiosa Calzone med ost og skinke. 2 min i mikroen og vips en sinnsykt god calzone! Tror det er noe av det beste jeg har smakt av mikromat! Hadde ikke noe trua på calzone i mikro, men det funket.

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Jeg har da aldeles ikke bare klaga her, TG er ikke perfekt, ingenting er, ting kan forbedres og noen må gripe fatt i sakene.

 

Skylder jeg på det? Jeg sier det er en dårlig ordning når alt annet er ulovligsert!

Det er en grunn til at det ikke er lov med hvitevarer. Og det som er så fint med TG er at det kan endres, og DU kan være med å endre det! Men det innebærer at du faktisk legger i en innsats og prøver. Om du ikke vil melde deg i crew, så kan du sende inn forslag. Da gjerne godt begrunnede forslag, og ikke bare "det er en dårlig ordning, lolz".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjøre det 2 ganger om dagen for å få lunka brus, tar 40 min til en time pr gang 2 timer dagen * 4, 8 timer iløpav TG på den dritten der, og du er ikke engang sikra elementer eller kald brus. 8% av TG oppholdet ditt gikk bort til å vente på elementer.

Skal du skylde på alle andre fordi de valgte å gå for å hente samtidig som deg?

 

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du drar engang, tror aldri jeg har sett deg gjøre noe annet enn å klage i disse trådene. Har du virkelig null forståelse for at det ikke nødvendigvis er lett å ordne kalde elementer til 5000 mennesker til enhver tid?

 

Jeg har da aldeles ikke bare klaga her, TG er ikke perfekt, ingenting er, ting kan forbedres og noen må gripe fatt i sakene.

 

Skylder jeg på det? Jeg sier det er en dårlig ordning når alt annet er ulovligsert!

 

Nå skal det nå sies at de som faktisk jobber der jobber gratis, så at det ikke er perfekt er nok en ting du må leve med. Dessuten så er du ikke en så intensiv gamer at du ikke har råd til 10 minutter med kø hver 10. time.

Ro ned klaginga og kos deg heller mens klokken tikker sakte men sikkert mot 0 på tg.tard.no/kosegutt.net og TG starter!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nokken som har anelse om det ligger butikk som selger soveposer i nærheten av Vikingskipet? :D Viss det er nokken fra hamar som er litt kjent så hadde det vert fint :) Har ikkje sovepose i leiligheten og tenker det er best å kjøpe i Hamar for å slippe å bære så masse

 

Hei! Har vært på TG fra 00-08 og bor for tiden på Hamar så er sikkert diverse praktiske spørsmål jeg kan svare på for dem som lurer på noe.

 

Nærmeste sportsbutikk er G-Sport på CC Mart'n. 10-15 min. gange fra skipet. Der har de også stor matvarebutikk, apotek med koffeintabletter for de som er hardcore, frisør om du møter på ei berte og det er lenge siden du fiksa deg osv.

 

CC Mart'n har åpent onsdag og lørdag og ligger her:

http://maps.google.n...WS8B0aEmYjYnoTg

 

Bunnpris har åpent alle dager, men er en knøttliten og trang sak på helligdager, vær tidlig ute om du skal ha brød den ligger her ikke så langt fra CC Mart'n:

http://maps.google.n...hR_hLQOVjhHR-bw

 

Begge deler er i behagelig gangavstand fra skipet.

 

BTW peppes & dolly kjører seff pizza til deg på skipet om du føler for det, brukt dem mange ganger under TG.

 

Er du lat, dårlig til bens eller skal storhandle er det som regel noen deltakere på TG irc kanalen som tilbyr å kjøre deg inn og ut av sentrum for noen kroner eller gratis om du har flaks.

Endret av cptCory
Lenke til kommentar

Nokken som har anelse om det ligger butikk som selger soveposer i nærheten av Vikingskipet? :D Viss det er nokken fra hamar som er litt kjent så hadde det vert fint :) Har ikkje sovepose i leiligheten og tenker det er best å kjøpe i Hamar for å slippe å bære så masse

 

G-Sport på "CC" er klart nærmest!

 

http://www.gsport.no...tikker/CC-Vest/

 

Edit: noen var kjappere -_-

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...