Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp ferdig med 2018 sesongen med Everton. Fellaini ville vekk, ville ha nye muligheter og jeg vil ikke stå i veien for noen som ville vekk (prøvde å fortelle han at han fortsatt er viktig for meg, men alas til ingen nytte)

 

Offered han til flere klubber for 255 mill og fikk 2, Valencia og Man Utd.

 

Uaktuelt å selge til en rival så sa blankt nei og aksepterte budet fra Valencia. Han blir sur for at jeg sa nei til United og klaget til avisene xD

 

Solgte han til Valencia for 255, greit for en 30 åring. Prøver å finne en erstatter, men liker ikke å kjøpe for gamle. Sandro fra Tottenham er perfekt, men litt for gammel for min smak ^^

Lenke til kommentar

Har startet opp en Liverpool save for å få litt FM feeling før FM13 kommer.

 

Inn har jeg hentet Dzagoev og Hoilett for tilsammen £14 Mill + Fierro som kommer om en sesong.

Ut forsvinner en del på lån + Suso til RM for £2.5. Prøver også å kvitte meg med Maxi og Kuyt, men lite interesse sålangt.

 

Førstelaget:

Suarez

Hoilett - Dzagoev - Downing

Lucas - Gerrard

Enrique - Agger - Skrtel - Johnson

Reina

 

Backuplaget:

Carroll

Bellamy - Shelvey - Kuyt

Hendo - Adam

Aurelio - Coates - Carra - Kelly

Doni

 

Starter sesongen med seier mot Villa og Stoke + i LC mot Portsmouth.

Sliter med store skadeproblemer. Gerrard, Carra, Maxi, Johnson, Bellamy er ute i en god stund. Wisdom fikk muligheten på høyreback i LC mot Portsmouth og ble selvsagt banens beste.

 

Går for ligagull innen 3 sesonger og en gjennomsnittsalder på under 24 år ;-)

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med 2018 sesongen med Everton. Fellaini ville vekk, ville ha nye muligheter og jeg vil ikke stå i veien for noen som ville vekk (prøvde å fortelle han at han fortsatt er viktig for meg, men alas til ingen nytte)

 

Offered han til flere klubber for 255 mill og fikk 2, Valencia og Man Utd.

 

Uaktuelt å selge til en rival så sa blankt nei og aksepterte budet fra Valencia. Han blir sur for at jeg sa nei til United og klaget til avisene xD

 

Solgte han til Valencia for 255, greit for en 30 åring. Prøver å finne en erstatter, men liker ikke å kjøpe for gamle. Sandro fra Tottenham er perfekt, men litt for gammel for min smak ^^

 

Du kan prøve deg på Emre Can. Med rett utvikling blir han en klassespiller. :)

Lenke til kommentar

God å komme direkte til Gruppespillet i CL, selv om gruppa mi var en av dem tyngste. Noe som er begynt å bli posetivt er at laget mitt styrer kampene på hjemmebane, mangeler no berre å få en fast rutinge og gode nok spillere i forsvaret, som kan holde unna bortemål, for fremmover der er det ingeting å klage over. Store problemet er bortebane, som eg alltid taper på, vertfall mot mye sterkere motstand.

Lenke til kommentar

Hehe noe merkelig skjedde her. Spiller med England (og Everton) i 2018 VM. Er i finalen og nå sier Terry at han gir seg på landslaget, dagen før finalen xD

 

Har du med 38 år gamle Terry til VM? Gror det så dårlig i engelske rekker? :wee:

 

Nja mest reserve ^^ Spiller enda bra vel å merke, kampene i kvalikken hadde han 7.34 avg, er jo greit det ^^

 

Det jeg sliter med er spisser, Rooney scorer aldri, Welbeck er alllt for ustabil. Sturrage spiller bare bra for Birmingham. Eneste kvalitet jeg har er en regen fra Arsenal som blir mer skadet enn Van Persie :p

 

Du kan prøve deg på Emre Can. Med rett utvikling blir han en klassespiller. :)[/Quote]

 

Kjøpte en regen fra Ajax, ikke samme syke stats som Fellaini, men grei nok. Får se ^^

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Ble litt lei Everton saven min. 6 av førstelagsspillerne mine er skadet og jeg vinner 5-0 uansett xD Så lagret, la til en ny manager og startet uten jobb men "sunday league player" rep og hva skjer. Først vil Borussia Mönchengladbach ha meg, jeg sa nei. Reloaded saven for jeg trodde jeg hadde feil rep på manageren, men så igjen at det var på sunday league... Prøver igjen og Fiorentina vil ha meg O.o. Sa nei og tok bare apply til lower league clubs :p

Lenke til kommentar

Å finne talenter er lett. Har man mange speidere drar man bare til klubber som Lyon, Dortmund, Bayern og Barcelona i mars og speider alle de nye spillerne som har kommet inn før de signerer en beskyttet kontrakt. Så lenge man vet datoen for regens i forskjellige land er det bare å komme seg inn og speide hele jævla haugen og signere de med mange stjerner for 10-20 millioner kroner stykket.

 

Funker fjell her, i hvert fall. Speider i alle klubbene som har for vane å komme ut med et supertalent i året, pluss et par andre for å være på den sikre siden, og signerer de som har mer enn 3,5 stjerner. Metoden forutsetter riktignok at man har mange speidere, så man får inn alle rapportene fort. Får selv inn oppimot 100 på en dag.

 

Datoer og klubber man bør sjekke ut:

7. mars: Frankrike, Tyskland (Lille, Lyon, Marseille, PSG, Rennes, Auxerre, Monaco, Leverkusen, Stuttgart, Bayern, Dortmund, Schalke)

12. mars: England (de største, pluss Southampton)

17. mars: Italia, Portugal (de største i begge land)

25. mars: Nederland (Ajax, Feyenoord, PSV)

28. mars: Spania (Barca, Real, Atletico, Sevilla, Mallorca)

4. april: Argentina (Boca, River Plate, Velez Sarsfield)

 

I tillegg får Brasil sine talenter i september, men der er det så mange klubber som kan få inn bra spillere at det er best å bare ha en kar som leter i hele Sør-Amerika etter unge superstjerner på heltid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ahh, lenge siden jeg har sjekket innom her! Gøy å lese alle sine oppdateringer :)

 

Startet jo med Skarp i 2 divisjon avdeling 4, har hatt en sesong på 3 plass og ligger nå og kjemper i toppen.

Føler litt for å starte med en save i andre land enn Norge, egentlig mest fordi jeg føler jeg kjøper de samme spillerne om og kom igjen om jeg starter en ny save i Norge.

 

Andre som har det inntrykket? OG er det på tide å bevege seg over til balløya?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...