Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har opplevd at en spiller krever overgang og man aksepterer dette og ligger spilleren ut for salg og noen dager etterpå så går han ut i media og seier seg skuffet over å bli satt på transferlisten og vil bevise at han er vært å bli satset på?

 

Skjer relativt ofte. Ikke at de går ut i media da, men at han får "determined to prove his worth to the club " eller "doesn't want to leave the club" på info screen.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til hvordan man får mer spill på 2. Laget? Føler virkelig at spillerne der bare går på treninger og drar hjem igjen, i stedet for å spille masse kamper og forbedre seg nok til at jeg vil ha de på førstelaget...

 

Har jo nå satt at assisterende manager skal styre laget og fikse treningskamper, men det er ikke mange kampene de får i løpet av en sesong.

Lenke til kommentar

Spørs hvilket land du spiller i. I Englad får man spørsmål på starten av hver sesong, i Norge er man avhengig av at andrelaget ligger i 2. divisjon for at det får kamper, eventuelt en editor database med lavere divisjoner, eller bare flytte opp andrelaget sitt til en høyere divisjon.

Lenke til kommentar

Hm, kan man rykke opp andrelaget sitt med FMRTE? Isåfall vurderer jeg bruke det. På AaFK-saven min spiller andrelaget i 3.divisjon, men i fjor ble det scoret hele 136 mål ifølge non-competitive-statistikken, og keeperen min slapp inn kun 8 mål og bare i 5 av 26 kamper (21 clean sheets). Nå kan det riktignok tenkes at laget hadde noe slikt som 21-0-5 i statistikk, med noen 0-1-tap og lignende, men dette ser jeg på som svært lite tenkelig. Noen som vet om 2.lagene kan rykke opp igjen? Er naturligvis fremdeles i Tippeligaen med Aalesund. Det er sinnsykt irriterende å ikke vite hvordan andrelaget "gjør det".

Lenke til kommentar

Hmm, noen som har noen tips til hvordan spillerne kan bli mer fornøyd med treningene?

 

HELE tiden, er det en haug spillere som føler at de får FOR mye ekstraarbeid. Det er snakk om kanskje LETT trening på teknikk eller noe i den duren. Føler det kun er klaging på det feltet der. Jeg kan jo ikke la være å trene de slik heller, de trenger det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...