Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Duncan Ferguson som youth coach. Blir en del aggressive unger? :p

 

Hehe han har vært youth coach siden jeg tok over, og er legende i klubben så har bare hatt han der ;) og litt agressivitet skader aldri, bare de ikke tar alt fra han (var en galning når han spilt ha, og etter (se innbruddet han hadde xD)

 

Sweet skin, hva har du gjort?

 

Bruker Skorpio Skin, tror han har oppdatert den siden jeg tok den, men er fornøyd så klager ikke, kan sende den hvis du er intr :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har startet opp igjen med United etter at harddisken kræsja og den forrige saven forsvant.

 

Alt går som på skinner, bortsett fra at Darren Fletcher står som unavailable. Har registrert han og han er skadefri (realistisk :roll: ) men han får ikke spille av en eller annen merkelig grunn.

 

Han har vært tilgjengelig tidligere og har 17 kamper så langt denne sesongen. Jeg har akkurat passert nyttår og han har nå vært utilgjengelig i fire kamper på rad, og ser ut til å være det også i neste kamp. Får ikke oppgitt noen grunn heller, så får ikke gjort noe med problemet.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Han er ute med skade pga. det viruset i starten av spillet. Tre-fire uker etter er han frisk og kan starte sesongen og spille kjempebra frem til jul. Henger ikke på greip at han da plutselig skal bli utilgjengelig igjen.

 

Uansett. Dilemma: Real byr 330 millioner på Vidic. Kaptein, fantastisk mentor for ungguttene og den soleklart beste forsvarsspilleren min, men også 30 år gammel.

 

Yay or nay?

Lenke til kommentar

Han er ute med skade pga. det viruset i starten av spillet. Tre-fire uker etter er han frisk og kan starte sesongen og spille kjempebra frem til jul. Henger ikke på greip at han da plutselig skal bli utilgjengelig igjen.

 

Uansett. Dilemma: Real byr 330 millioner på Vidic. Kaptein, fantastisk mentor for ungguttene og den soleklart beste forsvarsspilleren min, men også 30 år gammel.

 

Yay or nay?

Selg, Jones og Smalling tar lett midtforsvarsjobben.

Lenke til kommentar

Skolerer Jones til høyreback. Er for svak i lufta og for god fremover til at jeg gidder å bruke han som midtstopper. Evans, Rio og Smalling er midtstopperne nå. Rafabio-tvillingene dekker på back bak Evra og Jones, men er like kjeks som alltid.

 

Men jeg solgte Vidic, jeg. Fant ut at økonomien er rimelig skrall. Hadde 22 millioner kroner i banken. Bruker 140 millioner (i løpet av 36 måneder) på han grekeren fra Schalke og satser på at Rio holder lenge nok til at den yngre garden kan ta over stafettpinnen. Med de 330 millionene tror jeg at jeg går akkurat i pluss ved sesongslutt, sett at det går bra i CL. Leder serien med seks poeng ned til City, så regner med at jeg holder unna, til tross for et tap på Emptihad ved årsskiftet.

Lenke til kommentar

Der tar du faktisk feil.

 

Szczesny beinet ut for å klarere en ball. Hernandez ville vært alene på banehalvdelen om han hadde nådd ballen, men keeper var først på den, ca. 35 meter fra dødlinja, helt ute ved vingen. Hodeløs utrusning. Ballen ble først vunnet av Sandro i en hodeduell, før Nani kunne lobbe den sakte inn fra 60-65 meter, 3 minutter på overtid.

 

Hadde smakt bedre om stillingen var 2-2 i forkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...