Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det er vel kanskje ikke noen som ennå spiller FM12, men jeg lurer på en ting; i kamper hvor assistenten din har hatt kontrollen, kan man se hvilke valg han har tatt under kampene?

 

Prøvde meg litt fram mot en motstander og selv fikk jeg bank. Jeg gikk ut i 4-4-2 og tapte 0-3, 0-3, 0-2 og 1-4. Så bestemte jeg meg for å la assistenten ta den samme kampen; han gikk ut i 4-4-2 og vant 2-0, 3-0, og 1-0. Er det noen måte for meg å se om han spilte offensivt, defensivt, osv.?

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn meg som ennå spiller FM12?

 

Uansett, har nå to strake opprykk med Barnet og spiller i Championship neste år :D Takket være reglene i ligaen har styret gått med på å gjøre 2300 ståplasser om til sitteplasser. I mellomtiden skal jeg spille på Milwalls "The Den" som har en kapasitet på 19.000, noe som forhåpentligvis betyr litt ekstra inntekt.

 

Lønnsbudsjettet mitt har også økt fra 1.1mill/uke til 1.9mill/uke så nå må stallen forsterkes i alle ledd unntatt keeper, midtstopper og høyreback. Ser ut til at jeg får satse på å raide Arsenals reservelag igjen.

 

 

Edit: What the actual fuck?

post-172997-0-48794200-1354453227_thumb.jpg

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Er det noen som ennå spiller FM12? Eller er jeg helt alene? :(

 

FM13 var ikke så bra som jeg hadde forventet samtidig som min PC slet litt med å takle det, derfor fortsetter jeg på karrieren min med Barnet. Jeg har kommet meg til Championship etter to strake opprykk, men har nå tenkt å "jukse" litt kun for moro skyld ved å bruke "Grid-taktikken". Etter det jeg har lest skal den være nesten uslåelig grunnet en corner-glitch, eller noe.

 

Nå vi snart er nærmere FM14 enn noe annet føler jeg at jeg kan leke litt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En liten advarsel til alle som vurderer å prøve denne "Grid-taktikken", den er en total svindel! De som sier at de har brukt den og vunnet 95% av kampene har enten jukset eller brukt photoshop på bildene av ligatabellen. Jeg har spilt den samme kampen om og om igjen mot Reading (med Barnet) og har sluppet inn 3-4 mål hver gang og kun scoret 2 på det meste.

 

Selv om det er første kampen mot et bedre lag så skal denne taktikken ettersigende fungere fra første sekund. Nok et eksempel på "supertaktikker" som kun fungerer med Barcelona og City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...