Gå til innhold

Ting du tror det bare er du som gjør


Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Jeg spiser alltid smil-sjokolade ved å bite av toppen og alt fyllet først, slik at jeg kan nyte bunnen av ren melkesjokolade alene.

 

- Jeg kan noen ganger forfatte lange og gode blogg/forumsinnlegg i hodet, men ender sjelden opp med å faktisk skrive dem. Jeg har jo "skrevet det" mentalt, og føler meg derfor ferdig med dem.

 

- Hvis jeg går i en typisk kontorbygning/sykehus/skole med lange ganger og hører at det går noen et stykke bak meg, så setter jeg opp farten - jeg må runde neste sving/gå gjennom neste dør før de ser meg. Dette er jeg bevisst på og begrenser det, før det utvikler seg til tvangstanke.

Lenke til kommentar

Hahaha :lol:, genial tråd!

 

Uansett så holder jeg ofte samtaler med meg selv. Både høyt og inne i hodet mitt. Forestiller meg ofte at det kommer en brite ens. som skal spørre meg om veien eller andre ting. Samtalene går som oftest på spansk, svensk, dansk eller engelsk :lol:

 

Speiler meg i alle mulige ting for å ordne meg på håret, prøver å gjøre det mest mulig diskret.

 

Tar på masse flytende lim på huden min, for å så pelle det av når det stivner. Åhhh, elsker den følelsen, nesten like berusende som å pelle av skorper!

 

Når jeg spiser kake MÅ jeg dele den. F.eks. i Napoleons kake skal kremen spises først, så underdelen og til sist toppen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

-Når jeg var yngre, så presset jeg inn storken på smilen så bunnen sprakk perfekt rundt hele, for så å slikke av fyllet og spise. Nå er storken borte og fingra for store!

-Når jeg driter MÅ jeg tørke av dassringen, uansett hvem som var der før, selv meg.

-Jeg sjekker alltid soverommet for edderkopper før jeg legger meg

-Jeg tror ALLTID det er noe feil med bilen min. Jeg har hatt ett motorras før, og nå tror jeg motoren er på tur å rase hver gang den er ustabil på tomgang eller lugger litt. Men bedre føre var kanskje. Så blir jeg ikke så overraska, mtp. at jeg overhalte den selv.

-Mobilen SKAL i venstre lomme, og holdes på venstre øre (dette fordi det skal se ut som jeg bare har hodet lent til arma i karmen når jeg kjører bil, in case of police. Det funker ikke, jeg har prøvd). Snus og kort skal i høyre lomme, nøkler i høyre jakkelomme. Har jeg lommebok skal den i høyre baklomme.

Lenke til kommentar

-Jeg sjekker alltid soverommet for edderkopper før jeg legger meg

Du vet at myten om at du svelger 7 stk i søvne per år er fabrikkert?

 

Alltid lommebok i høyre lomme, mobil i venstre. Mobil i høyre dersom jeg ikke har lommebok på meg. Aldri noe i venstre lomme dersom høyre lomme er tom. Husnøkler i høyre baklomme.

På jobb har jeg alltid arbeidshansker i venstre baklomme og adgangschip festet i "jojo" festet på venstre side av beltespennen. I går festet jeg den på feil side, og fikk panikk da jeg rett og slett ikke fant den når jeg skulle bruke den (skjult av genser på uvant plass).

I tillegg har jeg også alltid to tapetkniver i lomme ved høyre kne når jeg er på jobb, disse brukes til å åpne alt mulig rart. Alltid når jeg skal åpne noe griper jeg etter denne, selv nå i sted når jeg gikk i joggebukse hjemme og skulle åpne emballasjen på en oppvasktablett.

Lenke til kommentar

-Jeg sjekker alltid soverommet for edderkopper før jeg legger meg

Du vet at myten om at du svelger 7 stk i søvne per år er fabrikkert?

Du vet at jeg har arachnofobi, og det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av, men å vite at dem er der takler jeg ikke, da er det sledge of doom som er deres endelikt, ergo den nærmeste avisa jeg finner.

 

EDIT: Nei det vet du kanskje ikke :p Men det har jeg, det var det jeg skulle fram til :p

Endret av Jakke
Lenke til kommentar

-Jeg sjekker alltid soverommet for edderkopper før jeg legger meg

Du vet at myten om at du svelger 7 stk i søvne per år er fabrikkert?

Og dersom den ikke var det, så hadde den fremdeles vært et gjennomsnitt for hele verden. Jeg ser for meg at folk som bor i tropiske strøk svelger langt flere edderkopper enn oss som bor i Norge :p. For hver inder som svelger 13, så er det en nordmann som kun svelger én :p.

 

Dessuten var myten jeg hørte 7 edderkopper per livstid, ikke år.

Lenke til kommentar

Sjekker VG, Dagbladet, Facebook, Diskusjon.no....Så VG igjen, så dagbladet, facebook diskusjon om og om igjen :p

 

Eller bare så bare går jeg på VG... leser alle nyhetene, lukker vg og går inn på vg igjen 1 minutt senere.. just incase :)

Endret av SLi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sjekker VG, Dagbladet, Facebook, Diskusjon.no....Så VG igjen, så dagbladet, facebook diskusjon om og om igjen :p

 

Eller bare så bare går jeg på VG... leser alle nyhetene, lukker vg og går inn på vg igjen 1 minutt senere.. just incase :)

Hahah, gjer akuratt det samme. Samme sidene til og med. Hender eg latar att ei fane med dagbladet, for deretter å gå inn igjen på Dagbladet av rein vane.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Før måtte jeg nesten alltid skylle glasset før jeg brukte det. Følte liksom at det ikke var rent før jeg gjorde det :)

 

Når det gjelder marsipangriser pleier jeg å bite av hode først! Ja, jeg er en ekte predator.

 

Før ble jeg også kvalm og fikk en skikkelig uggen følelse av alarmen på mobiltelefon.

 

Det var en periode jeg kunne hilse på folk "Hei, jeg heter Heradon" "Hei, jeg heter Arne" også noen sekunder senere hadde jeg glemt hva personen het.

 

Eneste jeg gjør nå forsåvidt er å legge papir på dasslokket om jeg må gjøre nummer to på offentlige toaletter.

Lenke til kommentar

Hahaha :lol:, genial tråd!

 

Uansett så holder jeg ofte samtaler med meg selv. Både høyt og inne i hodet mitt. Forestiller meg ofte at det kommer en brite ens. som skal spørre meg om veien eller andre ting. Samtalene går som oftest på spansk, svensk, dansk eller engelsk :lol:

 

Jeg mumler ofte for meg selv på Engelsk eller Norsk. Det er ofte når jeg er meget konsentrert eller om jeg er trøtt.

 

Jeg har også en tendens til å ALLTID tromme, mime eller synge når jeg hører på musikk. Jeg kan vedde på at alle dem jeg bor på hus med er lei av å høre på alto halvtonen til Toto - Afrika eller diverse Opeth-sanger. Jeg synger ikke slik som vokalistene gjør, jeg bygger på halvtonen og trommer med fingrene, eller nynner bass-linjene.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...