Gå til innhold

Ting du tror det bare er du som gjør


Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne tråden var bare skummel...... :mellow:

Får vel slenge ut en jeg også;

 

Jeg sover alltid med lyset på. Ikke fordi jeg er mørkeredd eller noe slikt, men fordi man ser jo ikke en dritt hvis lyset er av! Tenk om jeg skal hente noe på andre siden av rommet? :p

 

Løsning: Kjøp deg en Nexa bryter, og fest fjernkontrollen med borrelås nært sengen.

 

Jeg bruker bestandig å legge ledningen til headsettet mitt på en bestemt måte, og så feste klipset som er på ledningen fast i kanten av tastaturet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Later som jeg har den perfekte engelsken i hodet mitt, og småsnakker med meg selv på engelsk. Jeg tok det opp en gang... jeg hørtes ut som en drita skotte...

 

Jeg har kanskje nevnt dette før her en plass, men tar det opp igjen.

 

Jeg har bilmerke-konkurranse når jeg kjører til og fra jobben. Jeg har audi og bilens værste rival er BMW. Så jeg teller alle BMW'er og Audi'er til og fra jobben. Antall merke med flest biler vinner den ene turen. Blir det likt, så har jeg wildcard, altså min egen bil. Så det blir aldri uavgjort.

 

Værste av alt er at jeg jukser mot meg sjøl. Av og til later jeg som om jeg ikke ser BMW'er...

 

Er det andre som har konkurranser med seg selv, og jukser? Og finner på helt perfekte unnskyldninger til seg selv om hvorfor du jukset? :D

Endret av Tiugama Kaa
  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg "ruller" når jeg skal sove. Dvs ligge stille med kroppen, men vrir hode fra side til side helt til jeg sovner. Hvis det er like før jeg våkner, begynner jeg automatisk å "rulle" til jeg er tilbake i drømmeland igjen.

 

Det der har jeg gjort siden jeg var bitteliten faktisk! I mye mindre grad nå, men hender at jeg tar meg selv å å begynne å "rugge". Da håper jeg at dama sover, slik at hu ikke tror det har klikket helt og holdent for meg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg tror jeg er veldig alene ang. dette, har aldri hørt noen som har nevt noe om det eller noe i nærheten om det.

 

Når jeg dusjer så sørger jeg for å skylle ørene godt, så tørke håret men ikke inni ørene! Da når jeg legger meg så er det små dråper som renner inne i øret og gir den diggeste følelsen. Får lyst til å stappe fingeren i øret men klarer å holde meg og får en skikkelig følelse av eufori.

 

En annen ting:

Vet jeg ikke er alene om denne.. Ser skriveleif hos andre, vet det er skrivefeil men usikker på hvordan det skrives selv --> Google.com --> Søk "Ordet". :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...