Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

noen som vet om det er mulig å få lastet ned videon, skulle ha sendt den til samboer, men hu har en ipad og flash støttes jo så klart ikke

 

http://rutube.ru/tracks/4657293.html?confirm=7e604200a2b828755d21062ce14d2dc7&v=42aa5acf77075010

 

Faen for en trist video, klarer vanligvis å koble helt av på trening, men klarte faktisk ikke å tenke på annet en det som har skjedd i dag. Måtte Anders Behring brenne i helvette.

De skrika midt i videon, skjærer så dypt i sjela at det er vanskelig å ikke få tører i øya.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen, det er bare sykt og respektløst!

 

Rolig nå. Det er fake, en acc som har blitt hacka.

 

Vi har tydeligvis vår share av screwjobs i norge også, men fullt så ille som dette er det ikke. Dette var en minneevent som ble endra til å se ut som en hyllest. Derfor det høye antall attendees.

 

Dog sykt og respektløst er det uansett. Det var muligens det du sikta til. Jeg er litt for trøtt til å prosessere ting veldig fort akkurat nå.

Endret av stonebro
Lenke til kommentar

Snakket med kompis nå som var i byn når de holdt på med minnegreiene og stoppet en med våpen. Facechatlog:

 

DUDE

 

jeg fikk en fyr arrestert i dag

 

sa jeg det?

 

han hadde gunner

 

 

 

 

 

 

 

? lol

 

 

 

 

 

 

 

og ladet den med patroner

 

i aint shitting u

 

 

 

 

 

 

 

wat

 

Hvor?

 

 

 

 

 

 

 

jeg hadde akkurat komme til byn

 

 

 

 

 

 

 

Wtf

 

Fortell alt

 

 

 

 

 

 

 

så skulle jeg treffe agata med festplassen. så var hun sen. så så jeg en fyr sitte i et busskur, litt i svime. så hadde han en revolver i hendene, så mast han den på bakken mens han ladet revolver magasinet med patroner

 

så prøvde jeg å ringe politiet

 

kom ikke gjennom

 

spurtet bort på politistasjonen

 

og ja

 

 

 

 

 

 

 

wtf

 

Ble han tatt da?

 

 

 

 

 

 

 

¨ja

 

jeg så han ble pågrepet

 

står ingenting i avisene

 

tror kanskje det er fordi de ikke ville frigi noe info

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han nevner noe med at folk burde ha noen på innsiden av politistyrken. Kanskje han har det?

Ingenting ville overrasket meg, men samtidig som det er sagt han er den som kan få det til.. La oss håpe at mye av det som skrives der, er nettopp det, skriverier..

 

I utgangspunktet skal det vel vanskelig la seg gjøre å få tak i politiuniformer?

Igrunn ikke! Vi hadde elevkveld på folkehøyskolen jeg gikk for et par år siden, og jeg og en til skulle spille politi. Så vi dro på politistasjonen og spurte om vi fikk låne en skjorte eller noe, og vi ble fullt utstyrt med både bukser, skjorter, jakker, sko osv. Eneste vi ikke fikk låne var selve våpen beltet.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske sist gang jeg har felt en tåre for noe som helst, men i dag har det kommet et par. Etter å ha sett bilder og videoer som den linket over, etter å ha lest blogginnlegg fra overlevende, og etter å ha lest om stemningen på hotellet nå de siste timene, når de fleste som fortsatt venter begynner å innse at deres nærmeste har blitt revet bort fra dem. Det kommer ikke til å bli like lett å sovne i kveld.

 

RIP alle sammen..

Lenke til kommentar

Fy faen, det er bare sykt og respektløst!

 

Rolig nå. Det er fake, en acc som har blitt hacka.

 

Vi har tydeligvis vår share av screwjobs i norge også, men fullt så ille som dette er det ikke. Dette var en minneevent som ble endra til å se ut som en hyllest. Derfor det høye antall attendees.

Jeg ble klar over at den var hacket etter at jeg skrev innlegget, men jeg står fortsatt på det jeg sa om at det er respektløst..

Lenke til kommentar

Snakket med kompis nå som var i byn når de holdt på med minnegreiene og stoppet en med våpen. Facechatlog:

 

 

DUDE

 

jeg fikk en fyr arrestert i dag

 

sa jeg det?

 

han hadde gunner

 

 

 

 

 

 

 

? lol

 

 

 

 

 

 

 

og ladet den med patroner

 

i aint shitting u

 

 

 

 

 

 

 

wat

 

Hvor?

 

 

 

 

 

 

 

jeg hadde akkurat komme til byn

 

 

 

 

 

 

 

Wtf

 

Fortell alt

 

 

 

 

 

 

 

så skulle jeg treffe agata med festplassen. så var hun sen. så så jeg en fyr sitte i et busskur, litt i svime. så hadde han en revolver i hendene, så mast han den på bakken mens han ladet revolver magasinet med patroner

 

så prøvde jeg å ringe politiet

 

kom ikke gjennom

 

spurtet bort på politistasjonen

 

og ja

 

 

 

 

 

 

 

wtf

 

Ble han tatt da?

 

 

 

 

 

 

 

¨ja

 

jeg så han ble pågrepet

 

står ingenting i avisene

 

tror kanskje det er fordi de ikke ville frigi noe info

 

 

 

What the crap?

Lenke til kommentar

Snakket med kompis nå som var i byn når de holdt på med minnegreiene og stoppet en med våpen. Facechatlog:

 

 

DUDE

 

jeg fikk en fyr arrestert i dag

 

sa jeg det?

 

han hadde gunner

 

 

 

 

 

 

 

? lol

 

 

 

 

 

 

 

og ladet den med patroner

 

i aint shitting u

 

 

 

 

 

 

 

wat

 

Hvor?

 

 

 

 

 

 

 

jeg hadde akkurat komme til byn

 

 

 

 

 

 

 

Wtf

 

Fortell alt

 

 

 

 

 

 

 

så skulle jeg treffe agata med festplassen. så var hun sen. så så jeg en fyr sitte i et busskur, litt i svime. så hadde han en revolver i hendene, så mast han den på bakken mens han ladet revolver magasinet med patroner

 

så prøvde jeg å ringe politiet

 

kom ikke gjennom

 

spurtet bort på politistasjonen

 

og ja

 

 

 

 

 

 

 

wtf

 

Ble han tatt da?

 

 

 

 

 

 

 

¨ja

 

jeg så han ble pågrepet

 

står ingenting i avisene

 

tror kanskje det er fordi de ikke ville frigi noe info

 

 

 

What the crap?

Sannsynligvis en ganske rutinemessig arrestasjon av en dopet/overfull fyr med pistol. Det skjer i blandt, selv dagen etter et terrorangrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...