Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Norge sin feil at dette skjedde, fordi sikkhereten er bortimot rævva, det er som en invitasjon til folk som ønsker å sprenge løs på landets viktigeste bygg. Og en kan vel ikke være så naive at en tror at alle i hele landet er fredlige bonder som dyrker grønnsaker.Rart ikke noe har skjedd før!

*

Hva mener du? Skal vi skal bure inn alle bønder som er i besittelse av gjødsel?

 

 

Hvem som helst kan kjøpe kunstgjødsel.

 

Kjøpte selv minst 50kg her i vår og trodde jeg hadde flere sekker med kalk hjemme.

Da jeg kom hjem så jeg at det faktisk var kunstgjødsel jeg hadde siden i fjor og ikke kalk.

 

Både Ola og Kari kan kjøpe kunstgjødsel til sine plener eller hager, både som granulat og som flytende.

Lenke til kommentar

Noen som kan avkrefte / bekrefte at han har skrevet under navnet "Fjordman"?

Det ble avkreftet på nett etter noe googling. "Fjordman" skal være eldre, mer intelligent / oppegående, og muligens trønder.

same shit, different wrapping..

 

Absolutt ikke samme driten, det er stor forskjell på å dele en del ideologiske synspunter og å plaffe ned nærmere 100 ungdommer i kaldt blod. Jeg har ikke hørt om noen trønder som har gjort det før, ville nok hvert en notis i avisa i hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Har null respekt for TV2

 

Først kjører de det som hovedartikkel at ABB var tidligere medlem av fpu, uten å fortelle noe som helst om periodene han var medlem og hvorfor han meldte seg ut. Når dette blir poengtert i chatten under artikkelen, hvor man kritiserer TV2 artikkelen, så blir hele chatten fjernet

Lenke til kommentar

Det er Norge sin feil at dette skjedde, fordi sikkhereten er bortimot rævva, det er som en invitasjon til folk som ønsker å sprenge løs på landets viktigeste bygg. Og en kan vel ikke være så naive at en tror at alle i hele landet er fredlige bonder som dyrker grønnsaker.Rart ikke noe har skjedd før!

 

Skulle ikke mye mer til enn 100 slike Anderser som kjørte på samtidig, så hadde Norge lagt i ruinter, halve Oslo var drept og Norge gikk i dass på 2 timer. Samtidig som mange av landets politiske ledere hadde blitt drep.

 

...dette må da være en oppvekker for andre litt suspekte nasjoner som faktisk ønsker seg litt mer land, nå som ting begynner å tilspisse seg litt med ressurser osv, slike som Russland. Oppe i nord kan det være store mengder ufunnet olje og gass, Norge er ikke stand til å forsvare noe slikt. Og Nato vil neppe gjøre så mye visst det blir krig her når det er litt turbulenser forøvrig i verden, slik er det bare.

 

Jeg tror Russland kommer iløpet av året, der er det mange Anders`er, eller Vladimir`er blir vel litt mer rett.

Hvis du vil bo i en politistat anbefaler jeg USA!

 

Ellers kan du la hatet ditt for vår nasjon bli værende inni hodet ditt, vi er sterke fordi vi trenger ikke en politistat for å fungere, og det er det du sier som er Breiviks ønske, det det han står for. At Norge skal bli en politistat, hvor man kjemper terror med terror.

 

Vi må ta våre styrker som barmhjertighet og toleranse og forsterke disse, ikke undergrave dem.

 

'Those who would give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.' -Benjamin Franklin

 

-frank

Lenke til kommentar

Dette bør være en sterk vekker til sikkerheten i landet her, vi må få på plass væpna politi på viktige steder som f.eks regjeringsbygg, flyplasser osv, samtidig bør vi på forsamlinger som dette ha i det minste en eller to væpna vakter, nå er ser vi hva som skjer om bare EN person går amok med automat våpen. Politet må også få kunne bære våpen til daglig, vi må slutte å være så forbanna naive i dette landet her.

 

Når det er sagt, så føler jeg med de som står igjen etter å ha mista et nært familiemedlem/venn, dette her er en tragedie uten dimensjoner. :(

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem som helst kan kjøpe kunstgjødsel.

 

Kjøpte selv minst 50kg her i vår og trodde jeg hadde flere sekker med kalk hjemme.

Da jeg kom hjem så jeg at det faktisk var kunstgjødsel jeg hadde siden i fjor og ikke kalk.

 

Både Ola og Kari kan kjøpe kunstgjødsel til sine plener eller hager, både som granulat og som flytende.

Nettopp. Jeg håper dette ikke vil gjøre det vanskeligere for meg å gå på FK og kjøpe en 25 kilos sekk med Krista-K.

Lenke til kommentar

er det noen lister eller noe opplysninger om hvem som er savnet/bekreftet omkommet eller noe.... er serriøst stressa :/

Stoltenberg nevnte jo akkurat at pårørende ikke var varslet, men at hvis de ikke hadde hatt kontakt med savnet person så er håpet å se dem i live så godt som borte..

Lenke til kommentar

Har null respekt for TV2

 

Først kjører de det som hovedartikkel at ABB var tidligere medlem av fpu, uten å fortelle noe som helst om periodene han var medlem og hvorfor han meldte seg ut. Når dette blir poengtert i chatten under artikkelen, hvor man kritiserer TV2 artikkelen, så blir hele chatten fjernet

 

Når og hvorfor meldte han seg ut?

Lenke til kommentar

Har null respekt for TV2

 

Først kjører de det som hovedartikkel at ABB var tidligere medlem av fpu, uten å fortelle noe som helst om periodene han var medlem og hvorfor han meldte seg ut. Når dette blir poengtert i chatten under artikkelen, hvor man kritiserer TV2 artikkelen, så blir hele chatten fjernet

 

Du får poste det her da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...