Gå til innhold

Regjeringskvartalet rammet av bombe, AUF-leir på Utøya angrepet av våpenmann.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye tyder på at gjerningsmann nr. 2 er på frifot.

Sikkert nummer 3, 4, 5 også.

Tror du glemte 6, 7, 8 og 50 også.. Kanskje det var en ufo der også?

Beklager, det ble useriøst, men får frem poenget mitt.

 

Jeg tror også at det er mer enn en gjerningsmann etter å ha lest vitneskildringer av hendelsene som utspilte seg på den øya.

Lenke til kommentar

 

Det er en bra idè det.

Hadde du neppe ment hvis det var din sønn eller datter som befant seg på Utøya?

 

(btw, at du ikke greier å holde igjen grumset selv på en dagen-derpå som dette, forundrer meg)

 

Kan godt la mesteparten ligge.

 

Det jeg tenker på er utviklingen fremover og på det som skjedde under den spanske borgerkrigen. Hvor fort ting skjedde der og folk fant ut at de måtte kvitte seg med dem på den andre "siden" i landsbyen, før de kvittet seg med dem i steden.

Lenke til kommentar

Document.no har for øvrig lagt ut alt Breivik har skrive på sidene deira, men sida er for tida overbelasta.

Siden siden har fått så stor belastning tar jeg meg den frihet å legge ut en kopi av den aktuelle siden med lesestoff her på forumet.

 

 

 

Kan du laste den opp i PDF så alle får åpnet den? Sliter litt på macen min.

Det skal du få. :)

https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=451060

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nei, dette er høyst relevant og bør spres så mye som mulig. Hvor var du når jeg ble kalt "småpsykotisk troll" ? Da slo ikke den utpregede rettferdigshetssansen din inn av en eller annen mystisk grunn.

 

Dette er ikke spam, det er bare det at du ikke liker å se det.

 

Å poste samme bilde om igjen og om igjen i samme tråd er spam, om det så er et groteskt bilde av en pedofil psykopat eller en teletubby. Spam er spam.

Alle bør få vite at dette var et medlem av frimurerordenen, det bør være der hovedfokus er, ikke at han angivelig skal ha vært medlem av FPU for ørten år siden.

 

Det betyr ikke at du trenger å gjøre det til din personlige oppgave å spre all informasjonen selv ved å spamme bildet om igjen og om igjen i denne tråden. We get it! Du er ikke den eneste som leser nyheter eller ser på tv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Flagger man på halv stang idag? Er ingen av naboene mine som gjør det, synes det er litt rart egentlig.

Vist det snakk om vimpel, så henger jo den ute året rundt.

De er kanskje på ferie?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

eller jeg kan si det på denne måten om vi skal utdype forklare etc alt han sier / gjør så gir det jo han bensin på bålet... da vinner han jo :)

Ahh, beklager. Misforsto det første innlegget. Jeg trodde han mente livet til landsmenn var viktigere enn livet til folk som ikke kom fra Norge. Grunnen til at jeg ikke leste innlegget skikkelig og gikk ut fra at det var meningen hans er på grunn av mange av hans tidligere innlegg.

Lenke til kommentar

Hørte nå på BBC at Breivik skal ha kjøpt 6 tonn med kunstgjødsel. 6 tonn?!

 

Dersom det stemmer at vedkommende driver et landbruk så er dette ikke unaturlig.

 

Hørte på nyhetene nå at han får 21år, kan de virkelig gi han så lite straff..? Han drepte nærmere 100 mennesker, han får ikke 1år per person han drepte engang..

 

Det er ikke tale om at denne personen slipper ut igjen.

Og i det høyst usannsynlige tilfelle at han blir løslatt, hadde jeg ikke blitt sjokkert over om han ble likvidert av en annen Nordmann som var på rørt av handlingene hans.

 

 

Stod akkurat opp og leste overskiften, jeg er målløs. :'(

Endret av karl-wilhelm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

eller jeg kan si det på denne måten om vi skal utdype forklare etc alt han sier / gjør så gir det jo han bensin på bålet... da vinner han jo :)

Ahh, beklager. Misforsto det første innlegget. Jeg trodde han mente livet til landsmenn var viktigere enn livet til folk som ikke kom fra Norge. Grunnen til at jeg ikke leste innlegget skikkelig og gikk ut fra at det var meningen hans er på grunn av mange av hans tidligere innlegg.

Meg dere prater om? Hyggelig.

Lenke til kommentar

eller jeg kan si det på denne måten om vi skal utdype forklare etc alt han sier / gjør så gir det jo han bensin på bålet... da vinner han jo :)

Ahh, beklager. Misforsto det første innlegget. Jeg trodde han mente livet til landsmenn var viktigere enn livet til folk som ikke kom fra Norge. Grunnen til at jeg ikke leste innlegget skikkelig og gikk ut fra at det var meningen hans er på grunn av mange av hans tidligere innlegg.

 

var nok det han mente men jeg ville ikke pirke på det siden det gir han poeng... når han skriver landsmenn tenker jeg på alle som en så da er tanken fin igjen! det er hva man legger i det! :)

Lenke til kommentar

Hørte på nyhetene nå at han får 21år, kan de virkelig gi han så lite straff..? Han drepte nærmere 100 mennesker, han får ikke 1år per person han drepte engang..

Nå er han ikke dømt enda. Men jeg ser ikke helt hvorfor han ikke skulle ende opp med 21 år forvaring. Noe som i praksis kan innebære at han aldri slippes ut, siden den opprinnelige dommen kan bli forlenget et ubegrenset antall ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...