Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YsznKkZxt0

 

 

Synes faktisk det ble mye dårligere nå enn det var for ei uke siden, nå angriper ikke monstere på enkelte servere, utrolig delay, dessync på høyt nivå, det var som å spille arma 2 igjen.

ArmA 2 har jeg kun spilt story og er perfekt etter alle oppdateringer. Som du sa så er det nok serverene som er dårlige. 

 

 

Joda, forstår single player delen men single player og multiplayer i en sånn her type spill kan ikke sammenlignes.

 

Sant nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har klart å bli hekta på WoW igjen. Men er jo i den uendelige levele en karakter til rundt 20, og så angre for så å slette den og begynne på en annen klasse og rase. Kommer aldri lenger enn det. Men det er digg da. Har ikke spilt siden WotLK så alt er nytt for meg. Vurderer en DK bare for å komme meg til BC-content fortest mulig.

Lenke til kommentar

7-dagers trial funka altså :p ?

Ja, gjorde det. Føler meg som tidenes taper som har blitt lurer av det tilbudet. Men det blir nok med en måned, vil egentlig bare se WoD, Cataclysm og Legion-innholdet som jeg aldri har prøvd. Men vil helst starte på scratch og oppleve hele reisen fra start til slutt. Endgame interesserer jeg meg ingenting for.

Lenke til kommentar

Har vært en stor fan av Final Fantasy lenge, og man kan mildt sagt si jeg mislikte FFXV. Men lastet ned FFXV Pocket Edition på iPad (for andre gang), og tenkte å gi det en bedre sjanse enn jeg gjorde forrige gang på nettbrettet. Den vanlige tutorialen var enkel nok, og jeg liker den grafiske stilen veldig godt. Men denne gangen fortsatte jeg å spille etter tutorialen var over, og kom til en mini-boss som tok ganske lang tid å ta. Da bossen var død og bilen reparert ba spillet meg om å kjøpe neste episode, og det var faktisk ikke så vanskelig å kjøpe en bundle med alle episodene. Så vidt jeg kan se er dette ikke en nedtoned versjon av FFXV, bare streamlinet mer for å passe på et nettbrett. Gameplayet er også justert en del for å gjøre det lettere å spille med touchskjerm, og jeg synes det fungerer strålende. Hater å innrømme det, men jeg liker faktisk denne versjonen så langt. :)

 

Ellers går det jo så klart i Pillars of Eternity 2, litt Conan Exiles nå og da, samt Lost Sphear og Donkey Kong Country: Tropical Freeze. Frem til Hyrule Warriors på onsdag eller fredag, i alle fall. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Operation Flashpoint Dragon Rising. Liker veldig godt følelsen av å være menneske i spillet da jeg døde etter å ha blødd i noen minutter. 

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar

Kjøpte ny iPad her om dagen med 128GB lagringsplass og rimelig bra kraft, så gikk litt berserk på App Store. :p Lastet ned:

 

- Civilization VI (første 60 trekk gratis, vurderer å kjøpe fullversjonen)

- Layton's Mystery Journey: Katrielle & the millionaire's conspiracy (typisk Layton, men med datteren hans)

- Dragon Quest 2, 3, 5 og 6

- Warhammer Quest 2 (ypperlig strategi-rollespill i stil med Disgaea, XCom og så videre)

- Warhammer 40K: Deathwatch (veldig likt Warhammer Quest, bare satt til 40K-universet)

- Final Fantasy TacticS: War of the Lions (enda et strategi-rollespill)

- Final Fantasy XV: Pocket Edtion (chibi-grafikk, enklere kamper, og uten en åpen verden. Men med sterk fokus på historie og kun noen få, uviktige scener utelatt fra hovedspillet er dette ikke bare et svært bra spill i seg selv, men også en fullverdig erstatter for FFXV. Faktisk bedre enn FFXV, fordi det er mye større fokus på historie, i stedet for å traske i vei i en stor, åpen verden i mange timer uten noe å se eller gjøre. Hvem skulle tro den ultimate versjonen av FFXV er mobilversjonen?)

- Final Fantasy Dimensions. (Old-school Final Fantasy? YAAAY!)

- Steins; Gate HD (bare spilt/lest noen timer, men lover bra. Ikke spesielt stor fan av visual novels, med denne går fint.)

- The Room (ikke startet ennå, og aner ingenting om det.)

- Fire Emblem Heroes. Aner ingenting om det, men det er Fire Emblem og har fått bra kritikk, så why not.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Fullførte  Steins;Gate med én ending for noen dager siden.  Mitt første visual novel spill også, men fy flate for en god start :)

 

Det kan vel bare gå nedover nå :p Håper du har planer om å gå for true ending. Selv om det tar litt tid så er det vel verdt det. Også bør du ta en titt på Chaos Child, som er fra samme folkene og nesten er på høyde med Steins Gate. Fåes til en fin pris her https://no.coolshop.com/produkt/chaos-child/AG4PC6/

 

Selv styrer jeg enda på med God of War, men tror jeg nærmer meg slutten nå.

Lenke til kommentar

Tilbake igjen på Wolfenstein 2. Blir ikke helt enig med meg selv om hva jeg synes om spillet - veksler med å like det veldig godt, til å mislike en del elementer sterkt.

 

Det er en del annet å gjøre enn å bare følge hovedhistorien, sideoppdrag, samle på ting, gull osv, men man blir ikke belønnet med noe for å gjøre det. Trenger ikke å være noe mer enn annen farge på genseren hans, bare det var noe.

 

Frisk språkbruk og fjerne situasjoner trekker opp!

Lenke til kommentar

Enig angående Wolfenstein 2. Jeg likte eneren godt, men toeren klarte jeg aldri helt å bestemme meg for om jeg likte eller ikke. I et øyeblikk var det kult, i det neste ikke.

 

Et stort problem var at de fleste av karakterene ikke appellerte til meg, med unntak av Hitler og den jødiske professoren. Ellers er settingen og hele premisset for historien en veldig kul ide. Jeg synes også leveldesignet varierte mye i kvalitet og det ble i overkant mange anonyme, industrielle anlegg, men leveldesignet skinner også til tider, som i ruinene av Manhatten og i den Nazi-styrte byen i sørstatene der Ku Klux Klan vandrer rundt i gatene.

Lenke til kommentar

Går en god del i Hyrule Warriors til Switch her. Aldri spilt det på Wii U, og gav fort opp på 3DS pga alt for liten skjerm til sånne spill. Selv på 40" TV kan det være vanskelig å holde styr på hvor man er på kartet til tider, spesielt om man bytter karakter often. Å holde styr på kartet på knøttliten 3DS var ikke helt enkelt. :p Har funnet noen små irritasjonsmomenter så langt, så er ikke helt på høyde med Fire Emblem Warriors. For eksempel skulle jeg beskytte en idiot. Han var i fare, så jeg dro dit og reddet ham. To sekunder etter at jeg dro var han i fare igjen. Så jeg reddet ham på nytt, og dro dit jeg skulle på kartet. Plutselig stakk fyren jeg reddet (to ganger) uten noe særlig forvarsel, og mission failed. Jeg restarta fra forrige checkpoint, løp rett mot fyren så raskt jeg kunne, men neida. Han stakk av igjen. Dermed må jeg restarte hele missionet igjen fra start, fordi å starte fra forrige checkpoint er for sent. WTF? Men bortsett fra sånne småting liker jeg det veldig bra så langt, og det er enormt mye content her. Håper bare det blir bedre variasjon. Det var mye variasjon i fiender og brett i starten, men det tok ikke lang tid før jeg dro til Water Temple for andre gang. Jaja, morsomt er det jo. :)

Lenke til kommentar

 

Fullførte  Steins;Gate med én ending for noen dager siden.  Mitt første visual novel spill også, men fy flate for en god start :)

 

Det kan vel bare gå nedover nå :p Håper du har planer om å gå for true ending. Selv om det tar litt tid så er det vel verdt det. Også bør du ta en titt på Chaos Child, som er fra samme folkene og nesten er på høyde med Steins Gate. Fåes til en fin pris her https://no.coolshop.com/produkt/chaos-child/AG4PC6/

 

Selv styrer jeg enda på med God of War, men tror jeg nærmer meg slutten nå.

 

 

Ja har merket meg den tittelen :) True ending ja..det må nok kanskje prøves en gang! Ellers er jeg enda ikke igjennom God of War selv, ha vert litt jobbing og mye fint vær når man har hatt fri. Så da begrenser det seg litt hva man får gjort :)

 

Ser det nevnes Wolfenstein oppi her, de er noen av de feteste fps spillene som har kommet de siste årene.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...