Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du bør lese den setningen igjen. ;) Fans bør ikke håpe at vi ikke får faste kameravinkler. Med andre ord bør vi håpe at det blir faste kameravinkler. Litt kronglete uttalelse, kanskje, men leser du det som kommer før og etter den setninger sier han først at fans vil ha et nytt kamera (som i f.eks RE4-6?), og RE1 Remake har stor suksess, til tross for (eller på grunn av) at det har faste kameravinkler. Med andre ord vil jeg bli svært overrasket om RE2 Remake ikke har samme kamera som i originalen og tank controls.

 

Ikke bare litt kronglete. Måtte lese setningen tre ganger.

Lenke til kommentar

Er sykt mett av spilling for tiden, gidder maks en halvtime før jeg slår av. Tror det er fordi jeg startet på Skyrim igjen og nå når jeg har startet har jeg lyst å fullføre det meste før jeg går over til noe annet. Tror jeg må slutte med open world spill.

 

Spiller også litt Owlboy på Switch, men det også gidder jeg bare 15-20 minutter i slengen før jeg slår av. Gameplayet er ikke kjempespennende akkurat, og mangelen av questlog eller et kart er ganske krise hvis det går noen dager mellom hver gang man spiller.

Lenke til kommentar

Fullførte Leon-biten i Resident Evil 2 i dag, før jeg hoppet over på Resident Evil 3 med én gang :p Rakk bare 15 min spilletid før jobb dog. Ellers dunker jeg inn timer i Nier:Automata og Gravity Rush 2 enda, snart friuke...så får komme i mål med minst ett av de spillene tenker jeg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Har spilt mer de to siste ukene enn jeg har gjort på flere år. Det går i Terraria med mods. Har lagt inn modden Overhaul 2 og det er nesten som å spille en oppfølger. Har lagt mer tid inn i bygging av hus til NPCene, i stedet for de boksene jeg pleier å lage til dem. Døtrene mine på 8 og 9 år spiller også på hver sin PC, og innimellom så spiller vi litt multiplayer.

 

https://www.youtube.com/watch?v=pDezQb0BLsY

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fullførte Leon-biten i Resident Evil 2 i dag, før jeg hoppet over på Resident Evil 3 med én gang :p Rakk bare 15 min spilletid før jobb dog. Ellers dunker jeg inn timer i Nier:Automata og Gravity Rush 2 enda, snart friuke...så får komme i mål med minst ett av de spillene tenker jeg.

 

Jeg synes også RE3 er meget bra. Spesielt usikkerheten på om Nemesis plutselig dukker opp gjør at man aldri senker skuldrene helt. Men synes ikke det gir like god horror-atmosfære å fly rundt i byen som det gjør å være innesperret inn i en bygning og prøve å komme ut.

 

Selv tenkte jeg å rigge til Switchen som jeg fikk for noen dager siden og teste Mario Kart 8. Bortsett fra et par timer med Mario Kart 64 har jeg ikke spilt noen av disse siden originalen på SNES.

Lenke til kommentar

Kontrollene er mer raffinert og fleksible, men også det er jo med på å føle seg litt sikrere her :p Har jo glemt stort sett hvor Nemesis dukker opp i grove trekk, så kjenner litt på den klamme trykkende usikkerheten der enda :wee:  Herlig!

 

Syns Mario Kart 8 er ett utrolig godt spill i hvert fall. Mye innhold og mye morro i Switch utgaven!

Lenke til kommentar

Når dere blir ferdige med gamle Resident Evil-spill, gjør dere selv en tjeneste og spill Dino Crisis. :)

 

Har lastet ned Tera på PS4, så skal se hvordan det blir. Ellers går det mest i det samme, vanlige. Er hekta på Atelier Lydie & Suelle og Final Fantasy XIV: Stormblood, men prøver å ta meg tid til litt Far Cry 5 og Shantae and the pirate's curse også. Og selvsagt litt Pillars of Eternity 2 beta. Kanskje like greit at vinteren ikke er helt over ennå. :p

Lenke til kommentar

Spiller igjennom Skyrim igjen. Merkelig når man vet hva man skal gjøre så har spillet veldig lite innhold. Etter knappe 25 timer er jeg ferdig med hovedhistorien og alle guild bortsett fra Thieves Guild.

 

Alltid like gøy å fise igjennom mage guild opplegget med tohåndsøks. Alle guildene er jo kliss like i spillet, og med bare 6-7 oppdrag per guild.

 

Nei, Skyrim holder seg ikke godt akkurat.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg nesten imponert. :p Ja, DC2 er mye mer fokusert på ren action. Faktisk så mye at man kan løpe og skyte med hagle samtidig. :) Men når det er sagt synes jeg det var veldig bra. Kanskje hakket bedre enn DC1, selv om det er mer action, og mindre RE-klone.

 

 

 

Må nesten sjekke det ut altså :)

Lenke til kommentar

Plukket opp igjen Nights of Azure 2 på Switch. Misliker sterkt at hele spillet har en tidsfrist (en for hvert kapittel, anyway), men storkoser meg med Atelier Lydie and Suelle. Er samme folkene som lagde begge to, så hvor dårlig kan NoA2 egentlig være? Ser jeg gav opp allerede i kapittel 1... :p 

 

Har for øvrig prøvd Blue Reflection (også fra folkene bak NoA2 og Atelier), men det falt ikke helt i smak. Var litt for mye rot, kjedelige dungeons og uinteressant historie til å fokusere på det nå, spesielt med både Yakuza 6 og God of War i posten. Men lover å gi det en bedre sjanse når/hvis backloggen blir litt mindre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...