Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Dark Souls Remastered.

 

Aldri spilt det før, og koser meg masse. For en fantastisk verden! Brukte 38 timer på runde det første gangen. Nå er jeg i gang på nytt, er kommet omtrent halvveis. Men denne gangen følger jeg en guide, slik at jeg ikke går glipp av en eneste bit med utstyr eller optional boss.

 

Overrasket over å høre at du aldri har spilt Dark Souls før (eller noen av de andre?), men bedre sent enn aldri! Dette er en av mine favorittserier, sammen med Bloodborne. Ikke på grunn av vanskelighetsgraden (som det gjøres altfor mye ut av), men som du sier de fantastiske verdenene From Software lager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyrte opp Nier:Automata på PS4 i dag tidlig, handlet for under 200-lappen hos Zavi, så det var en no-brainer deal :p Ett spill som fortjener fysisk plassering i hylla og ikke bare digital oppføring i Steam biblioteket :)

 

Så smooth og deilig spill <3

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det er ingen ræva Souls-spill, med mindre man regner med etterligningene.

 

Og da sier vi takk til deg. :p For det første har folk forskjellig smak, så det er absolutt "lov" å mislike ett spill andre elsker. Jeg likte f.eks Dark Souls 1 og 3, men hatet DS2 intenst. Og for det andre er Souls eller Soulsborne en sjanger.

Lenke til kommentar

Akkurat der er du helt på linje med de fleste Dark Souls-fans. DS2 er det minst populære spillet i serien. Jeg synes fortsatt det er et fantastisk spill sammenlignet med det meste annet som finnes, men er enig i at det er det svakeste i serien.

 

Kamp i Bloodborne er mye kjappere og mer intenst enn i Dark Souls, så jeg forstår ikke hvordan man kan si at det er kjedelig. Mindre metodisk og taktisk enn i Dark Souls, ja absolutt. Settingen er en helt perfekt tolkning av Lovecraftian horror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...