Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møtte veggen i WoW. Det er digg i noen timer/dager der man bare slår av hjernen og hører på musikk og chiller, men blir for repetivt i lengden.

Har derfor begynt på en ny gjennomspilling av Terraria.

Burde kanskje fullføre God of War også. Har glemt det spillet allerede gitt.

Lenke til kommentar

Ble noen timer Senran Kagura: Burst på N3DS XL i dag, og 1.5 time på Vitaen med Vagrant Story. Og damn...sistnevnte imponerer stort for å være en PS1 tittel, ble nærmest litt blåst av banen av introen. Sinnsyk grafikk i det spillet der! Liker kampsystemet så langt også, og det er utrolig stemningsfullt musikk og lyder! Gleder meg til å fortsette i kveld!

 

Fikk omsider rundet i hvert fall historien på God of War I går, så da løsner det litt i hva man kan foreta seg av andre ting :)

 

Burde jo kommet meg igjennom Horizon: Zero Dawn også. Satt meg inn i det igjen og i hvertfall kommet igjennom story :p Ble bare så ufattelig lei under forrige forsøk.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er vel 10 timer inn i Xenoblade Chronicles (Wii) som jeg spiller på Wii U. Litt av en overgang fra Wolfenstein 2 på PS4 Pro grafikkmessig, hehe. 

 

Men det fungerer veldig bra, man venner seg fort til den "labre" grafikken. Igjen, som i XC2, fantastisk musikk!! Selv om den blir levert i "bare" stereo, dekoder surround anlegget dette veldig bra til 5.1 og det høres fenomenalt ut.

 

Kampsystemet er komplisert, men med erfaring fra XC2 tok jeg det med en gang.  Gold 007 kontrolleren er responsiv og er god å bruke over tid. Så er det deilig med "instant" fast travel inne i spillet.

 

Var fint med et lite avbrekk med Ni no Kuni, men det er deilig å være tilbake i XC universet igjen.

Lenke til kommentar

Fant et spill kalt "My time at Portia" på Steam (kommer senere på konsoll, inkludert Switch.) Det er fortsatt i early access, men er ment å komme senere i år. Spillet minner mye om Harvest Moon og Stardew Valley, men er i 3D med kamera over skuldren. Virker som et utrolig lovende spill så langt. Eneste minuset er at det er lite fokus på gårdsdrift så langt, så det går mer i å hente et mission hos ordføreren for å lage noe, og så bruke tid på å crafte. Til gjengjeld har vi jetpack i gruven. :p

Lenke til kommentar

Lite gaming her nå siste ukene pga. ett komisk deilig vær som bare sier "Ut i hagen og eliminer den hekken" :p

Så passer fint med litt håndholdt i ny og ne i form av Wipout 2048 på Vita og litt eksponerte truser og wobbly tits i Senran Kagura Burst på N3DsXl.

 

2 uker + fri nå..deilig. Håper å få gjennomført Vagrant Story. Hadde også håpet på noen test dager med Post Scriptum helgen. Men vi får se om slusene åpnes.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Lite gaming her nå siste ukene pga. ett komisk deilig vær som bare sier "Ut i hagen og eliminer den hekken" :p

 

Været her sier mer "Burn motherfucker, BURN!!" Kjøleanlegget i stua klikka selvsagt når hetebølgen kom så jeg har nå evakuert hele PC setupen inn på soverommet siden det er et fungerende kjøleanlegg der.

 

Spiller forøvrig Slain: Back from Hell og Hearthstone. Slain er ikke ett langt spill, men blir så totalt eid hele veien at jeg bare orker små økter om gangen.

 

 

Venter spent på Octopath Traveler.

 

 

Ditto. Satt faktisk så på litt gameplay i går igjen med lengsel. Det ser så latterlig bra og pent ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...