Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Lite gaming her nå siste ukene pga. ett komisk deilig vær som bare sier "Ut i hagen og eliminer den hekken" :p

 

La meg gjette. Du bor så langt unna Nordland som det er mulig å komme? Været her nord sier noe annet, men det egner seg ikke på trykk.  :grumpy:  :evil:

 

Anyway, plukket frem Grim Dawn igjen, og som vanlig tok det bare noen minutter før jeg klødde meg i hodet og ikke skjønte bæret hvorfor jeg sluttet å spille. Laster samtidig ned Path of Exile igjen (ikke spilt siden Scion kom), og fortsatte som smått å Ys VIII på PS4. Har heldigvis cloud save, så fortsette rett på med Chapter 2. Drittværet her nord er en god unnskyldning til mange late dager innendørs. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har sweet spot på pene 11 grader. Men det er ikke regn (for øyeblikket.) Det er da noe. :p

 

Endelig lastet ned Path of Exile. Lagde karakter, startet tutorial... "Realm will restart in 30 miutes." Ikke så rart Spotify fant ut at sangen "It sucks to be me" passer nå. :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Har spilt de samme spillene i flere år nå, Crusader Kings 2, Romance of the Three Kingdoms XI, og Football Manager-serien. Uendelighetsspill som aldri blir kjedelig hvis man liker å lage utfordringer for seg selv - og som passer perfekt sammen med litt musikk, når man kommer hjem sliten fra jobb:

 

 

Orker ikke kompetetiv gaming når jeg uansett ikke får nok tid til å spille meg god. Dota er bare frustrerende for tiden. Valve burde absolutt ta høyde for inaktivitet i MMR.

 

Ellers savner jeg Witcher 3, et av få RPGs som virkelig imponert meg de siste 10 årene. Synd de ikke gadd å lage flere tilleggspakker til det, begge de lagde var jo helt fantastiske.

Lenke til kommentar

Var over 30 grader ut i går, i dag er det ikke så ille, har varmepumpa i gang, rundt 22 grader inne uansett.

 

50 timer inn i Xenoblade Chrinicles (Wii), akkurat som med XC2 er det først nå spillet virkelig begynner å skinne. Har masse igjen og er veldig glad at jeg har XCX å dra i gang, etter jeg er ferdig med dette. Wii U konsollen stiger stadig i rating her hos meg.

Lenke til kommentar

Har spilt de samme spillene i flere år nå, Crusader Kings 2, Romance of the Three Kingdoms XI, og Football Manager-serien. Uendelighetsspill som aldri blir kjedelig hvis man liker å lage utfordringer for seg selv - og som passer perfekt sammen med litt musikk, når man kommer hjem sliten fra jobb:

 

Pondus_246410a.jpg

 

Litt humor får man tåle.  :evil:  :evil:  :evil:

Lenke til kommentar

Blitt en god del Mario Tennis Aces på Switch i dag. Er bare en liten demo med offline matcher mot CPU, og online tournament. Var ganske vanskelig i starten før jeg fikk satt meg inn i det, men etter litt "klikket" det, og jeg vinner match etter match uten problem. Utrolig bra spill, bedre enn forventet. :)

Lenke til kommentar

Er inne i den klassiske jeg-har-over-500-spill-å-spille-men-ingenting-å-spille-fella.

Savner et spill som bare griper meg og gjør til at jeg ikke tenker på noe annet. Sist det skjedde var BoTW.

Redd jeg har mistet spillinteressen. Men når det er sagt, jeg spiller litt Terraria men det er meditasjon enn spill egentlig.

Lenke til kommentar

Er inne i den klassiske jeg-har-over-500-spill-å-spille-men-ingenting-å-spille-fella.

 

Savner et spill som bare griper meg og gjør til at jeg ikke tenker på noe annet. Sist det skjedde var BoTW.

 

Redd jeg har mistet spillinteressen. Men når det er sagt, jeg spiller litt Terraria men det er meditasjon enn spill egentlig.

Går ofte i Terraria her også, men med ganske mange mods. Håper 1.3.6 kommer snart.
Lenke til kommentar

Går ofte i Terraria her også, men med ganske mange mods. Håper 1.3.6 kommer snart.

Har prøvd litt forskjellige mods, men det er noe spesielt med vanilla-Terraria. Digger reisen fra start til slutt!

 

Forslag til gode mods? Den eneste jeg husker er Thorium eller hva den het. Gleder meg veldig til Terraria 2. Otherworld ble vel kansellert?

Lenke til kommentar

Har prøvd litt forskjellige mods, men det er noe spesielt med vanilla-Terraria. Digger reisen fra start til slutt!

 

Forslag til gode mods? Den eneste jeg husker er Thorium eller hva den het. Gleder meg veldig til Terraria 2. Otherworld ble vel kansellert?

Thorium er bra, den bruker jeg selv. Prøvd Overhaul?

 

Ja, Otherworld ble kansellert. Synd, men håper de bruker ressursene videre på vanlig Terraria. Utrolig at spillet er så gammelt og fortsatt får oppdateringer.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Er inne i den klassiske jeg-har-over-500-spill-å-spille-men-ingenting-å-spille-fella.

 

Savner et spill som bare griper meg og gjør til at jeg ikke tenker på noe annet. Sist det skjedde var BoTW.

 

Redd jeg har mistet spillinteressen. Men når det er sagt, jeg spiller litt Terraria men det er meditasjon enn spill egentlig.

 

Tror nok de aller fleste av oss har hatt perioder der ingen spill fenger noe særlig. Er nok lite å gjøre med det, men det er som regel bare en forbigående fase. Kanskje du bare har spilt litt for mye og blitt utbrent? Nyt heller sommeren en stund, og la spill være spill. Før eller siden sitter du nok klistret foran skjermen igjen :)

 

Anyways, har prøvd å jobbe litt med backloggen, så startet opp Grim Dawn, Path of Exile og Ys VIII igjen. Path of Exile er og blir kjedelige saker, og er litt usikker på om jeg liker Ys noe særlig. Det er ikke dårlig på noe vis, bare for mye av det samme som "alle andre" sånne spill. Det minner veldig mye om Tales of Berseria og Xenoblade Chronicles 2 for å si det sånn. Grim Dawn er jo morsomt nok, men er jeg spill jeg gjerne kan spille i flere timer, men også ta pause fra i flere uker. Men er ikke lenge til Sushi Striker: Way of the Sushido kommer. Storkoste meg med demoen. :) Mario Tennis Aces er jo også knall. Gleder meg sykt til fullversjonen der. :D

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Tror nok de aller fleste av oss har hatt perioder der ingen spill fenger noe særlig. Er nok lite å gjøre med det, men det er som regel bare en forbigående fase. Kanskje du bare har spilt litt for mye og blitt utbrent? Nyt heller sommeren en stund, og la spill være spill. Før eller siden sitter du nok klistret foran skjermen igjen :)

 

Anyways, har prøvd å jobbe litt med backloggen, så startet opp Grim Dawn, Path of Exile og Ys VIII igjen. Path of Exile er og blir kjedelige saker, og er litt usikker på om jeg liker Ys noe særlig. Det er ikke dårlig på noe vis, bare for mye av det samme som "alle andre" sånne spill. Det minner veldig mye om Tales of Berseria og Xenoblade Chronicles 2 for å si det sånn. Grim Dawn er jo morsomt nok, men er jeg spill jeg gjerne kan spille i flere timer, men også ta pause fra i flere uker. Men er ikke lenge til Sushi Striker: Way of the Sushido kommer. Storkoste meg med demoen. :) Mario Tennis Aces er jo også knall. Gleder meg sykt til fullversjonen der. :D

Ja, utenom at jeg hadde et par uker med usunn mengde WoW så har jeg gamet veldig lite i det siste. Tror spillgleden fikk seg en knekk av at jeg ikke ble så "blown away" av God of War som jeg trodde jeg ville bli. Prioriterer fisking og slikt frem mot RDR2. Har også Nier Automata liggende som jeg ikke har giddet å begynne på selv om jeg elsket Nier. 

 

Grim Dawn er forresten fantastisk! (Titan Quest er ett av mine topp 5 spill noen sinne!) Grim Dawn har vell fått en utvidelse jeg ikke har fått testet, mulig jeg skal fyre opp det igjen.

Lenke til kommentar

Nesten ferdig med historien i Grim Dawn, og spillet blir jo bare bedre og bedre. :D

 

Fikk Sushi Striker: Way of the Sushido i posten i dag, så da går det nok noen uker på det. Selve gameplayet ser nok simpelt ut, men det er svært morsomt å spille, og spillet i seg selv er mye mer "avansert" enn det ser ut til. Stort sett er alt vi mangler et kart å spasere fritt rundt på (i stedet for et "level select"), så har man et vanlig JRPG. :)

 

Ellers har jeg startet som smått med State of Decay 2. Var ikke spesielt interessert i det, men fikk det gratis via GamePass. Men etter noen timer begynner jeg å bli ganske hektet, så kan se meg selv spille dette rimelig lenge. Skader heller ikke at det er blitt en stor suksess, med over to millioner spillere allerede, og de har lovet ganske mye content etterhvert. Hørte også at første patch er på stusselige 20GB (!), så blir spennende å se hva de får til der. Er ikke noe særlig fan av zombier, men dette fokusererer heldigvis mer på å overleve enn å denge zombier. :)

Lenke til kommentar

Dark Souls Remastered.

 

Aldri spilt det før, og koser meg masse. For en fantastisk verden! Brukte 38 timer på runde det første gangen. Nå er jeg i gang på nytt, er kommet omtrent halvveis. Men denne gangen følger jeg en guide, slik at jeg ikke går glipp av en eneste bit med utstyr eller optional boss.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...