Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk 7 dager gratis subscription på WoW. Sikkert for å lokke folk tilbake til exp som kommer i august. Har ikke spilt på mange år men har alt opp til Legion, så får prøve å spille igjennom det nye i hvert fall. Men alle talents er helt nytt så husker ingenting av lvl 90 karakterene jeg har. Får starte på scratch.

Lenke til kommentar

Fikk Donkey Kong Country: Tropical Freeze til Switch i går. Aldri spilt det før, så dette var helt nytt for meg. Første verden gikk for så vidt greit. På brett 2-1 døde jeg tyve ganger på rad... :p Men har ikke spilt noe særlig 2D plattformspill på lenge, og spilte som Donkey Kong uten hjelpere, så er kanskje ikke så rart det er litt vanskelig. Trenger bare plukke opp Diddy Kong eller Dixie Kong, så kan jeg jo sveve en liten stund. Burde bli betraktelig enklere da. :)

Lenke til kommentar

Litt på gjerdet angående Tropical Freeze. Jeg kjøpte Donkey Kong Returns og for all del det spillet er en skikkelig god platformer, men gud så frustrerende. Jeg vet Tropical Freeze kommer til å være minst like frustrerende og vet ikke om jeg har lyst til å utsette meg selv for det. :p

Lenke til kommentar

Har tenkt å pløye gjennom en siste dungeon i Final Fantasy XIV for en stund, før Pillars of Eternity 2 slippes om 45 minutter. Kjenner jeg gleder meg noe sykt. :D Conan Exiles slippes også i dag, men tar det i morra. Ellers går det i Lost Sphear på Switch. Tok litt tid før det kom i gang, men elsker det. Det er ikke det største eller beste JRPGet på noe vis, men gjør en utrolig bra jobb med det lille det har å jobbe med uansett.

Lenke til kommentar

Steins;Gate på PS Vita. Herrefred det er så spennende :D Husker smått her og der fra animen, men det er med på å bygge opp litt rundt spenningen for min del! Spillet er TUNGT fokusert på dybdeprat rundt tidsmaskiner og annet snacks, herlige greier! Nydelige og interessante karakterer her også. Er vel snart 20 timer inn i det nå.

 

God of War på PS4, nærmer seg slutten på en helt vanvittig fet og deilig opplevelse. Dette er kvalitet i alle ledd fra øverste hylle! 

 

Senran Kagura; Burst på N3DS XL. Framtungt wobbly slossing og japansk underholdning dette ja :p

 

Må ta en ny gjennokjøring på Nier:Automata også. Tilfredstillende,sexy  og sensuelt deilig gameplay her altså, sluttet i grunn aldri og overaske og imponere. Ryktes om at det bare blir bedre og bedre for hver gjennomspilling

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Må ta en ny gjennokjøring på Nier:Automata også. Tilfredstillende,sexy  og sensuelt deilig gameplay her altså, sluttet i grunn aldri og overaske og imponere. Ryktes om at det bare blir bedre og bedre for hver gjennomspilling

 

Fikk spillet i postkassa i dag, vet ikke når jeg får tid til å spille det - men ser frem til å sette i gang  :)

 

Edit: Egentlig har spellet aldri fristet noe særlig etter å ha sett youtube snutter av det, utvaskede farger og ikke særlig imponerende grafikk, samt adhd gameplay. Men regner med at det er noe helt annet å spille selv.

Endret av Mr_Spock
Lenke til kommentar

Blitt mye Frostpunk i det siste! Liker egentlig ikke citybuilders, men falt fullstendig for FP etter at jeg tok en sjans på det etter å ha sett quick look hos Giantbomb.

 

Også blitt litt Hellblade på Xbox, selv om jeg allerede har spilt igjennom det en gang på PC når det først kom ut. Men, ville støtte Ninja Theory litt ekstra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Nå er jeg for erfaring til å vite at det er ikke det som er problemet, men selve spillet :)

Ok har sett noe problemer med server på steam, kanskje de fikser det ;) Føler det er blitt som at vi skal være glade for at spillet virker i dag. Hva skjedde med å levere et produkt som fungerer?

Endret av Slettet-YsznKkZxt0
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Synes faktisk det ble mye dårligere nå enn det var for ei uke siden, nå angriper ikke monstere på enkelte servere, utrolig delay, dessync på høyt nivå, det var som å spille arma 2 igjen.

ArmA 2 har jeg kun spilt story og er perfekt etter alle oppdateringer. Som du sa så er det nok serverene som er dårlige. 

Lenke til kommentar

 

Synes faktisk det ble mye dårligere nå enn det var for ei uke siden, nå angriper ikke monstere på enkelte servere, utrolig delay, dessync på høyt nivå, det var som å spille arma 2 igjen.

ArmA 2 har jeg kun spilt story og er perfekt etter alle oppdateringer. Som du sa så er det nok serverene som er dårlige. 

 

 

Joda, forstår single player delen men single player og multiplayer i en sånn her type spill kan ikke sammenlignes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...