Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke det. Jeg vil mestre kampteknikkene! Blades- og Driver combos osv. I slike spill er det ofte selve combaten som kan være det mest givende, så spille stort sett på "auto" er ikke noe alternativ for meg.

 

Ah, sorry. Er nok ikke så vanskelig det der heller. :) Begynner kanskje å bli litt mye off-topic her, så lette heller frem noen tutorials. Har ikke sett dem selv (har ikke spilt XC2 på lenge), men håper det kan være til hjelp. :)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Voldsomt med håndholdt morro her for tiden...stor takk til Switch som fikk meg innpå det sporet, etter å ha vært en "ikke håndholdt person" i alle år. Løsninger er jo grips til både Nintendo 3DS XL og PS Vita, har alt å si for min del.

 

Så da går det i Gravity Rush, Duke Nukem 3D, ny gjennomspilling av Killzone Mercenaries og litt forskjellige smaksprøver på Vita. Her er det så mange PS+ spill  og annet snacks jeg har opparbeidet meg disse årene (uten konsollen) at jeg faktisk har fyllt opp hele jævla 64GB kortet :D

 

På 3DS er det Ocarina of Time, nydelig, NYDELIG versjon av spillet dette! 

 

Og som vanlig BF1 i ny og ne.

Lenke til kommentar

Spiller fremdeles day of Infamy.

Og spillet skal vist være hverken fugl eller fisk.

Spillet er ok. Men når jeg spiller det sitter jeg egentlig å tenker RO2/RS gjorde dette bedre.

Folka som spiller det er også jævlig ivrige på at alt skal være perfekt balansert. Noe som ofte gjør ting kjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Iron Front Liberation 1944 fortsatt og er ved det aller siste oppdraget for campaign (Germany.) Jeg har det på disk og har aller siste oppdateringer og funker. Bug i det siste oppdrag, gir ikke opp enda.

Lenke til kommentar

Iron Front Liberation 1944 fortsatt og er ved det aller siste oppdraget for campaign (Germany.) Jeg har det på disk og har aller siste oppdateringer og funker. Bug i det siste oppdrag, gir ikke opp enda.

Jeg får ikke spilt.

Fikk til slutt lasta det ned fra BIS men de eier ikke lisensen lengre. Så når jeg prøver å starte spillet dukker det opp en side fra deep silver som krever enda en unlock key og den har jeg ikke. Fikk mye hjelp fra BIS men de kan ikke gjøre noe m deep silver gidder derimot ikke svare på mine mails.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

 

Iron Front Liberation 1944 fortsatt og er ved det aller siste oppdraget for campaign (Germany.) Jeg har det på disk og har aller siste oppdateringer og funker. Bug i det siste oppdrag, gir ikke opp enda.

Jeg får ikke spilt.

Fikk til slutt lasta det ned fra BIS men de eier ikke lisensen lengre. Så når jeg prøver å starte spillet dukker det opp en side fra deep silver som krever enda en unlock key og den har jeg ikke. Fikk mye hjelp fra BIS men de kan ikke gjøre noe m deep silver gidder derimot ikke svare på mine mails.

 

Det er på steam til en 100 lapp. Men jeg forstår frustrasjonen. Det viser hvor kyniske bransjen er. BIS ser ut som bryr seg enda. Til helvete med deep Silver. Uansett 100 kr er røverkjøp på et spill som er så mye annerledes enn alle kloner på markedet.

Lenke til kommentar

The Council: Episode 1, ble ferdig med det i går, men enda et spill som gjør Telltale formelen mye bedre enn det mølet Telltale har pumpa ut i det siste.

 

Starta ellers opp Hitman Blood Money igjen i går ettersom det er bakoverkompatibelt på Xbone. Gud bedre det er rart å vende seg til de kontrollene igjen etter å, relativt nylig, ha tatt alle achievements i Hitman (2016) :p

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...