Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har spilt alt, alt, alt for mye Football Manager 2015 den siste måneden. I tillegg har jeg startet med World of Warcraft igjen. Det spiser også noen timer hver dag =/

Høres ikke ut som du får smake på sola i sommer nei :p

 

 

Har ikke gjort det hittil, men det blir tre ukers ferie i solen fra og med neste uke ;)

Lenke til kommentar

Etter timesvis med leting på Steam så fant jeg omsider et koselig lite spill man bare kan slappe av med om kveldene. Promised Land heter spillet å det går ut på å samle ressurser for å kunne bygge nye bygg, samt for å selge ressurser du har til overs. Får bare håpe spillet har litt levetid så jeg har noe å gjøre om kveldene fremover en stund.

 

post-88331-0-28788300-1436579395_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Wolfenstein: The Old Blood (PC)

 

Man, dette spillet. Dette spillet! Herregud, så det eier. Kjøpte dette spillet for halv pris på Steam summersale, det var jo no-brainer da New Order var et av mine årets spill i fjor. Mitt eneste problem med spillet er at det ikke støtter høye framerates, så jeg ble sittende fast på 60 frames, men det er litt whatevz siden det eier sånn.

0E0b.jpg

Det jeg virkelig liker er perk system. Stor, variert og lite påtrengende måte på å godt belønne deg for din spillestil. Digger at spillet kan spilles i en mix av heftig skyting og sniking, eller kun den ene tingen hvis du foretrekker det. Ingenting er mer moro enn dual wielding hagler og rive seg gjennom området, blaste av trynet på fiender, skyte eksplosive tanker som står rett ved siden av en fiendene og blir sprengt i filler til blodet spruter i alle kanter, eller snike seg bak en fiende, stabbe han og kutte strupen. Gunplayet til både dette og New Order er så jævlig spot on, den feelingen når du skyter er syyyykt tilfredsstillende, minner meg om Rage sin gunplay. Jeg har tenkt på å spille gjennom spillet igjen på enda høyere vanskelighetsgrad, og da i kun snikestyle.

2E0b.jpg

Selv om jeg liker Old Blood jævelsk godt, er det New Order historie som virkelig var bra. Old Blood er et kortere standalone-spill. Og noe jeg ikke helt forstår er hvorfor folk skryter sånn av grafikken til disse to spilla her? Teksturene til omgivelsene ser litt ''last-gen'' ut og ser enda verre ut når du går helt nærme til et objekt og ser nøye på det, men godt mulig det er bare øynene mine som er teite osv. Begge har noen av de mest fantastiske FPS-campaigns jeg har spilt på lenge, og jeg syns det er veldig bra at ikke er med multiplayer slik at Machinegames kun fokuserte på campaignen slik som de gjorde, ellers vet jeg ikke om campaignen ville vært så bra som den er hvis dem hadde brukt tid på en multiplayer-del også.

 

 

Joa, det herjer, hella smud campaign å kose seg med. *tommelopp*

Lenke til kommentar

Etter timesvis med leting på Steam så fant jeg omsider et koselig lite spill man bare kan slappe av med om kveldene. Promised Land heter spillet å det går ut på å samle ressurser for å kunne bygge nye bygg, samt for å selge ressurser du har til overs. Får bare håpe spillet har litt levetid så jeg har noe å gjøre om kveldene fremover en stund.

 

attachicon.gifbøbøub.jpg

Er det i stil med Settlers eller Farmville? Savner et bra Settlers-spill. :(

Lenke til kommentar

 

Etter timesvis med leting på Steam så fant jeg omsider et koselig lite spill man bare kan slappe av med om kveldene. Promised Land heter spillet å det går ut på å samle ressurser for å kunne bygge nye bygg, samt for å selge ressurser du har til overs. Får bare håpe spillet har litt levetid så jeg har noe å gjøre om kveldene fremover en stund.

 

attachicon.gifbøbøub.jpg

Er det i stil med Settlers eller Farmville? Savner et bra Settlers-spill. :(

 

Det er nok litt simplere enn Settlers spillene er. Man kan ikke velge hvor bygningene skal være å selve tradingen er noe simpel.

Etter hva jeg har lest så kan man fullføre hele spillet på 10-12 timer som er litt synd, det er visst bare et map man kan velge. Savner selv et godt Settlers spill hvor man kan gjøre ting etter eget tempo :(

Lenke til kommentar

Ah, skjønner. Da er det nok ikke noe for meg, dessverre.

Man har jo mulighetene for refund visst man ikke liker spillet. Det koster også bare en skarve 50 lapp å det synes jeg absolutt spillet er verdt. Har nå spilt i 5 timer totalt å liker spillet veldig godt selv om det ikke er så veldig avansert. Er et koselig spill som man kan kose seg med om kveldene når man ikke føler for fast action spill.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Har spilt alt, alt, alt for mye Football Manager 2015 den siste måneden. I tillegg har jeg startet med World of Warcraft igjen. Det spiser også noen timer hver dag =/

Du minner meg akkurat om meg selv   :closedeyes:

 

 

Ether One (PS4)

 

Fikk det gratis på PS+, så tenkte jeg skulle prøve meg på dette i dag.

14 grader og regn ute, så passer fint  :p

 

Liker det veldig godt bare etter en time spilling.

Si ifra når du har spilt litt mer, kan virke fristende å prøve.

Lenke til kommentar

Har spilt alt, alt, alt for mye Football Manager 2015 den siste måneden. I tillegg har jeg startet med World of Warcraft igjen. Det spiser også noen timer hver dag =/

Startet også med WOW i dag! Har aldri holdt ut lengre enn til lvl 50. Håper jeg finner noen å spille med etterhvert sån at jeg kommer litt bedre inn i spillet enn jeg var sist gang jeg prøvde.

 

Har ikke så mye kunnskap om wow så det kan bli litt kjedlig å føle at en ikke vet hvilke muligheter en har...

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

 

Har spilt alt, alt, alt for mye Football Manager 2015 den siste måneden. I tillegg har jeg startet med World of Warcraft igjen. Det spiser også noen timer hver dag =/

Startet også med WOW i dag! Har aldri holdt ut lengre enn til lvl 50. Håper jeg finner noen å spille med etterhvert sån at jeg kommer litt bedre inn i spillet enn jeg var sist gang jeg prøvde.

 

Har ikke så mye kunnskap om wow så det kan bli litt kjedlig å føle at en ikke vet hvilke muligheter en har...

 

Du er ikke den eneste, startet nettopp med wow her om dagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...