Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Ryse: Son of Rome, så banalt enkelt, gejnnomsnittlig spill, men spilte 3 timer i strekk. Da var jeg nesten ferdig med main campaignen! (steam sommer salg)

Talos Principle. Vet ikke om denne fenget meg, får teste litt mer. Likte jo veldig Portal og håpet det var noe tilsvarende oppgaveløsning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller litt ymse for tiden:

 

Grim Dawn (Steam)

Stemningsfullt hack'n'slash-spill. Foreløpig bare i early access, men virker veldig lovende sålangt. Lyden av klubbe mot zombi-kropp er meget tilfredsstillende. Noen av de gamle Diablo-utviklerne er med på laget og basert kun på skjermbilder (har ikke spilt Diablo 3) ser Grim Dawn ut til å være mer Diablo enn Blizzard sin egen oppfølger. En deilig, moderne "Diablo-klone" som har litt AAA -takter på gang (oser kvalitet av kontrollsystem, kamera, lyd/musikk, grafikk).

 

Clicker Heroes (Steam)

Om jeg bare kunne stoppe... tips? :hm:

 

Atelier Escha & Logy (PS3)

Verdens beste alkemist-JRPG-serie. Forrige gang jeg prøvde meg (Atelier Ayesha) brukte jeg så lang tid på å eksperimentere med alkemien at en NPC rakk å runde spillet først (man har 3 år på seg eller noe slikt). Skal IKKE skje igjen. Håper jeg.

 

The Last Remnant (Steam)

Elsker denne verdenen, frodig og eksotisk som den er. Et av få spill jeg synes er gøy å spille selv etter at jeg rundet det. Unikt kampsystem hvor man kontrollerer grupper istedenfor enkeltpersoner. Noen fantastiske monstre som fortjener å bli sett i 3D (selv om spillet ellers ikke egner seg for 3D pga skygger som ikke kan slås av og slikt).

 

Witcher 3 (Steam)

Veldig bra grafikk selv på lave innstillinger. Stemningsfulle, godt lydsatte landskap hvor busker og trær bøyer seg i vinden. Har vært et par situasjoner hvor jeg ønsket at de hersens monstrene kunne holde seg vekk en stund og la meg traske i fred og nyte naturen. Men som i alle slike spill er det alltid noe som skjer rundt hvert hjørne. Liker kampsystemet som er akkurat passe komplisert.

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Batman Arkham Knight. Elsker det så langt. Gøy, spennende, underholdende så det holder!

The Witcher 3. Ikke kommet så langt enda siden jeg har vært opptatt med mange andre spill. Men nå gleder jeg meg til å dykke skikkelig ned i det.

LBP 3. Veldig gøy sammen med dattera mi. De nye figurene er veldig velkomne innslag!

Lenke til kommentar

Startet opp igjen Dragon Quest IV på DS. Har spilt det meste i serien, men DQIX er det eneste jeg faktisk har fullført. Nå da DQ VII og VIII er bekreftet å komme til vesten på 3DS, og ikke minst at Dragon Quest XI ENDELIG er bekreftet, er det på høy tid å få et gjensyn med serien. Denne gangen skal jeg satse mer på å fullføre spillene. Starter med DQIV, så tar vi det derfra. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...