Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg spiller tales of symphonia (ps3) og gta 5 (ps3) for tiden.

Har tales of symphonia i hylla, har ikke rørt det enda, er det noe bra?

Siden jeg for tiden bare spiller dark souls 2 og burde starte med noe annet

Jeg har prøvd det litt på gamecube før og syns det var morro og jeg koser meg så langt med ps3 versonen.

Siden du har det så vil jeg anbefale å prøve det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dark Souls 2 PC , beste spillet noensinne tror jeg.

 

Blir lettere forvirret av å lese på Metacritic om PC versjonen. Alle anmelderne skryter det opp i skyene, mens brukerne gir det bunnkarakterer pga. dårlig pc-port. Hvordan synes du styringen på spillet er med mus og tastatur?

 

 

Dark Souls 2 støtter gamepads gitt, og jeg bruker det.

 

Har blitt noen timer siden fredag! Har vel tatt 5 bosser (hvis jeg teller boss souls)

Lenke til kommentar

Ni No Kuni og Dynasty Warriors 8.

 

Førstnevnte har jeg utsatt lenge da jeg til tross for den herlige grafikken var redd for at det skulle bli for barnslig og pokemon-ish, men så langt liker jeg det godt (Ghibli-fan). Jeg håper imidlertid at monsterdesignet blir noe mer fryktinngytende, for så langt er det et Sesam Stasjon-preg på monsterne og samboeren gjør narr av meg mens jeg spiller. :hrm:

 

Sistnevnte byr ikke på så mange overraskelser, på godt og vondt. Jeg har vært fan av serien i noen år og vet akkurat hva jeg skal forvente, men 8 føles ikke som den er helt på nivå med 7. Spesielt Musou-campaign føles litt mindre gjennomført; de har kuttet ut fortellerstemmen for bare tekst, store deler av historien fortelles med tekstbobler og kart og kampene krever litt for ofte at du vinner dem på en helt spesifikk måte, noe som er irriterende fordi man hele tiden må fokusere på dialogen når man egentlig bare vil slåss.

Lenke til kommentar

Litt av hvert nå for tiden.

 

PC

The Amazing Spider-man 2

Elder Scrolls Online

 

PC Early Access

Divinity: Original Sin (beta)

Carmageddon: Reincarnation (Early Access)

Windbourne (Early Access)

Fight The Dragon (Early Access)

Wasteland 2, hvis den noensinne blir ferdig med å installere :p

 

PS4:

Infamous: Second Son

Trials Fusion

 

iPad:

Theatrythm: Final Fantasy

Rayman Fiesta Run

Warhammer Quest

Trials Frontier

God of Light

 

Nintendo 3DS:

Mario Golf: World Tour

Etrian Odyssey Untold: The Milennium Girl

 

Mac:

Lego Batman 2

 

#foreveralone :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Ble ferdig med Tales of Vesperia i går. Herlig spill. Yuri er kanskje den beste karakteren jeg har sett i et Tales-spill. Veldig solid stemmeskuespill.

 

Jepp. Han er den mest likandes av alle Tales-hovedpersonene. Stor fan av serien, men den har en tendens til å ha dumme/irriterende hovedpersoner som man bruker lang tid på å venne seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...