Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller også Splinter cell Blacklist. Det første spillet i serien jeg virkelig har likt siden Chaos Theory! Oppdragene, mekanikkene og historien er alle av ypperste klasse, og jeg elsker progresjonssystemet, og hvor stor grad av valgfrihet man har med tanke på både spillestil og våpen/utstyr. Har horet meg skikkelig ut for å prøve å få alle våpen, har blant annet kjøpt en våpen-pakke (noe jeg ALDRI gjør) og har installert appen deres bare for å få en bedre bukse. Haha, jeg trenger hjelp.

 

Ellers spilte jeg og dama ferdig Rayman Legends nettopp. Som jeg har skrevet andre steder her inne, lett det beste 2D-spillet jeg har spilt sett med nåtidens øyne. Fantastisk rett og slett.

 

I tillegg spiller jeg og noen kompiser Payday 2. Morsomt, men sliter med å få til noe som helst annet enn folkemord :p

Lenke til kommentar

Spiller også Splinter cell Blacklist. Det første spillet i serien jeg virkelig har likt siden Chaos Theory! Oppdragene, mekanikkene og historien er alle av ypperste klasse, og jeg elsker progresjonssystemet, og hvor stor grad av valgfrihet man har med tanke på både spillestil og våpen/utstyr. Har horet meg skikkelig ut for å prøve å få alle våpen, har blant annet kjøpt en våpen-pakke (noe jeg ALDRI gjør) og har installert appen deres bare for å få en bedre bukse. Haha, jeg trenger hjelp.

 

Huff......etter kun 2 oppdrag sliter jeg med å finne motivasjon til å spille det videre. Når du har 4 vanskelighetsgrader så kan de i det minste gjort spillet litt mer vanskelig på det vanskeligste enn det er nå....nå kan du jo bare steamrolle igjennom spillet.

 

Uansett, jeg veklser mellom Outcast og Amnesia.......................

 

AHHHHHHH, har ikke vært så redd siden Resident Evil 1 da det kom ut...(og kanskje FEAR 1 men da var eg litt eldre)

 

Håper de bare klarer å holde skummeleffekten igjennom hele spillet.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

The Bureau: XCom Declassified - bedre enn fryktet.

 

Marvel Heroes - beste ARPG siden Diablo 2

 

Etrian Odyssey IV - beste spill siden, vel, lenge, men dømt til å ignoreres av folk flest fordi det "bare er på håndholdt" (WTF?) og fordi det er et ukjent spill og ikke har den sinnssyke hypen mange av dagens drittspill får. Last of Us og GTA5 er bare to eksempler på ekstremt overhypete spill som ikke fortjener det. Sier ikke at de er dårlige, bare at de i beste fall er middelmådige.

Lenke til kommentar

 

Etrian Odyssey IV - beste spill siden, vel, lenge

 

 

:thumbup:

 

I tillegg spiller jeg akkurat nå Reus, men må si tålmodigheten min er tynnslitt: den ene byen min ble supergrådig og angrep den andre, tross at jeg lagde et hav mellom dem, og tilslutt hadde jeg ikke noe annet valg enn å få et fjell til å stige frem midt i grådigbyen. Dessverre førte det til at de ble helt utslettet, muligens en overreaksjon, men de må jo skjønne at sånn kan de ikke holde på :realmad:

 

Gudespill er gøy :D

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Har du spilt GTA5?

Det kommer ann på hvordan du ser det. Nei, jeg har teknisk sett ikke spilt spillet med 5'tallet. Men jeg har spilt de andre, og strengt tatt er det så liten forskjell på GTA4 og GTA1 at det stort sett er samme spill. Det er ufattelig liten variasjon fra spill til spill, med unntak av det helt greie San Andreas. Savner mer sånt, og mindre gangster-dritt.

Lenke til kommentar

Det kommer ann på hvordan du ser det. Nei, jeg har teknisk sett ikke spilt spillet med 5'tallet. Men jeg har spilt de andre, og strengt tatt er det så liten forskjell på GTA4 og GTA1 at det stort sett er samme spill. Det er ufattelig liten variasjon fra spill til spill, med unntak av det helt greie San Andreas. Savner mer sånt, og mindre gangster-dritt.

 

Mener du ærlig at GTA SA ikke var gangster?! Har du i det hele tatt spilt spillet?

 

Uansett, du om din mening, men å si at et spill som ikke er gitt ut er dritt er useriøst. Om du liker Marvel Heroes og The Bureau er vel uansett GTA V for en helt annen målgruppe enn deg.

 

Ellers har jeg begynt å spille Vice City og GTA SA for å varme opp til femmern. Bare en liten uke igjen nå!

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...