Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Er litt forskjell fra gta 1 til 4.

Nei, egentlig ikke. Selvsagt er det enkelte småting fra spill til spill (nytt kamera, bedre historiefortelling osv), men i bunn og grunn er det veldig liten forskjell. Det blir Super Mario 1 og Super Mario Galaxy 2. Spillene har selvsagt utviklet seg fra spill til spill, men noen revolusjon har vi ennå ikke hatt i verken Mario eller GTA. Og fra det jeg har sett har vi tre folk i GTA5 i stedet for enn. Det aller meste annet er gammel rutine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, egentlig ikke. Selvsagt er det enkelte småting fra spill til spill (nytt kamera, bedre historiefortelling osv), men i bunn og grunn er det veldig liten forskjell. Det blir Super Mario 1 og Super Mario Galaxy 2. Spillene har selvsagt utviklet seg fra spill til spill, men noen revolusjon har vi ennå ikke hatt i verken Mario eller GTA. Og fra det jeg har sett har vi tre folk i GTA5 i stedet for enn. Det aller meste annet er gammel rutine.

Og hvis det hadde vært en revolusjon, så hadde folk sikkert klaget over at dette ikke er GTA, fordi den er for forskjellig fra de andre.

Lenke til kommentar

Fanboy is what fanboy does. :roll: GTA:SA drev alt for mye med gjenger og det tullet der. Det er ikke akkurat det jeg tenker på når jeg tenker gangster. Men dette blir for off-topic for meg, og det er umulig å diskutere med tullinger som deg uansett.

 

Du kom med et feilaktig utsagn som jeg reagerte på. Om du ikke har peiling på noe kan du kanskje la være å kommentere om det? Ja, kanskje jeg er en GTA fanboy, og derfor jeg ønsker å "beskytte" det ved at folk ikke skal få et feilaktig bilde av det.

 

Ja, det er kanskje vanskelig å diskutere med "tullinger" som meg, spesielt når du ikke har peiling på hva du snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, egentlig ikke. Selvsagt er det enkelte småting fra spill til spill (nytt kamera, bedre historiefortelling osv), men i bunn og grunn er det veldig liten forskjell. Det blir Super Mario 1 og Super Mario Galaxy 2. Spillene har selvsagt utviklet seg fra spill til spill, men noen revolusjon har vi ennå ikke hatt i verken Mario eller GTA. Og fra det jeg har sett har vi tre folk i GTA5 i stedet for enn. Det aller meste annet er gammel rutine.

Nei Super Mario Bros ble ikke plutselig en eksistensiell FPS.

 

Men forskjellen fra Mario Bros til Super Mario Bros til Yoshis Island er relativt stor uten å bryte med hele konseptet folk likte med spillserien.

 

Hvis Need for Speed blutselig droppet bilene og ble et puzzle-spill om en australsk lege som MÅ bli verdens meste mahjong-spiller hadde det ikke lengre vært Need for Speed.

 

Hvilke spillserier mener du forandrer seg nok? Og hva ville du forandret i GTA-serien?

Lenke til kommentar

Sikkert fordi mange er enige i hva reviews ser ut til å si: det er et spennende spill med en gripende historie og en eerie feel, og at det er et skummelt spill, om enn på en mindre "in your face" måte enn det første.

 

Alle er ikke så blaserte som deg, vet du.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Sikkert fordi mange er enige i hva reviews ser ut til å si: det er et spennende spill med en gripende historie og en eerie feel, og at det er et skummelt spill, om enn på en mindre "in your face" måte enn det første.

 

Alle er ikke så blaserte som deg, vet du.

Jeg har spilt mye av det, men jeg bare kjeda meg. Ble ikke skremt i det hele tatt, mens venner skriker fordi de er redde for hva som skal være rundt neste hjørne. Euro truck simulator 2 er skumlere. Og nå er jeg seriøs.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvorfor det? Er gørrkjedelig og gjør meg trøtt, så passer bra om kvelďen

Fallout 3 er litt skummelt spesielt vist du er trøtt, når du er på første person view kan det plutselig komme noen og angripe deg og da skremmer man livet av seg, har opplevd det selv mange ganger, helt fabelaktig spill, mye bedre enn call of duty og alle de andre skyte spillene

Lenke til kommentar

Fallout 3 er litt skummelt spesielt vist du er trøtt, når du er på første person view kan det plutselig komme noen og angripe deg og da skremmer man livet av seg, har opplevd det selv mange ganger, helt fabelaktig spill, mye bedre enn call of duty og alle de andre skyte spillene

 

Litt merkelig samanllikning ettersom du for så vidt kan kalle Fallout3 for eit maleri eller ein film og CoD for ein flippermaskin.

 

Yes fan boys, let the hate flow through you.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Litt merkelig samanllikning ettersom du for så vidt kan kalle Fallout3 for eit maleri eller ein film og CoD for ein flippermaskin.

 

Yes fan boys, let the hate flow through you.

Jeg syns ihvertfall fallout 3 var ekkelt de første timene i spillet helt til jeg vendte meg til det, var første gangen jeg spilte et spill i den sjanger, men angrer slettes ikke på at jeg gjorde det :) fikk en spill opplevelse jeg aldri vil glemme og et glimt av hvordan fremtiden vil se ut vist en atom krig bryter ut

Lenke til kommentar

 

Jeg syns ihvertfall fallout 3 var ekkelt de første timene i spillet helt til jeg vendte meg til det, var første gangen jeg spilte et spill i den sjanger, men angrer slettes ikke på at jeg gjorde det :) fikk en spill opplevelse jeg aldri vil glemme og et glimt av hvordan fremtiden vil se ut vist en atom krig bryter ut

Må jo nesten berre digge Bethesda da ;)

Lenke til kommentar

Venter på The Witcher 3, og har i mellomtiden kjøpt 1, og 2.

 

The Witcher 1 hadde så grusome kontroller at eg ikkje takklet å spille det (etter min smak, seier ikkje noko om kva som er og ikkje er), så eg begynnte på W2 i stedet. Råtøff grafikk på full guffe =3

 

Då er vi to! :) I alle fall når det gjeld ventinga på W3.

 

Eg har holdt på med einaren sidan i mai ein gong (ja, det blir ikkje så mykje speling lenger), men håpar på å kunne starte på W2 i løpet av hausten. W1 har heilt klart sine småproblem, men atmosfæren og historia er stort sett så bra at eg ikkje tenkjer på dei.

 

Ellers ligg A machine for pigs klart til speling, men må vente til huset er tomt og veiret er passe truande før eg startar på det!

Lenke til kommentar

 

Då er vi to! :) I alle fall når det gjeld ventinga på W3.

 

Eg har holdt på med einaren sidan i mai ein gong (ja, det blir ikkje så mykje speling lenger), men håpar på å kunne starte på W2 i løpet av hausten. W1 har heilt klart sine småproblem, men atmosfæren og historia er stort sett så bra at eg ikkje tenkjer på dei.

 

Ellers ligg A machine for pigs klart til speling, men må vente til huset er tomt og veiret er passe truande før eg startar på det!

Har framleis A dark descent liggande, spillt 9 min xD

 

Må foressten berre seie det at det ser ut som det vil komme VELDIG MANGE gode spill i år/neste år. For å nevne nokon få: The Division, Infamous Second Son, Battlefield 4, Elder Scrolls Online, nokon fleire eg har gøymd ut kva heitte og ikkje minst Kindom Hearths 3!!!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt mye av det, men jeg bare kjeda meg. Ble ikke skremt i det hele tatt, mens venner skriker fordi de er redde for hva som skal være rundt neste hjørne. Euro truck simulator 2 er skumlere. Og nå er jeg seriøs.

Ja tror deg, men du må jo innse at andre lett kan syntes det likevel.

 

Jeg syntes feks ikke det finnes skumle filmer i sjangeren "scary ass movies", men overrasker meg ikke at mange syntes the Ring er det.

Selv syntes jeg requiem for a dream er skumlere enn alle skrekkfilmer.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Fallout 3 er litt skummelt spesielt vist du er trøtt, når du er på første person view kan det plutselig komme noen og angripe deg og da skremmer man livet av seg, har opplevd det selv mange ganger, helt fabelaktig spill, mye bedre enn call of duty og alle de andre skyte spillene

Nå snakket jeg om Amnesia. Fallout har jeg aldri spilt, så det har jeg ingen formening om :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...