Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Jeg er ikke den rette til å uttale meg om det, for jeg har knapt nok rørt et Final Fantasy-spill. Det eneste jeg har spilt er FF XIII, og det bare noen få timer. Om jeg skal sammenligne de to så er de veldig forskjellige.

er det slik kamp system hvor det kommer opp slåss scene hvor vi velger våpen?

Lenke til kommentar

Spiller på PC.

 

Startet som wanderer, har for det meste oppgradert vitality, endurance og dexterity, samt litt intelligence for å kunne bruke magic weapon. Er på level 57, tror jeg, og bruker lett blanding av wanderer- og shadow-utstyr, samt crest shield, balder side sword og buen til Pharis. Er i Anor Londo nå, skal til å gå løs på Ornstein & Smough.

Lenke til kommentar

Har blitt syke mengder med Skyrim i det siste. Er til slutt blitt litt lei av characteren min, og har derfor tatt en pause. Driver i skrivende stund og installerer Oblivion på kjeksboksen min, for å se hvor godt jeg liker det den dag i dag. Har drivi og prøvd litt Castlevania: Lords of Shadow. Helt okey spill, synes jeg. Spillet ser veldig pent ut, men jeg finner det noe ensformig.

Ellers er det jo litt Minecraft fra tid til annen, og det samme med BF3.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har blitt syke mengder med Skyrim i det siste. Er til slutt blitt litt lei av characteren min, og har derfor tatt en pause. Driver i skrivende stund og installerer Oblivion på kjeksboksen min, for å se hvor godt jeg liker det den dag i dag. Har drivi og prøvd litt Castlevania: Lords of Shadow. Helt okey spill, synes jeg. Spillet ser veldig pent ut, men jeg finner det noe ensformig.

Ellers er det jo litt Minecraft fra tid til annen, og det samme med BF3.

Er skyrim virkelig så bra? spilte bare begynnelse når det kom ut før jeg bytet det inn noen måneder siden, kanskje jeg burde ta å kjøpte det igjen da

Lenke til kommentar

Kort oppsummert: 5% originalitet, 95% copypasta

Du har sett alt spillet har å by på før du har rundet 10 timer, de resterende 140 timene spillet skal visstnok by på er en øvelse i hvor langt man kan strekke en strikk.

Om du spiller berre for action. Ja. Om du spiller for å utforske og å sjå kva som gjemmer seg rundt neste sving og kva neste person sin livshistorie er, så er dette eit mesterverk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nå for tiden blir det ikke tid til veldig mange andre spill enn Final Fantasy XIV: A Realm Reborn. Unntaket er når internetten forsvinner eller spillet har maintenance. :p Da blir det tid til litt FM 2013, Tomb Raider eller Ducktales: Remastered. :)

Liker du nintendo spill? mario og zelda?

Kort oppsummert: 5% originalitet, 95% copypasta

Du har sett alt spillet har å by på før du har rundet 10 timer, de resterende 140 timene spillet skal visstnok by på er en øvelse i hvor langt man kan strekke en strikk.

oi så langt, blir som å spille fallout 3 igjen da bare i fortiden istedenfor framtiden :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Ja, Skyrim og Fallout 3 er veldig like sånn sett. De er underholdende spill på sett og vis, definitivt ålreit tidsfordriv (jeg har rundet begge gjentatte ganger selv), men de er aldri spennende, verken når det gjelder visuell design, plot eller gameplay. Hvorvidt du vil like det kommer helt an på hva slags opplevelse du er ute etter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, Skyrim og Fallout 3 er veldig like sånn sett. De er underholdende spill på sett og vis, definitivt ålreit tidsfordriv (jeg har rundet begge gjentatte ganger selv), men de er aldri spennende, verken når det gjelder visuell design, plot eller gameplay. Hvorvidt du vil like det kommer helt an på hva slags opplevelse du er ute etter.

Det er spesielt hyggelig med fallout 3 siden det tar plass etter vår tid, og når vi finner rester fra vår leve tid som da er århundrer gammelt, gleder meg til fallout 4 :)

Lenke til kommentar

Er skyrim virkelig så bra? spilte bare begynnelse når det kom ut før jeg bytet det inn noen måneder siden, kanskje jeg burde ta å kjøpte det igjen da

Som de andre TES-spille tilbyr Skyrim en stor verden hvor du kan gjøre "hva du vil". Friheten til å utvikle karakteren din akkurat slik du vil, til å gjøre akkurat hvilke quster du vil, når du vil og den ekstremt store mengden med forskjellige quester, karakterer og steder gjør at disse spillene enkelt klarer å trollbinde meg, i hvert fall.

 

 

Kort oppsummert: 5% originalitet, 95% copypasta

Du har sett alt spillet har å by på før du har rundet 10 timer, de resterende 140 timene spillet skal visstnok by på er en øvelse i hvor langt man kan strekke en strikk.

Det her er hovedsaklig pisspreik om du spør meg. Spillet er mer variert enn som så. Lurer på hvordan denne karen har spilt spillet. Det er imidlertid sant at du etter hvert vil se igjen ting og at spillet får større og større vansker med å overraske deg. Selv om Bethesda har gjort store forbedringer når det gjelder variasjon av huler, fort og dungeons generelt og elementene inni disse, er det begrenset hvor forskjellig alt blir og etter hvert ser mye av dette ganske likt ut. Du møter også karakterer på landeveien med forskjellige interesser og hensikter. Dette er i starten veldig kult og verden føles dynamisk, men etter hvert blir også dette gammelt.

MEN, det er i hvert fall blitt gjort et godt forsøk her. Bethesda PRØVER i hvert fall å lage en illusjon av du spiller i en verden som lever, og jeg mener forsøket er veldig godt. Ja, noen ting blir gamle relativt fort, men det er søren meg langt flere positive sider ved spillet. Tonnevis av quester (ikke bare "gå å samle 3 amethysts for meg, er du snill), som du gjerne finner tilfeldig i byen eller langs stiene og som ofte gir deg muligheten til å velge det ene eller det andre, utrolig mange karakterer med personligheter og historier og forholdsvis variert utvalg av fiender. Alt dette pakket inn i en verden som jeg mener er fantastisk laget og som overgår alt annet jeg har sett av spillverdener. Jeg kan sitte i mange timer i strekk, uten at jeg får gjort det questet jeg egentlig skulle gjøre, fordi jeg på veien har blitt totalt distrahert med nye gjøremål.

For all del, det er ikke et perfekt spill, men etter min mening er disse spillene i en klasse for seg selv men det de får til. Dette er spill og en verden som er laget med kjærlighet for faget.

 

95% copypaste? Ta en titt på Fifa, Call of Duty og AC, du.

Endret av Harepuz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...