Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Dark Souls: Prepare to die edition, både elske og hate det.

 

Har 4 nøklar etter humblebundle (ein for steam, resten origin):

 

- Crysis 2 (Steam): MCD4J-P4BF4-Q7420

- Burnout Paradise: D2A2-FQ9A-MHMT-TBWK-KJNT

- Medal of Honor: HJQQ-44ES-9UNB-GKHT-LKF5

- Battlefield 3: CHTT-Y64C-9RF4-HSE7-JFFR

 

Versågod :)

Takk for crysis 2:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dark Souls: Prepare to die edition, både elske og hate det.

 

Har 4 nøklar etter humblebundle (ein for steam, resten origin):

 

- Crysis 2 (Steam): MCD4J-P4BF4-Q7420

- Burnout Paradise: D2A2-FQ9A-MHMT-TBWK-KJNT

- Medal of Honor: HJQQ-44ES-9UNB-GKHT-LKF5

- Battlefield 3: CHTT-Y64C-9RF4-HSE7-JFFR

 

Versågod :)

Tusen takk for Burnout Paradise!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Xenoblade Chronicles, beste spillet siste 10 åra.

beste spillet du har spilt på 10 år? da må det være bra, vil du anbefale meg å kjøpe det? jeg elsker rpg spill med store verdener og episk musikk

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Gamer fremdeles Fallout 3, for et spill det er. :) Glad jeg kan forsette saven min nå som jeg har den DLC'en.

synd de ikke lagde en slik dlc til new vegas. Husker jeg kom til slutten og hadde mer jeg ville gjøre i spillet blant annet å gjøre ferdig de andre dlc-ene, var min andre save sidenn jeg fucka til den første med å drepe en snill en i spillet, så npc-ene likte ikke meg dermed var jeg tvunget til å ta den onde slutten på spillet

 

 

Nintendo-spill synker så og si aldri i pris.

ok, får håpe spillet er verdt de pengene da

Lenke til kommentar

Xenoblade Chronicles, beste spillet siste 10 åra.

 

Xenoblade går lett inn på min topp 10 liste over beste spill jeg har spilt noen gang. Det er rett og slett fantastisk.

 

synd de ikke lagde en slik dlc til new vegas. Husker jeg kom til slutten og hadde mer jeg ville gjøre i spillet blant annet å gjøre ferdig de andre dlc-ene, var min andre save sidenn jeg fucka til den første med å drepe en snill en i spillet, så npc-ene likte ikke meg dermed var jeg tvunget til å ta den onde slutten på spillet

 

ok, får håpe spillet er verdt de pengene da

 

Det er det. Spillet begynner også å bli sjeldent, så finner du det er det bare å kjøpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Xenoblade går lett inn på min topp 10 liste over beste spill jeg har spilt noen gang. Det er rett og slett fantastisk.

 

 

Det er det. Spillet begynner også å bli sjeldent, så finner du det er det bare å kjøpe.

fant det på sortiment.no til 599 kroner pluss frakt, skal si prisene der har blitt helt syke etter de startet å sammarbeide med andre land i europa, men etter å ha sett traileren av spillet og hørt den episke musikken bare må jeg ha, må ha det bare må ha det! lenge siden jeg spilte igjennom et rpg spill på konsol maskiner så skal bli hyggelig:)

Lenke til kommentar

fant det på sortiment.no til 599 kroner pluss frakt, skal si prisene der har blitt helt syke etter de startet å sammarbeide med andre land i europa, men etter å ha sett traileren av spillet og hørt den episke musikken bare må jeg ha, må ha det bare må ha det! lenge siden jeg spilte igjennom et rpg spill på konsol maskiner så skal bli hyggelig:)

 

Bare husk at det er et (J)RPG, selv om det kan minner litt om vestlige rollespill med den enorme verdenen. Musikken er kanskje den beste jeg noen gang har hørt i et spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

synd de ikke lagde en slik dlc til new vegas. Husker jeg kom til slutten og hadde mer jeg ville gjøre i spillet blant annet å gjøre ferdig de andre dlc-ene, var min andre save sidenn jeg fucka til den første med å drepe en snill en i spillet, så npc-ene likte ikke meg dermed var jeg tvunget til å ta den onde slutten på spillet

 

Har selv ikke helt sansen for NV.. Tror jeg må sitte meg ned med det spillet en stund, for å se om jeg kan digge det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Dark Souls: Prepare to die edition, både elske og hate det.

 

Har 4 nøklar etter humblebundle (ein for steam, resten origin):

 

- Crysis 2 (Steam): MCD4J-P4BF4-Q7420

- Burnout Paradise: D2A2-FQ9A-MHMT-TBWK-KJNT

- Medal of Honor: HJQQ-44ES-9UNB-GKHT-LKF5

- Battlefield 3: CHTT-Y64C-9RF4-HSE7-JFFR

 

Versågod :)

 

 

Takk for Medal of Honor! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Bare husk at det er et (J)RPG, selv om det kan minner litt om vestlige rollespill med den enorme verdenen. Musikken er kanskje den beste jeg noen gang har hørt i et spill.

så det er ikke som final fantasy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...