Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Starta med Civ 5 igjen med BNW, greide å kjøpe en nøkkel til til den første dlc'en så leggern den med her om noen vil ha den. Eller så spiller jeg fortsatt mye Alpha Centauri

 

Sid Meier's Civilization V Gods and Kings DLC Steam Key

Serial(s): J95PT-YR2EW-QRF0H

 

 

 

Er BNW verd pengene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha innsett at jeg ikke klarer å like "Splinter Cell" Blacklist, har jeg bestemt meg for å gå tilbake til gode gamle Chaos Theory, og spille igjennom det igjen. Det fordi Pandora Tomorrow har flere lys-problemer med min for moderne GPU (vurderer å kjøpe en gammel en for gøy), og eneren kræsjer noe ofte for meg.

 

Kanskje lage en gammel PC for å kose meg med de to første.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Etter å ha innsett at jeg ikke klarer å like "Splinter Cell" Blacklist, har jeg bestemt meg for å gå tilbake til gode gamle Chaos Theory, og spille igjennom det igjen. Det fordi Pandora Tomorrow har flere lys-problemer med min for moderne GPU (vurderer å kjøpe en gammel en for gøy), og eneren kræsjer noe ofte for meg.

 

Kanskje lage en gammel PC for å kose meg med de to første.

Bedre å spille det på playstation istedenfor

Lenke til kommentar

Prøver ut Brothers a Tale of Two Sons for første gang.

Samt så spiller jeg Diablo III (PS3), Mickey Mouse Castle Of Illusion og Killzone Mercenary (PS Vita)

Brothers a tale of two sons er knallbra :) Litt uvandt å styre 2 karakterer med en kontroller, men man får det til etterhvert.

 

Spiller litt Payday 2 og Crysis 2 om dagen her.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fallout 3 er alt annet enn kort. Har spilt i 56 timer og holder fortsatt på med Wasteland Survival Guide questen.

jeg brukte over 150 timer på det spillet, vist du prøver å gjøre alt i spillet har du nesten 100 timer igjen med action og morro:)

Lenke til kommentar

Brothers a tale of two sons er knallbra :) Litt uvandt å styre 2 karakterer med en kontroller, men man får det til etterhvert.

Du bør prøve The World Ends With You på 3DS. Vi styrer en karakter på en øverste skjermen og en på den nederste samtidig, selv i kamp. ;) Henry Hathsworth på 3DS er et plattformspill på den øverste skjermen og et match three på den nederste på en gang. Også vel verdt å prøve.

 

Spiller for tiden mest Diablo 3 på konsoll her. Mye bedre enn jeg fryktet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...