Gå til innhold

Dine tanker og meninger om google plus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til dere som trenger invite:

Det er en bakdør som går ut på å dele noe (et bilde, en status, whatever) med email-adresser. Disse vil da få en link til det du har delt, og på den siden de kommer til kan du joine direkte. Funket for meg i dag tidlig, og jeg har lagt til mange venner i dag.

 

Delte et dokument, men ser ikke noe muligheter for å bli med der. Hverken for meg eller den som det ble delt med.

 

Ser ut som om de har stengt denne bakveien nå

Lenke til kommentar

Jeg lagde selv en Yahoo-konto for å få over facebook-kontaktene mine. Det funker sikkert når Google+ slipper alle inn, men når jeg prøvde kom det opp en feilmelding.

 

Satser på at Google reklamerer for G+ på forsiden på google, slik som de gjør/gjorde med chrome. Det tror jeg kommer til å ha stor effekt :)

Lenke til kommentar

Ett stort minus, vet ikke om google kommer til å gjøre noe med det er at man ikke kan slette noen sitt kommentar. Man må da slette hele opprinnelige innlegget på profilen for å få det fjernet.

 

Så hijacking og slikt er sikkert lett å gjøre. (Regner med at det slikt fremtidig virus kommer til å jobbe)

Lenke til kommentar

Ser ut som om de har stengt denne bakveien nå

Det er stadig rapporter på reddit om folk som kommer inn via den metoden.

Så det er bare meget tregt, vil jeg tro.

 

Jeg fikk en slik invite og har prøvd å komme inn i 2 døgn no uten å lykkes. Får bare beskjed om at det er fult. Trykt 1 million ganger. :p

 

Men kanskje det er jeg som gjør noe feil, noen som vet om det utgjør noen forskjell hvilket språk google kontoen din er satt opp med osv?

Lenke til kommentar

Jeg brukte hele søndagen på å komme meg inn. Fikk fort en invite gjennom twitter, men det var ikke lett å komme gjennom de få gangene de åpnet opp for flere. Den første gangen jeg holdt på å klare det viste det seg at jeg var 10 måneder for ung, så jeg kom ikke inn. Måtte lage ny google-konto for å prøve igjen, og da slapp de selvfølgelig ikke inn flere igjen. Så hvis det er flere drittunger her, husk å lage en med 18+ :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...